Paweł. 3 324 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Dzięki za nominację do zabawy @Gokuś @RyBsoN. 1. Jak masz na imię? (na pewno nie Paweł) [O] No to mamy problem. 2. Ile masz lat? [O] 22 3. Jakie województwo? [O] Niestety Śląskie. 4. Chodzisz do szkoły? Pracujesz? Gdzie? [O] Pracuję od półtorej roku w Seyon Electronics Poland, w Gliwicach. 5. Staż z csem? [O] Nie jestem pewny, być może z trzy tysiące godzin, ale czy ma to jakieś znaczenie? 6. Ulubiona gra? Oprócz CS? [O] Możliwe, że League of Legends, ale nie wiem, czy to bardziej przyzwyczajenie, czy nałóg aniżeli ulubiona gra. Również Darksiders II bardzo lubiłem. 7. Masz swoją drugą połowkę? [O] Nie piję od dwóch lat. 8. Ile chcesz mieć dzieci? [O] Nie mam zamiaru mieć ich w ogóle. @Aim.exe 1. Lubisz koty? [O] Niezbyt. 2. Masz kota? [O] Nie, to kot mojej mamy, też go nie lubię. 3. Co sądzisz o CSC? [O] Sprecyzuj następnym razem, czego dokładnie chcesz się dowiedzieć, bo nie wiem czy chcesz żebym wypowiedział się o serwerach, na których od ponad 2 lat nie siedzę, czy po prostu o społeczności, która jest no cóż... różna. 4. Jak według Ciebie sprawuje się administracja forum? [O] Nie mam zdania, nie mają większych obowiązków, więc nie ma czego oceniać. 5. Na jakich serwerach z naszego forum lubisz najbardzej grać? [O] Na żadnym z obecnych, choć kiedyś DD2 był spoko. 6. Ranga w Cs? [O] Nie posiadam, pomimo faktu, że CS:GO mam od ponad 4 lat. @Wercia. [P] Jaka filozofia jest Ci najbliższa? [O] Ciężko stwierdzić, często zaciągam się na kilka na raz. [P] Duchowość czy religijność? A może żadne z nich? [O] Nie ma Ciebie beze mnie i to jest przy - i nieprzyjemne jak "interstellar", przełóż sobie to. [P] Co byś powiedział nastoletniemu sobie? [O] Zachowam to dla siebie. [P] Jaki był najlepszy komplement, jaki otrzymałeś? [O] Nie zapamiętuje takich rzeczy, bardziej mnie motywuje wiadro wody na łeb. [P] Na jaki/czyj temat zmieniłeś ostatnio zdanie? [O] Na temat ludzi, nie warto o nich walczyć, nie wa