PrawaRekaBoga 9 Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 1. Nick: PrawaRekaBoga2. Imię: Dawid3. Wiek: 234. Znajomość amxmodmenu (0-10): 45. Sprawny i działający mikrofon: tak6. Link do swojego GameTracker'a**: https://www.gametracker.com/player/PrawaRekaBoga/193.33.176.64:27015/7. Parę słów o sobie **: Jestem z małej wsi, lubię grać w csa i studiuję fizjoterapię. 8. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: By móc sprawiedliwie osądzać grę każdego oszusta. I żeby każdemu grało się przez to lepiej. 9. Czy posiadasz STEAM? (Tak/Nie): Nie10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Do 12 godzin max11. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): 15.00 wzwyż, z rzadka od 12.0012. Staż w Counter-Strike 1.6: ok. 8 lat13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): na okres próbny. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC PLAMBYGG AS 252 Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Obecnie jestem na nie mimo iż potrzebujemy adminów twoje GT mnie nie przekonuje a szczególnie przez twój pkt 10 Popraw GT a będę na tak - Jeszcze ani razu Ciebie nie widziałem na serwerze więc nie wiem jaki jesteś niestety Edytowane 7 Lipca 2017 przez JC PLAMBYGG AS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia! 3 386 Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Brak aktywności na serwerze od złożenia podania. Podanie odrzucam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...