Miechu 683 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) Ioniański Zapał Irelia skraca czas trwania działających na nią osłabień, w zależności od tego, czy pobliscy wrodzy bohaterowie mają przewagę liczebną. Jeśli starcie jest wyrównane, czas trwania osłabień zostaje nieznacznie skrócony, natomiast jeśli wrogowie mają przewagę liczebną, osłabienia będą skrócone o więcej. Fala Ostrzy Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. manyZasięg: 650Irelia rzuca się do przodu, by uderzyć w cel. Jeśli spowoduje to jego śmierć, Fala Ostrzy odnawia się, a Irelia odzyskuje część kosztu many.Irelia doskakuje i atakuje swój cel, zadając 20/50/80/110/140 (+120% obrażeń od ataku) pkt. obrażeń fizycznych i nakładając efekty przy trafieniu.Jeśli spowoduje to śmierć celu, Fala Ostrzy odnawia się, a Irelia zyskuje 35 pkt. many. Styl HitenKoszt: 40 pkt. manyZasięg: Autoatak Irelia jest mistrzynią Hiten, dzięki temu jej ataki odnawiają jej zdrowie. Użycie Stylu Hiten podwaja jej regenerację zdrowia i sprawia, że ataki zadają nieuchronne obrażenia. Biernie: Podstawowe ataki przywracają 5/7/9/11/13 pkt. zdrowia.Użycie: Podstawowe ataki Irelii przez 6 sekund zadają 15/30/45/60/75 pkt. nieuchronnych obrażeń, a Styl Hiten przywraca dwa razy więcej zdrowia. Zrównoważone UderzenieKoszt: 50/55/60/65/70 pkt. manyZasięg: 325 Irelia wyrównuje szanse, zadając celowi obrażenia i spowalniając jego ruchy. Jeśli jednak procentowa wartość zdrowia przeciwnika jest wyższa niż Irelii, cios ogłuszy ofiarę, zamiast ją spowolnić. Irelia przebija cel, zadając mu 80/120/160/200/240 (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i spowalniając go o 60% na 1/1.25/1.5/1.75/2 sek.Jeśli procentowa ilość zdrowia celu jest wyższa od procentowej ilości zdrowia Irelii, cel będzie ogłuszony przez podany czas. Transcendentne Ostrza Koszt: 100 pkt. manyZasięg: 1000 Irelia przywołuje 4 widmowe ostrza, którymi może ciskać, aby zadać obrażenia fizyczne i wysysać życie z trafionych przeciwników. Irelia przywołuje 4 widmowe ostrza, którymi może cisnąć, by zadać 80/120/160 (+70% dodatkowych obrażeń od ataku) (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń fizycznych przeciwnikom, przez których ostrza przenikną. Irelia leczy się o 25% obrażeń zadanych bohaterom (10% przeciwko stworom i potworom). Czary przywoływacza możemy wybrać na cztery sposoby: 1. Klasycznie Błysk+Teleport Jest to standardowe ustawienie, które daje nam mobilność oraz kontrolę mapy. Polecane w każdej dywizji oraz w grze solowej jak i drużynowej. 2. Agresywnie Błysk+Podpalenie Wybór dobry jeśli wiem jak grać agresywnie oraz potrafimy grać z wardami ponieważ jesteśmy podatni na ganki. Wybieramy tylko w match-up'ach gdzie czujemy przewagę naszej postaci nad przeciwnikiem. Polecam w grze solowej gdyż pozwala zdominować przeciwnika w early game'ie, lecz wymaga umiejętnego rozegrania go. 3. Defensywnie Błysk+Wyczerpanie Wybór typowo pod gry drużynowe gdy wroga drużyna ma co najmniej 2 hypercarry oraz jedno wyczerpanie w teamfighcie to zbyt mało. Polecane również gdy lanujemy na takie postacie jak Yasuo, Renekton czy Lee Sin. Nie polecam na grach solowych gdyż poprawne użycie w teamfighcie jest praktycznie niemożliwe. 4. Defensywnie Błysk+Oczyszczenie Wybór na konkretne match-up'y oraz teamcomp'y polegające na change CC. Umożliwia zdjęcie dowolnego CC z siebie a w połączeniu z umiejętnością bierną sprawia że stajemy się praktycznie odporni na CC. Runy pod AP przeciwnika na lini 9x Większy Znak Obrażeń od Ataku 9x Większa Pieczęć Skalowania Zdrowia 9x Większy Glif Odporności na Magię 2x Większa Esencja Prędkości Ataku 1x Większa Esencja Obrażeń od Ataku Runy pod AD przeciwnika na lini 9x Większy Znak Obrażeń od Ataku 9x Większa Pieczęć Pancerza 9x Większy Glif Prędkości Ataku 2x Większa Esencja Prędkości Ataku 1x Większa Esencja Obrażeń od Ataku Umiejętności możemy rozdać na 2 sposoby: W ten sposób rozdajemy punkty gdy mamy przeciwnika nastawionego na early game, przegrywamy linię lub gdy nasz przeciwnik jest dystansowy. W taki sposób rozdajemy punkty gdy nasz przeciwnik jest late game postacią, wygrywamy linię a przede wszystkim nasz oponent bije się w zwarciu. Przedmioty startowe: Pierwszy powrót: lub Przedmioty wczesnej fazy gry: Przedmioty obowiązkowe: Buty: lub lub Przedmioty sytuacyjne: Na pierwszym poziomie jesteśmy stosunkowo mocni więc możemy iść na wymianę jeśli poprawnie użyjemy swojego E. Naszym celem jest wbicie drugiego poziomu przed naszym przeciwnikiem oraz próba wejścia all-in.Jeśli próba się powiedzie przepychamy linię pod wieżę wroga oraz wycofujemy się do bazy, chyba ze stan naszego zdrowia oraz many pozwala nam na zostanie na lini. Jeśli próba się nie powiedzie przeciwnik zostaje zmuszony do wycofania się do bazy a my w tym czasie przepychamy linie pod jego wieżę, jeśli jednak tego nie robi my freezujemy linię oraz czekamy na kolejną okazję na wejście, Teleportu używamy raczej aby wracać szybciej na linię, gdyż nie jesteśmy w stanie zrobić za dużo teleportując się na dolną aleję gdyż nasze jedyne CC jest uzależnione od %HP wroga gdzie w takiej sytuacji zazwyczaj będzie ono niższe od naszego. Naszej teleportacji możemy użyć na dolną aleję aby wykonać counter ganka jeśli widzimy że nasz oponent teleportuje tam. Na lini musimy uważać gdyż jesteśmy bardzo podatni na ganki gdyż naszym jedynym escape mechanizmem jest flash. Pamiętajcie o dobrym map awarness, aby ustrzec się ganków ze strony wroga jednocześnie dając tym samy swojemu junglerowi szansę na zdobycie darmowego zabójstwa. Pamiętajcie o powerspike'u na szóstym poziomie. Pamiętajcie o tym ze wasza super umiejętność nie tylko zadaje obrażenia lecz również leczy oraz każde użycie ostrza aktywuje efekt blasku. Pamiętajcie o tym gdyż poprawne użycie Blasku dodaje ogromne ilości obrażeń. Wasza umiejętność W lecz was nawet podczas atakowania wież oraz totemów. Wykorzystuj tą informacje aby przywrócić sobie więcej punktów życia. Wykorzystuj fakt resetowania czasu odnowienia umiejętności Q podczas zabijania jednostki aby pokować przeciwnika na lini bez straty zdrowia. Użyj Q do stwora który stoi obok wroga jednocześnie resetując jego czas odnowienia, użyj na wrogu E ogłuszając go oraz dołóż do tego dwa autoataki po czym wycofaj się z umiejętności Q na bezpieczną odległość. Pamiętajcie o używaniu mikstury skażenia podczas wymian, nie dosyć że uleczy ona wam trochę punktów zdrowia oraz many to zada ona dodatkowe obrażenia które we wczesnej fazie gry może przechylić szalę zwycięstwa na waszą stronę. Co do przedmiotów w tej fazie gry, składamy Moc Trójcy oraz zaczynamy/składamy Ostrze Zniszczonego Króla. Zachowujemy się według standardów tej fazy opisanej w innym poradniku. Posiadając Moc Trójcy oraz Ostrze Zniszczonego Króla jesteśmy silnymi Dueler'ami oraz Splitpusher'ami. Powinniśmy wykorzystać ten fakt aby zagrać taktyką 1-0-4 lub 4-0-1. Pozwoli to na zdobycie bonusowego złota dla waszej drużny. Dokładnie taktyki zostaną opisane w inny poradniku. W tej fazie gry musimy uważnie dobierać nasze przedmioty. Zależnie jaka panuje sytuacja w grze takie przedmioty kupujemy. Dokładnie taktyki zostaną opisane w inny poradniku. Wykorzystujemy mobilność naszej postaci do wyłapywania wrogów w jungli oraz do roam'owania na inne linię w celu wyłapania paru zabójstw. Zachowujemy się według standardów tej fazy opisanej w innym poradniku. W tej fazie gry grupujemy się z naszą drużyną, zbieramy pozostałe objectiv'y. Prowadzimy do sforsowania teamfight'ów. Dokładne zadania w teamfight'ach są opisane niżej. W tym momencie jeśli mamy już zakupione 6 przedmiotów zamieniamy nasze buty na kolejny przedmiot gdyż daje on nam więcej od nich. Zachowujemy się według standardów tej fazy opisanej w innym poradniku. W tej fazie gry jesteśmy postacią tankowatą lecz posiadamy bardzo duże obrażenia a wykonując prawidłowe combo jesteśmy w stanie zburstować źle chronionego ADC lub APC. W TF'ach możemy posiadać trzy role:-Inicjator/Frontlaner -Burster -Piller W zależności od potrzeb naszej drużyny oraz kompozycji/możliwości drużyny przeciwnej. Nie bójcie się przyjmować na siebie efektów kontroli tłumu, dzięki waszej umiejętności pasywnej są one dla was nie tak dużym zagrożeniem, a lepiej aby to was wyłączyli z walki na 2 sekundy niż waszego ADC lub APC. Nie bójcie się przyjmować obrażeń, jesteś postacią wytrzymałą posiadająca duże ilości zdrowia, pancerze oraz odporności na magię. Nie możecie zapominać o kradzieży życia oraz superumiejętności, dobra wykorzystanie ich może zapewnić wam niesamowity HP back w krótkiej chwili. Posiadacie mocne możliwości na wejście do walki lecz nie posiadacie mechanizmu do wycofania się, pamiętajcie o tym podejmując decyzję o zainicjowaniu. Jeśli waszym zadaniem jest pilowanie ADC/APC przed assasynami pamiętajcie o tym aby nie posiadać pełnego zdrowia, da wam to 100% szansę na ogłuszenie wrogiego zabójcy oraz zwiększy szansę przeżycia twojego sojusznika. Poke combo na lini: Q+E+AA+AA+AA+Q 1. Q do miniona z małą ilością zdrowia blisko przeciwnika/reset 2. E na wroga, najlepiej jeśli ma on więcej hp% od nas, robimy 2-3 autoataki 3. Q do miniona w celu ucieczki Trade combo: E+AA+W+AA+R+AA+R+AA+R+AA+R+AA+Q+AA 1. Używamy E w celu ogłuszenia przeciwnika po czym robimy autoatak wzmocniony przez Moc Trójcy 2. Używamy W po czym robimy autoatak wzmocniony przez Moc Trójcy 3. Pomiędzy każdym ostrzem z naszej superumiejętności wyprowadzamy autoatak wzmocniony przez Moc Trójcy. 4. Całość kończymy z Q oraz wprowadzamy kolejne autoataki/kolejna kolejka umiejętności. W międzyczasie używamy BOtRK'a. Burst combo:R+R+W+Q+R+AA+E+R+AA Combo to jest efektywne tylko jeśli idziemy build'em nastawionym pod obrażenia. 1. Używamy 2xR w celu otrzymania szybkości ruchu z Mocy Trójcy 2. Używamy W po czym doskakujemy z Q do przeciwnika, w czasie lotu używamy umiejętności R3. Wyprowadzamy autoatak4. Używamy E na przeciwników oraz kończymy ostatnim ostrzem oraz wzmocnionym autoatakiem W międzyczasie używamy posiadanych przedmiotów takich jak BOtRK lub Ghostbalde. Chase combo:R+R+W+Q+R+Q 1. Używamy 2xR na minionie po czym robimy W+Q do niego 2. Używamy R na przeciwników po czym robimy Q do niego Combo to pozwala nam skrócić dystans oraz bardzo niespodziewanie złapać przeciwnika z dużej odległości. Combo to można wykonać bardzo efektywnie poprzez podwójny skrócenie dystansu.Rozpoczynamy od 2xR w pierwszego melee miniona po czym Q do niego, następnie używamy R w ostatniego renged miniona i Q do niego a to kontynuujemy combem R+Q w przeciwnika 1. Pamiętaj o mechanice Q, dobre używanie resetów może pozwolić Ci na unikanie umiejętności wroga na lini. 2. Pamiętajcie aby walcząc z przeciwnikami którzy mają odepchnięcia lub odskoki, np:Vayne, Jayce itp, nie rozpoczynać walki z Q a zostawić je do momentu aż użyją te umiejętności. To samo dotyczy flashy. 3. Pamiętajcie o wyprowadzaniu autoataków po każdej umiejętności, dobre używanie Blasku/Mocy Trójcy znacznie zwiększa wasze obrażenia. 4. Staracie się używać umiejętności E jeśli macie mniej hp% od przeciwnika, lecz nie popadajcie w skrajność, czasem lepiej użyj E po to żeby zadać obrażenia. 5. Podczas walki 1v2 mądrym jest zagranie atakowanie postaci X lecz użycie E na postaci Y w celu ogłuszenia jej i zwiększenia swoich szans w duelu z postacią X. 6. Hitlist Q jest taki sam jak Hitlist Porażenia, co za tym idzie nie można użyć Q na Beczkach Gangplanka, Mackach Illaoi a jest to możliwe na roślinach Zyry czy pasywie Zaca. 7. Wasza umiejętność Q nakłada onhit efekty takie jak Hydra, BOtRK, Blask czy kradzież życia oraz czerwone wzmocnienie. 8. Wasza umiejętność W leczy was nawet w tedy gdy atakujecie wieże, wardy, rośliny Zyry czy macki Illaoi. Wykorzystujcie tą informację aby zwiększyć wasz sustain na lini. Irelia jest mocna przeciw: Irelia jest słaba przeciw: Napisy by @Kasia! Edytowane 23 Grudnia 2016 przez Miechu 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia! 3 386 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.