Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 [FAQ] Rozwój postaci za manę Każda postać ma inny tryb rozwoju czyli ma możliwość rozwoju tylko swoich elitarnych umiejętności, które w bardzo dużym stopniu ulepszają rozgrywkę i dają przewagę nad rywalem. Prościej mówiąc, rozwój to ulepszenie skilli, które dana klasa ma wbudowane. Przed zakupem rozwoju dobrze jest się zastanowić, który jest najważniejszy a który sprawą podrzędną tak aby w pierwszym rzędzie brać tylko te, które są znacznie przydatne. Rozwój postaci mamy na stałe czyli nie znika po czasie, niektóre z nich można ulepszać wielokrotnie dając większe efekty. Niżej znajduję się opis klas wraz z możliwym rozwojem. [ 1 ]Klasa: MagRozwój postaci: Zamrażające Pociski, Pole Latarki, Stamina Zamrażające Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = Można ulepszyć tylko razPole Latarki: Powiększa pole naświetlania [ 250 Many ] = +100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie paska [ 250many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 2 ] Klasa: DruidRozwój postaci: Regeneracja Życia, Fiolka Lecznicza, Stamina Regeneracja Życia: Zwiększa regenerowane HP [ 380 Many] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Fiolka lecznicza: Zwiększa HP po jej użyciu [ 250 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 250 Many ] = -3 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 3 ]Klasa: PaladynRozwój postaci: Magiczne Pociski, Long Jumpy, Platynowa Zbroja Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 350 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Long Jumpy: Zwiększa ilość skoków [ 250 Many ] = +1 skok za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Platynowa Zbroja: Zwiększa % szansy na odbicie pocisku [ 400 Many ] = zmniejsza się insta, z 1/6 na 1/5 , a potem na 1/4 (1/4 to max) [ 4 ]Klasa: BarbarzyńcaRozwój postaci: Magiczny Pancerz, HP za zabicie, Pancerz za zabicie Magiczny Pancerz: Zwiększa ilość ładowanych pocisków do odbicia [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)HP za zabicie: Zwiększa ilość hp, które dostajemy po zabiciu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Pancerz za zabicie: Zwiększa ilość pancerza, którego otrzymujemy po zabiciu [ 100 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 5 ]Klasa: NekromantaRozwój postaci: Wysysanie HP, Wysysanie energii, Wysysanie HP Wysysanie HP: Zwiększa ilość wysysanego Hp przy strzale we wroga [ 250 Many ] = +2HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Zmniejszenie czasu wskrzeszania: szybszy czas wskrzeszania [ 250 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Wysysanie HP: Zwiększa szanse na wyssanie Hp [ 300 Many ] = z 1/7 na 1/6, a potem na 1/5 (1/5 to max) [ 6 ]Klasa: NinjaRozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Noże do rzucania: Zwiększa ilość noży [ 120 Many ] = + 1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 10 razy)Noże do rzucania: Zwiększa zadane DMG przy rzucaniu nożem [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy). Gdy załadujesz na full, jesteś w pełni niewidzialny [ 7 ]Klasa: ZabójcaRozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Szybsze ładowanie na kosie: Zmniejsza szybkość ładowania na nożu [ 350 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Szansa na podbicie wroga: Zwiększa szansę na podbicie wroga [ 250 Many ] = -1 za każde ulepszenie (można ulepszyć max 3 razy)Niewidzialność: Zmniejsza niewidzialność ( załadowana ) [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 4 razy) [ 8 ]Klasa: ŁowcaRozwój postaci: Czas ładowania kuszy, Kusza, Miny Czas ładowania kuszy: Jedno ulepszenie skraca czas ładowania kuszy o 1 sekundę [ 300 Many ] ( max 3x)Kusza: Większe obrażenia z kuszy [ 250 Many ]Miny: Zwiększa możliwość posiadanych pułapek [ 400 Many ] [ 9 ]Klasa: ImpRozwój postaci: Wysysanie Pieniędzy, Wysysanie Pieniędzy, Zmiana na nóz Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa szanse na kradzież pieniędzy wrogowi [ 100 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa nominał wykradzionych pieniędzy [ 100 Many ] = +500$ za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Zmiana na nóż: Zwiększa procentowo szansę zmiany na broni na nóż przeciwnikowi [ 400 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 10 ]Klasa: ZjawaRozwój postaci: Redukcja Obrażeń, Widocznośc, Wybuchowe Pociski Redukcja Obrażeń: Zwiększa redukowane DMG [ 450 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Widoczność: Zmniejsza widoczność [ 250 Many ] = -20 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Wybuchowe Pociski: Zwiększa szansę na wybuch [ 400 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 11 ]Klasa: ScavengerRozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Odnowienie Magazynku Trzęsienie Ekranem: Mamy szansę na trzęsienie wroga ekranem przy strzale [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Dodatkowe DMG: Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwnikowi [ 250 Many ] = +2DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Odnowienie Magazynku: Zwiększa szansę na odnowienie magazynku po zabicu wroga [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 12 ]Klasa: DurielRozwój postaci: Korzenie, DMG od tyłu, Stamina Korzenie: Zwiększa ilość posiadanych korzeni do naładowania [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)DMG od tyłu: Zwiększa zadane DMG w plecy przeciwnika [ 100 Many ] = +2 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 13 ]Klasa: BaalRozwój postaci: Podskoki, Odnowienie HP, Odnowienie Magazynku Podskoki: Zwiększa ilość podskoków w powietrzu [ 300 Many ] = +1 za każe ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Odnowienie HP: Zwiększa ilośc odnawianego HP [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 14 ]Klasa: KhazraRozwój postaci: Podpalenie, Ładowane DMG na nożu, Stamina Podpalenie: Zwiększa procentowo szansę na podpalenie wroga [ 300 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Ładowane DMG na nożu: Zwiększa wcześniej posiadane DMG możliwe do naładowania [ 150 Many ] = +1 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Zmniejsza czas ładowania [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 15 ]Klasa: DiabloRozwój postaci: Oślepienie w głowę, Regeneracja w głowę, Odnowienie Magazynku Oślepienie Wroga: Zwiększa procentowo szansę na oślepienie wroga [ 200 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Regeneracja w głowę: Zwiększa otrzymywane HP przy strzale w głowę [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku po zabicu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 16 ]Klasa: DemonologRozwój postaci: Wyrzucenie Broni, Zasięg Błyskawicy, Stamina Wyrzucenie Broni: Zwiększa procentowo szansę na wyrzucenie broni wroga podczas trzału [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Zasięg Błyskawicy: Zwiększa zasięg błyskawicy [ 150 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 17 ]Klasa: Sługa ZniszczeniaRozwój postaci: Piorun, Stamina, Zasięg Pioruna Zasięg Pioruna: Zwiększa zasięg pioruna [ 150 Many ] = + 100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Piorun: Zwiększa DMG zadane od pioruna [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 18 ]Klasa: AndarielRozwój postaci: Trujące Pociski, HP za zabicie, Stamina implikacji Trujące Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)HP za zabicie: Zwiększa HP otrzymywane po zabicu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina implikacji: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 19 ]Klasa: Siewca ZagładyRozwój postaci: Kradzież Magazynku, Implikacja Energii, Stamina Kradzież Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na kradzież magazynku wrogowi [ 300 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Implikacja Energii: Zwiększa otrzymane HP przy użyciu Implikacji [ 250 Many ] = +20 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 20 ]Klasa: PustoszycielRozwój postaci: Pociski z Granatów, Rakieta, Stamina Pociski z Granatów: Zwiększa ilość % szans na wybuch granatów wroga gdy w niego strzelamy [ 250 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Rakieta: Zwiększa ilość dodatkowych obrażeń z rakiety [ 300 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = -2 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) [ 21 ]Klasa: TalicRozwój postaci: HP za trafienie, Aura Defensywna, Aura Ofensywna HP za trafienie: Zwiększa HP za trafienie we wroga [ 300 Many ] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Aura Defensywna: Zwiększa redukcję [ 250 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Aura Ofensywna: Zwiększa ilośc DMG [ 400 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) [ 22 ]Klasa: ZniewolonyRozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Stamina Trzęsienie Ekranem: Zwiększa procentowo szansę na trzęsienie ekranem rywala. [ 150 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)Dodatkowe DMG: Zwiększa ilośc zadawanych obrażeń [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 23 ]Klasa: LordRozwój postaci: Zakrwawienie Ekranu, Pancerz, Odnowienie Magazynku Zakrwawienie Ekranu: Zwiększa procentowo szansę na zakrwawienie ekranu rywala [ 200 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Pancerz: Zwiększa ilość armora [ 150 Many ] = +150 armora za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Większe DMG w głowe: aktualnie 150%, 1 ulepszenie +0.10% [ 180 Many ] = +0.10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy) [ 24 ]Klasa: UpadłyRozwój postaci: Krytyczne DMG, HP za zabicia, Odnowienie Magazynku Krytyczne DMG: Zwiększa szansę na trafienie krytyczne [ 300 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Odnowienie Magazynku: Mamy więcej % szans na odnowienie magazynku przy zabiciu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)HP za zabicie: Za zabicia dostajemy HP [ 200 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 25 ]Klasa: NihlathakRozwój postaci: Lustrzane Pociski, Kula Niebios, Stamina Lustrzane Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 250 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)Kula Niebios: Zwiększa DMG zadawane kulą [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 W upadłym sądzę że to nie rozsądne, że trzeba wydać 300many za 1% ciosu krytycznego. Zmienił bym to na +5% za 300many. W lordzie w "Regeneracji Hp" nie zyskujemy hp a Armora Zniewolonemu tak jak w przypadku upadłego zwiększył bym szansę na trzęsienie za mane z +1% na +3% (bo i tak ma dość dużą szansę 30%) Pustoszyciel- zwiększyć szansę na wybuch na +2%/+3% Siewca Zagłady - zwiększyć szansę na kradzież magazynku za mane na +2/3% Khazra szansa na podpalenie +2%. 300many za 1% to też przesada Paladyn zmienić koszt platynowej zbroi na 350 many i pocisków na 250 many Ninja zmniejszyć koszt niewidzialnosci na 300 a zwiększyć koszt noży do rzucania za 150 many Zabójca Dmg noży do rzucania na 200 i niewidzialność na 300 many Imp- szansa na wyssanie pieniędzy zmienić z 1% na +2/3%, i zwiększyć koszt do 200many. Zjawa - Koszt redukcji obrażeń zmienić na 350 many, a szansę na wybuch z 1% na 2% za jedno ulepszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi