Wojciech Moroz 5 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 1. Nick: Stara Blachara 2. Imię: Wojtek 3. Wiek: 23 za 2 miesiące 24 lata 4. Znajomość AMX (1-10): 7 5. Sprawny i działający mikrofon: Tak 6. Składka (tak/nie): Jesli trzeba to tak 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/Stara%20Blachara/193.33.176.143:27015/ 8. Czy używałeś wspomagaczy (AD, SH, itp.) (TAK/NIE) jeżeli tak, to jakich: Nie 9. Parę słów o sobie **: Jestem 23 letnim graczem cs-a z zawodu jestem pracownikiem firmy "SALAG" 10. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Na serwerze nie widać od dłuższego czasu żadnego admina a na serwie co chwile robią ducha, txt, skracanie mapy, przedłużanie, mikro +16. A nie lubię takiej atmosfery na serwie jak żaden admin nie wbija na serwa i nie pilnuje chociaż chwile serwa. 11. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: Nie 12. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: okolo od 16 do nawet 20 czasami a zazwyczaj od 16 do 19 13. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): 8-15 14. Staż w Counter-Strike 1.6: ok 5 lat 15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToXyn 49 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Ja jestem na tak. Ogarniety Problemow nie sprawia Zglasza na u@ Lecz nie zgodze sie z toba ze nie ma adminow ponieważ od pewnego czasu według mnie admini poprawili swoja aktywność 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygus 2 407 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Jestem na Nie -Gt lipa i tak całkiem nie dawno wyłapałeś pare banów (chodzi mi o te na Dr oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...