Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam, Chciałbym ogłosić, iż od 1 września treść SIM.CLASSIC nie będzie już obsługiwana, ponieważ firma (ta, jak wiele innych) musiała zrezygnować z partnerów prywatnych (problemy z ZUS i US). Jestem w trakcie załatwiania spraw papierkowych by zmienić tę sytuację, stad moja aktywność w tym i następnym tygodniu może być mniejsza, bo chce mieć pewność, że wszystko będzie zrobione dobrze. Postaram sie by wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Najważniejsze w tym temacie jest to, byscie dokładnie czytali co pisze przed zakupem bym potem nie musiał słuchać, że ktoś wysłał sms na SIM.CLASSIC i nie doszedł mu kod. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Tutaj tez macie oficjalne stanowisko simpay https://simpay.pl/aktualnosci/Rezgynacja_z_obslugi_klientow_prywatnych_uczniow_rowniez 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 20 Października 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Na serwerach CS:GO oraz w sklepiku SMS wdrożono już kody z treścią ag.classic. Jeżeli wszystko przebiegnie poprawnie, zacznę rozmowy na temat przelewów online. Możliwe też, że w niedługiej przyszłości będę myślał nad zmianą sklepiku, ponieważ autor tego aktualnego całkowicie go olał, a osoby które kupiły go na licencji nie mają wglądu do kodu źródłowego. Metody płatności są dość mocno ograniczone, więc ciężko cokolwiek tam zrobić w tej chwili. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi