Skocz do zawartości

dasads


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Regulamin CS:GO [Jailbreak]

 

jailbreakcsgo.png

 

Szybki wstęp dla zielonych!

 

 

 

JailBreak jest to tryb, który wzoruje się na więzieniu. Wcielasz się w rolę strażnika (CT) lub w rolę więźnia (TT). Jako więzień jesteś zobowiązany do słuchania się CT, a w szczególności prowadzącego, którego model postaci jest zaznaczony na niebiesko. To właśnie prowadzący wydaje polecenia i masz się słuchać tylko jego! Możesz się również buntować, jednak musisz się liczyć z tym, że najprawdopodobniej zostaniesz wtedy zabity.

 

Totalny bezruch - nie możesz ruszać się W OGÓLE! Ani na boki, ani myszką! totalny bezruch jest zawsze do odwołania!
Bezruch - Można skakać, kucać, ruszać myszką, nie możesz się ruszać na boki.
Pozycja buntu - Totalny bezruch na kucaka, głowa max w dół.

Wszystkie zakazy są do odwołania
Wszystkie nakazy odwołuje nowe polecenie (wyjątek kiedy się powie "nakaz do odwołania")

 


 
 
 
1. Zasady gry na serwerze
 
1.1 Niedozwolone jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina. 
1.2 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów bądź stron www.
1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów poprzez dodawanie tagów związanych z nimi.
1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
1.5 Cheaty zgłaszamy przez u@, a nie przez say.
1.6 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (blokowanie cel/siebie nawzajem, przejeżdżanie pojazdami, itp.)
1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)
1.9 Po stronie CT gracz musi posiadać SPRAWNY mikrofon oraz być po mutacji (dokładniej punkt 4.2)
1.10 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT podczas zabaw !zabawy.
1.11 Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.
1.12 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt)
1.13 Gdy CT widzą więźnia bijącego ucieczkę są zmuszeni uprzednio ukarać go karniakiem w ciało każąc zaprzestania, jeśli wiezień mimo to dalej będzie bił lub wchodził do ucieczki CT może uznać to za próbę buntu oraz więźnia zabić.
1.14 Strzał ostrzegawczy ~ strzał w ciało lub obok ciała ofiary. Nie celowany w głowę.
1.15 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku.
1.16 Zakaz proszenia o respekt/blunty.
1.17 Zakaz przebywania na spect gdy serwer jest FULL. Administracja zastrzega sobie prawo do kiknięcia osoby ze specta jeżeli będzie wymagała tego sytuacja.
1.18 Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.
1.19 Zakaz zagłuszania strzelając z broni.
1.20 Osoba, która wykona votekick jest zobowiązana do sensownego wyjaśnienia poprzedzając regulaminem. W przeciwnym wypadku otrzymuje bana.
1.21 Zakazuje się używania komend do wyświetlania pozycji sojuszników jest to karane oraz traktowane jako używanie wspomagaczy. 

 
2. Zasady zachowania na serwerze
 
2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze.
2.2 Bez pozwolenia admina puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
2.3 Zabronione jest prowokowanie (trollowanie) prowadzące do różnych typu kłótni oraz sporów. Pisanie/Mówienie "ez" podpina się pod ten pkt.
2.4 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.
2.5 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, reklamujących, wulgarnych, tematyce rasistowskiej, itp.
2.6 Jeśli nie mamy mutacji, bądź skończonych 16-stu lat nie nadużywamy mikrofonu. 
2.7 Zabronione jest kłócenie się z administracją.
2.8 Zakaz robienia VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem.

(VoteKickCT używamy w przypadku gdy ktoś prowadzi niekreatywnie bądź łamie regulamin)

 
 
3. Zasady więźnia
 
 3.1 Wiezień ma obowiązek słuchać się tylko i wyłącznie osoby prowadzącej
 3.2 Więzień ma prawo poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie "powtorz" 
 3.3 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
 3.4 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia odwróconym plecami do Klawisza w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
 3.5 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia.
 3.6 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać zabity.
 3.7 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
 3.8 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w pozycji buntu.
 3.9 Gdy zmieni się prowadzący pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w bezruchu.
 3.10 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu oraz totalny bezruch.

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.|
Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.
Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka, głowa max w dół.

3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus, tagrenade ~ są traktowane jako próbę buntu, strażnik ma prawo zabić więźnia jeżeli ten ich nie wyrzuci lub nie zużyje.

Użycie/rzut wyżej wymienionych przedmiotów w stronę strażnika, powinno być ukarane 'Strzałem ostrzegawczym, chyba, że więzień zadał więcej niż 30 obrażeń (liczy się też DMG grupowy) lub się zbuntował - wtedy można zabić.

 3.12 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej. 
 3.13 Więzień podczas rozkazów oraz zabaw nie ma prawa dobrowolnie oddalać się od grupy i przemieszać po mapie chyba, że dana zabawa tego wymaga.
 3.14 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisze na to nie zezwolili) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
 3.15 W przypadku ożywienia więźnia przez admina gracz ten musi dołączyć do grupy i nie może się do momentu wydania poleceń zbuntować. (Nie może posiadać również broni)
 3.16 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do zabawy lub zostanie zabity ~ zależy to od woli prowadzącego.
 3.17 Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.
 3.18 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!
W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

 3.19 Wszystkie polecenia wykonujemy w trybie natychmiastowym.
 3.20  Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.
 

 

 
4. Zasady Klawisza
 
 4.1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
 4.2 Jako klawisz możne być tylko osoba, która posiada sprawny mikrofon oraz mutację (szczególny przypadek poniżej).
        Gracze bez pełnej mutacji, a prowadzenie:

  • W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji powinna też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.

 4.3 W przypadku CIĄGŁEGO braku posłuszeństwa więźnia można zabić go bez ostrzeżenia.
 4.4 Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
 4.5 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
 4.6 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
 4.7 Klawisz ma zakaz prowokowania więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem.
 4.8 Klawisze mają zakaz okłamywania/żartowania sobie z więźniów w przypadku zabicia będzie to traktowanie jako FreeKill.
 4.9 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
 4.10 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (GunRoomie) chyba, że wymaga tego zabawa.
 4.11 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, od tego jest osoba prowadząca.
 4.12 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia więźnia.
 4.13 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
 4.14 Klawisz w razie niedomówień jest zobowiązany do wytłumaczenia graczowi za co został zabity.
 4.15 Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
4.16 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem.
4.17 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa.
4.18 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, klawisze mają obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

4.19 W przypadku gdy CT nie jest w stanie opanować więźniów, którzy cały czas się buntują, administracja ma prawo przenieść takie osoby z CT do TT.

 
5. Zasady Prowadzącego
 
 5.1 Bez mutacji nie mamy prawa grać jako Prowadzący.
 5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
 5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Prowadzący może odliczać, ale nie musi.

Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

 5.4 Prowadzący ma zakaz rozpoczęcia kolejnej zabawy w przypadku gdy poprzednia nie została zakończona.
 5.5 Prowadzący jest jeden na rundę, istnieje wyjątek w momencie kiedy zostanie zabity (wyjdzie lub użyje komendy !oddaj)
 5.6 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.

Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: Totalny bezruch na środku celu skacząc.

 5.7 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.8.)
 5.8 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa. 
 5.9 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy.
 5.10 W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin (lub gracze przez VoteKickCT) ma/mają prawo do zmiany prowadzącego.
 5.11 Prowadzący ma prawo zmienić się z innym klawiszem.
 5.12 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy.
 5.13 Zakazy trzeba odwoływać, nakazy (bez dodania frazy 'do odwołania') nie. Nakaz można dać do odwołania. Totalny bezruch jest nakazem do odwołania, a zwykły bezruch jest nakazem.

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.
Przykład nakazu: Macie kucać.

5.14 Bezruch jest komendą, której nie trzeba odwoływać, wystarczy podać nowe polecenie.
5.15 Totalny bezruch musi być przez prowadzącego odwołany.
5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)
5.17 Prowadzący ma prawo zabić osobę, która spamuje prowadzącemu informacją o powtórzeniu polecenia poprzez napisanie "powtorz", ale tylko i wyłącznie gdy wpierw gracza ostrzeże w przeciwnym wypadku wiąże się to z FK.
5.18 Zakaz boksu w celi.
5.19 Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.
5.20 Gdy więźniowie się zbuntują i zostanie ostatni CT, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa i survivalu
5.21 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić na mapę jak największą ilość osób.
5.22 Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.
5.23 Prowadzący może, ale nie musi odliczać poleceń. (Patrz punkt 3.18)
5.24 Prowadzący nie może dać więcej niż 3 zakazy.
5.25  Prowadzący podczas jednej mapy może dać maksymalnie 3 zabawy z listy !zabawy.


 
6. Zasady Życzeń
 
 6.1 Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, ze wykonywał wszystkie polecenia, nie zbuntował się lub prowadzący wyraził na to zgodę.
 6.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane.
 6.3 Życzenie musi być możliwe do wykonania.
 6.4 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
 6.5 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza bądź dania mu jakiś przywilejów (jeżeli chodzi o Duszka/Freedaya - można tak robić, ale prowadzący musi się zgodzić.)
 6.6 Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia.
 6.7 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
 6.8 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane.
 6.9 Każdy gracz może wybrać FreeDay raz na mapę.
 6.10 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.
 6.11 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny dzień.
 6.12 Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń.
 6.13 W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a więzień korzysta z niestandardowego życzenia (pisze lub mówi) - większość strażników muszą wyrazić na to zgodę. W przypadku odmówienia lub niewykonania przez CT niestandardowego życzenia jest on zobowiązany do dania zabicia się przez TT oraz wpisanie "kill" w następnej rundzie.
6.14 W przypadku, kiedy więzień podczas wybrania życzenia postanowi lub spróbuje się zbuntować może zostać zabity.
6.15 Gdy zostanie ostatni więzień (nie jest zbuntowany) i spełnił wszystkie warunki do posiadania życzenia odwołują mu się wszystkie polecenia.
 
7. Zasady FreeDay
 
 
7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
7.2 Więzień ma prawo wybrać jako życzenie "FreeDay w następnym dniu dla wszystkich więźniów", prowadzący musi się zgodzić.
7.3 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin). 
7.4 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
7.5 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
7.7 Strażnicy zajmują GunRooma.
7.8 Więzień, który wejdzie do GunRooma może zostać zabity.
7.9 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.
 
 
8. Kary za poszczególne wykroczenia
 
8.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> Ban 10-30 h -> Ban 2h -> Ban 1 wk -> Ban 1 wk
8.2 Obrażanie graczy: Ban 10 min -> Ban 2h -> Ban 1 wk -> Ban permanentny
8.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-5 h
8.4 FreeKill: Ban 24h -> Ban 1 wk
8.5 MassFreeKill: Ban 1d -> 1 wk
8.6 Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu bądź bez mutacji: Ban permanentny na CT
8.7 Reklamowanie innych sieci bądź stron www: Ban Permanentny
8.8 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny
8.9 Prowokowanie do różnych typu kłótni oraz sporów: Ban 30-1 h
8.10 Utrudnianie gry: Ban 10-30 min
8.11 Wysoki ping: Kick -> Ban 5 min
8.12 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick -> Ban 10-1 h (ewentualnie mute lub gag)
8.13 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min
8.14 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny
8.15 Spam na u@: Ban 10 min
8.16 Brak mutacji: Upomnienie -> Mute -> Permanetny mute
8.17 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min
8.18 Kampienie: Upomnienie -> Slay -> Kick -> Ban 30 min
8.19 Nagminne wchodzenie do CT mimo kickow: Kick -> Ban 30 min
8.20 Celowe przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę: Slay/Kick -> Ban 10 min
8.21 Zakaz proszenia o respekt/blunty: Upomnienie ->  Ban 10 min
8.22 Robienie VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem: Ban 30-1 h
8.23 Nadużywanie, kłamanie, nie podawanie konkretnego powodu lub używanie w innym celu cmd !fk /!freekill : Kick -> Ban 30 min
8.24 Wchodzenie na spect'a: Kick -> Ban 5-10 min 
8.25 Odrzucenie !fk bez wyjaśnienia: Kick z CT 
 
9. Admin oraz strażnik ma obowiązek
 
9.1 Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze
9.2 Zwracać uwagę/banować osoby łamiące regulamin
9.3 Dawać jako członek administracji przykład innym graczom
9.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza
9.6 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu
9.7 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze
9.7 Wchodzenia na serwer TeamSpeak 3 naszej sieci przynajmniej na godzinę dziennie
9.8 Wymierzać kary zgodnie z regulaminem
9.9 Admin oraz strażnik nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi
9.10 Admin oraz strażnik podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady
9.11 Admin ma zakaz kickowania/banowania innego admina/guarda. Jeżeli dany członek administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone opiekunowi który indywidualnie wymierzy karę.
9.12 Admin ma zakaz zmieniania swojego nicku na czas tymczasowy, jeśli zmienia to na stałe.
 
 
10. Free Kill
 
FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:
- Więzień powinien użyć komendy !fk 
- Klawisz/admin powinien użyć komendy ~fk - aby rozpatrzeć freekilla
- Gdy klawisz popełni błąd niemożliwy do naprawy przez !fk: Klawisz ma 30 sekund na przeproszenie za popełniony błąd oraz zabicie się w taki sposób aby nikt z więźniów nie otrzymał broni w przeciwnym razie dany gracz otrzymuje bana.
- W przypadku kiedy wiezień CELOWO użyje guzika/pojazdu/zablokuje mu drogę/itp., aby zabić towarzysza z drużyny, gdzie nie było to konieczne (nie było to elementem rywalizacji tylko zachowaniem chamskim) - gracz może zostać ukarany slayem/banem.
Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.
 
 
11. Opis zabaw oraz zasady
 
1. KillDay
KillDay to gra w której więźniowie otrzymują randomową broń, po upływie 3 minut umożliwione jest wzajemnie zabijanie się aż do pozostania ostatniej osoby. 
- Zakaz kampienia
- Zakaz unikania walki
- Można posiadać sojusz w maksymalnie w 2 osobowych grupach
Ostatni więzień otrzymuje życzenie
 
2. Chowany
Chowany to gra w której więźniowie chowają się w dowolnym miejscu na mapie aż do momentu zostania znalezionym przez klawisza.
W przeciągu 60 sekund trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie kryjówkę.
- Zakaz Chowania się w celi lub w miejscach nieosiągalnych dla CT (lub w miejscach poza mapą)
- Zakaz używania TA Granade
- Zakaz chowania się w miejscu, które skutkuje 100% śmierć w przypadku wygranej (np. nad lawą)
- Zakaz wpisywania "KIll" w console. TT może to zrobić tylko 5 sekund po rozpoczęciu zabawy w przypadku gdyby kryjówka się nie udała.
 - Ostatni więzień ma życzenie


3. Ganiany
Ganiany to zabawa w której każdy z graczy otrzymuje speed'a. Więźniowie muszą uciekać przed goniącymi ich klawiszami których zadaniem jest ich zabicie przy pomocy noża.
- Zakaz kampienia
- Ostatni więzień ma życzenie
 
4. Wojna Gangów
Wojna gangów to zabawa w której  jest się podzielonym na dane grupy, a im przydzielone kolory. Po 3 minutach zaczyna się walka między kolorami. Walki trwają aż do pozostania ostatniej osoby.
- Zakaz kampienia
- Zakaz sojuszy między-kolorowych!
- Zakaz unikania walki

- Ostatni więzień otrzymuje życzenie

 
5. Dzieci Wojny
Dzieci wojny to zabawa w której zadaniem TT jest znalezienie oraz zabicie wszystkich członków z drużyny CT.
- Strażnicy mogą się skampić, ale tylko wtedy gdy jest pewne, że od razu mogliby zginąć. Inaczej muszą wyjść sami do więźniów lub dać im sygnał gdzie się znajdują.
- Więźniowie mają nakaz szukania strażników, a następnie ich zabijania, kto przedłuża może dostać kill/kicka/bana.
- Na zabawie nie ma życzenia, zabawa jest drużynowa.
- Zakaz kupowania czegokolwiek z !sklep.

 

6. Berek
Berek to zabawa której każdy z graczy otrzymuje speed'a. Więźniowie muszą uciekać przed goniącymi ich klawiszami których zadaniem jest złapanie wszystkich TT za pomocą noża, który zamraża. Aby "odmrozić" drugiego TT wystarczy uderzyć w niego kosą.
Zakaz kamienia
- Ostatnia osoba nie ma życzenia
 

Przykładowe zabawy dla prowadzącego *KLIK*
Bądź na bieżąco ze zmianami w regulaminie *KLIK*
 

 



Copyright by Queen dla Cs-Classic.pl. Zakaz kopiowania
Opiekun lub administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności