Keszkeszeszke 250 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Gildie w Metin'ie można założyć od 40 lvl'a. Jeżeli osiągnęliśmy już dany poziom, należy udać się do Strażnika Wsi i klikamy na opcję "Załóż Gildię", i płacimy Strażnikowi 200,000 Yang. Okno gildii Nazwa Gildii - Mieści się tu nazwa naszej gildii. Przywódca - Znajduje się tu nazwa Przywódcy naszej gildii. Poziom Gildii - Jest tu podany aktualny poziom gildii. Aby do zwiększyć musimy oddać swoje punkty doświadczenia. Doświadczenie - Pokazuje ile jest aktualnie doświadczenia. Wymagane doświadczenie - Informuje o ilości doświadczenia potrzebnego do kolejnego poziomu gildii. Liczba Członków - Znajduję się tam informacja o aktualnej liczebności gildii oraz o limicie członków. Limit zwiększa się wraz z poziomem gildii.( 2 miejsca na 1 poziom.) Średni poziom - Pokazuje on średni poziom członków gildi. Yang - Skarbiec gildii, znajdują się w nim pieniądze zarobione przez alchemika oraz kowala gildyjnego.Pieniądze są wypłacane na postacie liderów gildii przy każdym restarcie. Będąc w gildii mamy dostęp do jej umiejętności. (Umiejętności gildyjnych można używać jedynie podczas wojen gildii.) Informacje o umiejętnościach gildyjnych: Krew Boga Smoków - zwiększa na jakiś czas ilość naszych PŻ o dany % Błogosławieństwo Boga Smoków - zwiększa na jakiś czas ilość naszych PE o dany % Święta Zbroja - zwiększa na jakiś czas ilość naszej obrony o dany % Akceleracja - zwiększa na jakiś czas szybkość ataku i szybkość poruszania się Furia Boga Smoków - zwiększa na jakiś czas szanse na cios krytyczny Magiczna Pomoc - zmniejsza czas regeneracji umiejętności (skili) o dany % Typy wojen: Pole Bitwy - Wojna Trwająca 30 min na normalnej mapie gry. Teatr Wojny - Przenosi nas na specjalną arenę (Wojna toczy się do 100 pkt.) Flagi - W tej wojnie musisz przenieść flagę z bazy przeciwnika do swojej. Zagłada - Podczas wojny gildia musi zniszczyć wszystkie cele na mapie. Jeśli członek gildii zginie odradza się w punkcie startowym. Tarcza bojowa - Gildie zostają podzielone na dwie drużyny tj. napastnicy vs. obrońcy. Wojna trwa pięć rund. Uczestnicy mogą zostać wskrzeszeni trzy razy w jednej rundzie. Drużyna napastnika wygrywa jeżeli w wyznaczonym czasie uda jej się zniszczyć cel natomiast drużyna obrońców wygrywa jeśli w określonym czasie zdoła obronić cel. Gdy wszyscy napastnicy zginą wygrywa drużyna obrońców i na odwrót. Atak czasowy - Obydwie drużyny muszą jak najszybciej zniszczyć swój cel. Wygrywa drużyna, która pierwsza zniszczy wszystkie trzy cele. Źródło: http://wiki.metin2.pl/index.php/Gildia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.