Carlos17x 1 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Twój nick: Zaba. Wiek: Za kilka dni 16 lat Kilka słów o Tobie: Mam na imię Karol i mieszkam gdzieś na końcu świata, czyli na wsi między Białymstokiem, a Łomżą W Counter Strike gram od jakichś 8 lat i zaczynałem oczywiście na botach, ale potem spodobał mi się DiabloMod, bo nie trzeba było umieć dobrze strzelać, a wiadomo jak to ze strzelaniem 9-letniego dzieciaka bywa... Interesuję się głównie muzyką, po drugie gry, potem sport (ale nie jako widz, a jako zawodnik. Oglądanie np. piłki nożnej w telewizji mnie jakoś nie jara... wolę z kolegami pograć w szczypiorniaka). Po gimnazjum lecę do budowlanki na profil o energiach odnawialnych i nie wiem co to będzie, bo talent mam do języka Polskiego,a nie do ścisłych, ale jakoś sobie poradzę Dlaczego starasz się o tę funkcję?: Staram się o tę funkcję, ponieważ gram w deathrun bardzo dużo i bardzo często zdarza się sytuacja, gdy jest jakiś spam/przedłużanie/nadużywanie mikrofonu, czy czatu z użyciem "łaciny", a prawie zawsze wtedy nie ma admina online. Chciałbym czasami mieć możliwość dania takiemu komuś kicka, czy w ostateczności bana, żeby tępić takie zachowania Czy posiadasz doświadczenie jako admin?: Nigdy nie byłem adminem, ale +- wiem o co chodzi, bo znam kilku osobiście Znajomość AMX (dobra, słaba / 1-10): 3,5/10 Staż w grze: W CS około 8 lat, a w deathrun sporo ponad 2 lata. Link do Twojego GameTrackera: http://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.143:27015/top_players/?query=Zaba. Ile czasu możesz poświęcać serwerowi? (dni robocze, weekendy): W dni robocze zazwyczaj jakieś 3-4h, weekendy/święta też około 4h dziennie. Czy uiścisz składkę adminowską?: Prawdopodobnie tak. Zobaczymy, czy mi się w skarbcu zgodzi *Edit*: wcześniej grałem na innych nickach, jak na przykład Cygan i tam mam, więcej godzin na GT. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Carlos17x 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania