Skocz do zawartości

Jeanette vi Rey

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie mówiąc byłam w zawodówce ponad 2 lata, i tą szkołę polecam osobą które tylko patrzą na zawód a nie na dalsze kształcenie się, po tej szkole od razu mamy zawód lecz możemy iść się dalej dokształcać np, Technikum dla dorosłych itp.

Teraz osobiście jestem w Technikum, no i tutaj już jest lekko pod górkę, no bo trzeba połączyć naukę i zawód, niby ma się tą maturę, ale dla mnie osobiście nic po niej nie ma, tak samo jak po Liceum, no bo co, skończysz 3-letnie liceum i innego wyjścia nie ma niż pójść na studia..

Także osobiście wolę Zawodówkę/Technikum, nie potrafię jednej wybrać, bo w obu szkołach jest dobry poziom :) *moje zdanie, bez spin 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Nigdy nie chciałam iść do zawodówki. W sensie okej jest zawód jest doświadczenie jako takie, ale nigdy nie chciałam zostawić swojej edukacji tylko na średnim. Nawet nie wiem jakie jest określenie fachowe tego. Nie mówię też, że osoby po zawodówce nie mają ambicji czy przyszłości. Dużo osób nawet po zawodówce zakłada firmy itp, ma pomysł na siebie, a niektórzy siedzą w pracy i odliczają od pierwszego do pierwszego. Ja sobie takiego czegoś nie wyobrażam, bo niestety, ale nie mam głowy do założenia firmy, a takie wykształcenie mnie nie satysfakcjonuje.