-
Content Count
181 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1 -
Time Online
5d 1h 54m 26s
_Hades last won the day on May 16 2020
_Hades had the most liked content!
Community Reputation
60 DobryAbout _Hades

-
Rank
Bywalec
Informacje o Profilu
-
Nick
Hades
-
Płeć
Mężczyzna
-
Gram na
NewDiabloMod CS:GO
-
Steam Custom URL
http://steamcommunity.com/profiles/76561198254159327
Recent Profile Visitors
1,510 profile views
-
Kase łatwo nabić, jak sie przyspamuje. Po zrobieniu wszystkich questów straciłem bonus hp i dolary na start rundy.
-
Jestem na NIE Nie zauważyłem, ze ktoś ma mnie zmutowanego, a nawet gdyby to przecież nie jest to problem. Co to wnosi do podania? Najpierw przestań narzekać, później pisz podanie. Przekonasz do siebie graczy. (facepalm) STEAM_0:0:429905871 Przez ostatni miesiąc tylko 6 razy byłeś na serwie dłużej niż 1h (w tym 2 razy dłużej niż 2h) Poza tym kultura (chyba pamiętasz o co mi chodzi) Gdybyś grał częściej na serwerze i opanował emocje byłbym na tak, wiek nie przeszkadza.
-
Najbardziej irytujące są ninje. Nie porównuj graczy z wysokim poziomem do graczy z niskim, ty to byś pewnie usunął expa najlepiej żeby kazdy miał równe szanse... Jak chcesz to porównaj sobie demonologa 25 poziom z inną klasą z TYM SAMYM poziomem, a fireballe mają większy mnożnik niz piorun Co fireball ma do bindowania pod strzałem? Piorunem trzeba trafić tak jak z broni, wygodnie jest zbindowac sobie piorun na mouse1, jak mi nie wierzysz to ustaw sobie strzał na jakieś v czy inne mouse4. Scavenger nie powinien uciekać jeśli się go złapie itemem spojrzenie medusy, tak samo jak nie moze uciec z korzeni duriela i zamrozenia maga.
-
cooldown pioruna demonologa trwa 25 sek zamiast 22 item zwinność scavengera działa z opóźnieniem
-
Problemem to akurat jest rozrzut na haku ale nwm czy da sie cos z tym zrobic.
-
Nie przesadzajmy, jedna osoba gra tą klasą. Co najwyżej można nieznacznie zwiększyć cooldown haka lub zmniejszyć DMG do 1.5 lub 1.8.
-
Ninja ma wbudowany dmg do kosy chyba +15 do lewego i +30 do prawego.
-
Można tylko raz na runde podwoić magazynek. Błąd?
-
Umiejętność za złoto diamentowy pancerz [skill barbarzyńcy] nie działa
-
Zmniejszona grawitacja utrudnia grę tą klasą, proponuję trochę zwiększyć grawitkę, a w zamian dodać jeden skok w powietrzu. Dodatkowy dmg nie powinien działać gdy ninja trafi w plecy, od przodu dmg może zostać ale w plecy daje zbyt dużą przewagę, nie ma czasu na reakcję, skill+prawy "one shotuje"
-
Zniewolony powinien być niewidoczny na radarze gdy jest niewidzialny.
-
Proponuję zwiększyć max adrenalinę o 5 pkt (z 55 na 60), aktualnie nie współgra z podpaleniem. Przywróciłbym również skanowanie falą ognia. Zasięg fali jest mały (w porównaniu do inferno, które ma 3 razy większe pole rażenia), więc zeskanuje się jedynie przeciwnika za ścianą/skrzynką, a dodatkowo nie da się już osiągnąć tego samego dmg (podpalenie) z fali co kiedyś (zmiana z int na adrenalinę) i by osiągnąć max dmg potrzebny jest conajmniej 90 poziom, więc nie ma co się martwić, bo nie będzie takiej sytuacji. @-_-a co z tą adrenaliną? i zniewolony jako tako skanuje @YaahuuuJa miałem wcześniej goldena czyli +25dmg XDDD a 5 adrenaliny do dmg to tyle co nic, niezaleznie od klasy
-
Proponuję zwiększyć wartość dmg od którego niszczy się runa. W sytuacji gdy ktoś wybiega na nas z smg lub shotgunem niszczy dużo wytrzymałości w krótkim czacie i nie ma szans utrzymać runy przy życiu.
-
[NewDiabloMod] Sakiewka Berserkera [250]: Masz większą szanse na zdobycie złota Sprzedając item co fraga mamy 1 złota plus za samego fraga moze wpasc 1-2 złota. Ten item nie ma sensu. Może pewne 2 złota za killa?
-
Nie wiem jaki jest powód tego że miny nie są juz granatami rzucanymi prawym, ale tamta opcja wydaje mi się że nie była zła i chyba wtedy będą bić obszarowo.