Skocz do zawartości

Rozwój za manę - Informacje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[FAQ] Rozwój postaci za manę

Każda postać ma inny tryb rozwoju czyli ma możliwość rozwoju tylko swoich elitarnych umiejętności, które w bardzo dużym stopniu ulepszają rozgrywkę i dają przewagę nad rywalem. Prościej mówiąc, rozwój to ulepszenie skilli, które dana klasa ma wbudowane. Przed zakupem rozwoju dobrze jest się zastanowić, który jest najważniejszy a który sprawą podrzędną tak aby w pierwszym rzędzie brać tylko te, które są znacznie przydatne. Rozwój postaci mamy na stałe czyli nie znika po czasie, niektóre z nich można ulepszać wielokrotnie dając większe efekty. Niżej znajduję się opis klas wraz z możliwym rozwojem.
 
[ 1 ]
Klasa: Mag
Rozwój postaci: Zamrażające Pociski, Pole Latarki, Stamina

Zamrażające Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = Można ulepszyć tylko raz
Pole Latarki: Powiększa pole naświetlania [ 250 Many ] = +100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie paska [ 250many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 2 ]

Klasa: Druid
Rozwój postaci: Regeneracja Życia, Fiolka Lecznicza, Stamina

Regeneracja Życia: Zwiększa regenerowane HP [ 380 Many] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Fiolka lecznicza: Zwiększa HP po jej użyciu [ 250 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 250 Many ] = -3 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 3 ]
Klasa: Paladyn
Rozwój postaci: Magiczne Pociski, Long Jumpy, Platynowa Zbroja

Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 350 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Long Jumpy: Zwiększa ilość skoków [ 250 Many ] = +1 skok za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Platynowa Zbroja: Zwiększa % szansy na odbicie pocisku [ 400 Many ] = zmniejsza się insta, z 1/6 na 1/5 , a potem na 1/4 (1/4 to max)

[ 4 ]
Klasa: Barbarzyńca
Rozwój postaci: Magiczny Pancerz, HP za zabicie, Pancerz za zabicie 

Magiczny Pancerz: Zwiększa ilość ładowanych pocisków do odbicia [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
HP za zabicie: Zwiększa ilość hp, które dostajemy po zabiciu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Pancerz za zabicie: Zwiększa ilość pancerza, którego otrzymujemy po zabiciu [ 100 Many ]  = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 5 ]
Klasa: Nekromanta
Rozwój postaci: Wysysanie HP, Wysysanie energii, Wysysanie HP

Wysysanie HP: Zwiększa ilość wysysanego Hp przy strzale we wroga [ 250 Many ] = +2HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Zmniejszenie czasu wskrzeszania: szybszy czas wskrzeszania [ 250 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Wysysanie HP: Zwiększa szanse na wyssanie Hp [ 300 Many ] = z 1/7 na 1/6, a potem na 1/5 (1/5 to max)

[ 6 ]
Klasa: Ninja
Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność

Noże do rzucania: Zwiększa ilość noży [ 120 Many ] = + 1 za każde ulepszenie  (Można ulepszyć max 10 razy)
Noże do rzucania: Zwiększa zadane DMG przy rzucaniu nożem [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy). Gdy załadujesz na full, jesteś w pełni niewidzialny

[ 7 ]
Klasa: Zabójca
Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność

Szybsze ładowanie na kosie: Zmniejsza szybkość ładowania na nożu [ 350 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Szansa na podbicie wroga: Zwiększa szansę na podbicie wroga [ 250 Many ] = -1 za każde ulepszenie (można ulepszyć max 3 razy)
Niewidzialność: Zmniejsza niewidzialność ( załadowana )  [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 4 razy)

[ 8 ]
Klasa:  Łowca
Rozwój postaci: Czas ładowania kuszy, Kusza, Miny
 
Czas ładowania kuszyJedno ulepszenie skraca czas ładowania kuszy o 1 sekundę [ 300 Many ] ( max 3x)
Kusza: Większe obrażenia z kuszy [ 250 Many ]
Miny: Zwiększa możliwość posiadanych pułapek [ 400 Many ]

[ 9 ]
Klasa: Imp
Rozwój postaci: Wysysanie Pieniędzy, Wysysanie Pieniędzy, Zmiana na nóz

Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa szanse na kradzież pieniędzy wrogowi [ 100 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa nominał wykradzionych pieniędzy [ 100 Many ] = +500$ za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Zmiana na nóż: Zwiększa procentowo szansę zmiany na broni na nóż przeciwnikowi [ 400 Many ]  = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 10 ]
Klasa: Zjawa
Rozwój postaci: Redukcja Obrażeń, Widocznośc, Wybuchowe Pociski

Redukcja Obrażeń: Zwiększa redukowane DMG [ 450 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Widoczność: Zmniejsza widoczność [ 250 Many ] = -20 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Wybuchowe Pociski: Zwiększa szansę na wybuch [ 400 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 11 ]
Klasa: Scavenger
Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Odnowienie Magazynku

Trzęsienie Ekranem: Mamy szansę na trzęsienie wroga ekranem przy strzale [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Dodatkowe DMG: Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwnikowi  [ 250 Many ] = +2DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa szansę na odnowienie magazynku po zabicu wroga [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 12 ]
Klasa: Duriel
Rozwój postaci: Korzenie, DMG od tyłu, Stamina

Korzenie: Zwiększa ilość posiadanych korzeni do naładowania [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
DMG od tyłu: Zwiększa zadane DMG w plecy przeciwnika [ 100 Many ] = +2 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] =  -1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 13 ]
Klasa: Baal
Rozwój postaci: Podskoki, Odnowienie HP, Odnowienie Magazynku

Podskoki: Zwiększa ilość podskoków w powietrzu [ 300 Many ] = +1 za każe ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Odnowienie HP: Zwiększa ilośc odnawianego HP [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 14 ]
Klasa:  Khazra
Rozwój postaci:  Podpalenie, Ładowane DMG na nożu, Stamina

Podpalenie: Zwiększa procentowo szansę na podpalenie wroga [ 300 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Ładowane DMG na nożu: Zwiększa wcześniej posiadane DMG możliwe do naładowania [ 150 Many ] = +1 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Zmniejsza czas ładowania [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 15 ]
Klasa: Diablo
Rozwój postaci: Oślepienie w głowę, Regeneracja w głowę, Odnowienie Magazynku

Oślepienie Wroga: Zwiększa procentowo szansę na oślepienie wroga [ 200 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Regeneracja w głowę: Zwiększa otrzymywane HP przy strzale w głowę [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku po zabicu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 16 ]
Klasa: Demonolog
Rozwój postaci: Wyrzucenie Broni, Zasięg Błyskawicy, Stamina

Wyrzucenie Broni: Zwiększa procentowo szansę na wyrzucenie broni wroga podczas trzału [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Zasięg Błyskawicy: Zwiększa zasięg błyskawicy [ 150 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 17 ]
Klasa: Sługa Zniszczenia
Rozwój postaci: Piorun, Stamina, Zasięg Pioruna

Zasięg Pioruna: Zwiększa zasięg pioruna [ 150 Many ] = + 100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Piorun: Zwiększa DMG zadane od pioruna [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 18 ]
Klasa: Andariel
Rozwój postaci: Trujące Pociski, HP za zabicie, Stamina implikacji

Trujące Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
HP za zabicie: Zwiększa HP otrzymywane po zabicu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina implikacji: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 19 ]
Klasa: Siewca Zagłady
Rozwój postaci: Kradzież Magazynku, Implikacja Energii, Stamina

Kradzież Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na kradzież magazynku wrogowi [ 300 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Implikacja Energii: Zwiększa otrzymane HP przy użyciu Implikacji [ 250 Many ] = +20 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 20 ]
Klasa: Pustoszyciel
Rozwój postaci: Pociski z Granatów, Rakieta, Stamina

Pociski z Granatów: Zwiększa ilość % szans na wybuch granatów wroga gdy w niego strzelamy [ 250 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Rakieta: Zwiększa ilość dodatkowych obrażeń z rakiety [ 300 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = -2 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
 
[ 21 ]
Klasa: Talic
Rozwój postaci: HP za trafienie, Aura Defensywna, Aura Ofensywna

HP za trafienie: Zwiększa HP za trafienie we wroga [ 300 Many ] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Aura Defensywna: Zwiększa redukcję [ 250 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Aura Ofensywna: Zwiększa ilośc DMG [ 400 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
 
[ 22 ]
Klasa: Zniewolony
Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem,  Dodatkowe DMG, Stamina

Trzęsienie Ekranem: Zwiększa procentowo szansę na trzęsienie ekranem rywala. [ 150 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Dodatkowe DMG: Zwiększa ilośc zadawanych obrażeń [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 23 ]
Klasa: Lord
Rozwój postaci: Zakrwawienie Ekranu, Pancerz, Odnowienie Magazynku

Zakrwawienie Ekranu: Zwiększa procentowo szansę na zakrwawienie ekranu rywala [ 200 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Pancerz: Zwiększa ilość armora [ 150 Many ] = +150 armora za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Większe DMG w głowe: aktualnie 150%, 1 ulepszenie +0.10% [ 180 Many ] = +0.10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy)

[ 24 ]
Klasa: Upadły
Rozwój postaci: Krytyczne DMG, HP za zabicia, Odnowienie Magazynku

Krytyczne DMG: Zwiększa szansę na trafienie krytyczne [ 300 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Mamy więcej % szans na odnowienie magazynku przy zabiciu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
HP za zabicie: Za zabicia dostajemy HP [ 200 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 25 ]
Klasa: Nihlathak
Rozwój postaci: Lustrzane Pociski, Kula Niebios, Stamina

Lustrzane Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 250 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Kula Niebios: Zwiększa DMG zadawane kulą [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W upadłym sądzę że to nie rozsądne, że trzeba wydać 300many za 1% ciosu krytycznego. Zmienił bym to na +5% za 300many. 

W lordzie w "Regeneracji Hp" nie zyskujemy hp a Armora

Zniewolonemu tak jak w przypadku upadłego zwiększył bym szansę na trzęsienie za mane z +1% na +3% (bo i tak ma dość dużą szansę 30%)

Pustoszyciel- zwiększyć szansę na wybuch na +2%/+3%

Siewca Zagłady - zwiększyć szansę na kradzież magazynku za mane na +2/3%

Khazra szansa na podpalenie +2%. 300many za 1% to też przesada 

Paladyn zmienić koszt platynowej zbroi na 350 many i pocisków na 250 many 

Ninja zmniejszyć koszt niewidzialnosci na 300 a zwiększyć koszt noży do rzucania za 150 many 

Zabójca Dmg noży do rzucania na 200 i niewidzialność na 300 many 

Imp- szansa na wyssanie pieniędzy zmienić z 1% na +2/3%,  i zwiększyć koszt do 200many. 

Zjawa - Koszt redukcji obrażeń zmienić na 350 many, a szansę na wybuch z 1% na 2% za jedno ulepszenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) i podpiął/eła ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności