Miłosz 2 789 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Ostatnim czasem bawię się teksturami, poprzez gl_texturemode. Chciałbym wam przedstawić jak zachowują się poszczególne filtrowania. Screeny kiedyś dorobię. A więc wyróżniamy: GL_NEAREST - Bez filtrowania , bez minimap GL_LINEAR - Filtrowanie , bez minimap GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - Bez filtrowania , ostre przejście miedzy mapami GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR - Bez filtrowania , gładkie przejście pomiędzy mapami GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST - Filtrowanie , ostre przejście miedzy mapami GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - Filtrowanie , gładkie przejście pomiędzy mapami GL_LINEAR jest dwuliniowy GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST jest dwuliniowy z mipmapami GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR jest trójliniowe Screeny: Bez zmiany tekstur Bez zmiany tekstur Bez zmiany tekstur GL_NEAREST GL_NEAREST GL_NEAREST GL_LINEAR GL_LINEAR GL_LINEAR 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemciooo 608 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Bardzo przydatne . Leci serduszko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psycholka 230 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Super poradnik, na pewno komuś się przyda. Oczywiście, że leci plusik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi