fporiuk 1 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Witam mam problem taki, że jak gram w cs go to mam czasami ping w porywach szaleństwa do 50-60, a czasami się zdarza 25-40, a nie daj boże 2-3 smoke to już najchetniej by blue screen wyje... Kombinowałem z ustawieniami na cs. Mam wszystko na low poustawiane, wpisane komendy w "opcje uruchomienia", aktualizowalem sterownik do karty graficznej, czyściłem go cleanerem, skanowałem antyvirusem. Robiłem cuda niewidy, a jedynie fpsy podniosly sie o moze z 10? Jedynie czego nie robilem to jakichs "zabaw" w biosie bo sie boje ze cos spier... :D Mam laptopa firmy asus z: -procesorem intel® Core i5-3230M CPU @ 2.60 Ghz, -pamiec ram: 4 gb , -windows 8.1 64-bit, -karta graficzna GEFORCE GT 635M 2 GB Stąd, że nie znam się na tym czy to jest jeszcze w miare sprzet czy juz zlom totalny ze nawet cs'a na 60 fps nie dzwignie to postanowilem napisac na jakims forum z tym zwiazanym. Prosze o szybka odpowiedz bo czlowiek chce sobie pograc w csa a nie moze bo komputer odmawia posluszenstwa :c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheGumiS 237 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Ustawione aby gry odpalało na karcie graficznej czy zintegrowanej? ja miałem taki problem z lapkiem u mamy, po jakimś czasie dopiero załapało ;x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fporiuk 1 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Jeśli o to się rozchodzi to tak: http://wrzuc.se/i/587b4ff478be1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...