Sabe_thc 4 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 1. Nick: Sabe [ThC]2. Imię: Sebastian3. Wiek: 19 latek4. Znajomość AMX (1-10): 9 5. Sprawny i działający mikrofon: Sprawny :> 6. Składka (Składka jest obowiązkowa): Dogadamy się :P 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/Sabe%20%5BThC%5D/193.33.176.248:27015/8. Parę słów o sobie **(min 5 zdań): Rzuciłem szkołę nie nie jestem debilem, znam swoją wartość. Pracuję jako elektryk :D (Tak bez wykształcenia też da się godnie życ i zarabiać) Mam suczkę, kundelek, koloru czarnego. Noszę okulary. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**(min 5 zdań): Po 9 miesiącach przerwy postanowiłem wrócić do kantera 1.6, ze względu na to, że mój komputer uległ poważnemu zniszczeniu (Tak rozwaliłem go na 36 częsci) Kupiłem zastępczego lapka który ledwo jedynie uciąga ceesika :D P.s Posiadam na sprzedaż podzespoły z rozwalonego PC XD10. STEAM_ID**: STEAM_0:0:10269130111. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Od 7-16 Pracuje w domu jestem 16:40. Od 17 do 23. czyli 6h dziennie.12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Calutki tydzień :> ( W określonych godzinach)13. Staż w Counter-Strike 1.6: 4 latka14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Admina posiadałem jak i własną serwerownie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piy Piy :P 58 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Ziomek narazie nie masz szans na dostanie admina, poprzez swoje GT, popraw je i bedzie dobrze :) Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Piy Piy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...