Skocz do zawartości

gl_texturemode - tekstury 1.6


Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnim czasem bawię się teksturami, poprzez  gl_texturemode. Chciałbym wam przedstawić jak zachowują się poszczególne filtrowania. Screeny kiedyś dorobię. 

 

A więc wyróżniamy: 

GL_NEAREST - Bez filtrowania , bez minimap

GL_LINEAR - Filtrowanie , bez minimap

GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - Bez filtrowania , ostre przejście miedzy mapami

GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR - Bez filtrowania , gładkie przejście pomiędzy mapami

GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST - Filtrowanie , ostre przejście miedzy mapami

GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - Filtrowanie ,  gładkie przejście pomiędzy mapami

 

GL_LINEAR jest dwuliniowy 

GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST jest dwuliniowy z mipmapami 

GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR jest trójliniowe

 

Screeny: 

Bez zmiany tekstur

Bez zmiany tekstur

Bez zmiany tekstur

GL_NEAREST

GL_NEAREST

GL_NEAREST

GL_LINEAR

GL_LINEAR

GL_LINEAR

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Kasia! zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności