Keszkeszeszke 250 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Skonstruowanie lepszego systemu run oznacza przede wszystkim skoncentrowanie dostępnej siły wokół mniejszej liczby wyborów, aby każdy z nich miał większe znaczenie. W aktualnych systemach run i specjalizacji jest prawie 60 różnych opcji, ale niewiele z nich ma znaczący wpływ na to, w jaki sposób będzie się grało waszym bohaterem. Większość z tych opcji jest wykorzystywana w celu wyposażenia waszego bohatera w „wymagane” statystyki, takie jak prędkość ataku, pancerz i odporność na magię. To sprawia, że wybór run/specjalizacji sprawdza się raczej do przykrego obowiązku, zamiast oferować wolny wybór. Dodatkowo rozdzielenie całej mocy na tak wiele elementów nie pozwala, by którykolwiek z wyborów okazał się na tyle waży — i potężny — aby był naprawdę fajny. Mając to na uwadze, przenosimy te „wymagane” statystyki na dalszy plan, abyście mogli skupić się na tych częściach, które mają znaczenie. Pierwszym testem tej nowej teorii były specjalizacje kluczowe, ponieważ koncentrują się na większej efektywności poszczególnych wyborów. Podobnie jak w przypadku specjalizacji kluczowych, nowy system run będzie skupiał się mniej na statystykach pasywnych (chociaż całkiem od nich nie odejdzie), a więcej na efektach określających styl gry. Więcej informacji: http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/features/w-tym-przedsezonie-zrekonstruowane-runy Źródło: http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/features/w-tym-przedsezonie-zrekonstruowane-runy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.