Arczii 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 1. Nick: Arczi badz mYsiek 2. Imię:Artur 3. Wiek:27 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 10 5. Sprawny i działający mikrofon**:taa 6. Składka (tak/nie): moze ... a czy to potrzebne ?? raczej nie ... bo i tak dzieci wam funduja kase za kupywania premium na serwach 7. Link do swojego GameMe**: 8. Parę słów o sobie **:gram bo lubie , a tak to w zyciu jestem z zawodu spawaczem aa dodam do tego ze gram na 2 kontach steam 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: 10. Steam_ID:STEAM_1:0:80632965 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: z 5 lat ? 13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak na nie jednej serwerowni nawet sami mi dawali bez pisania podan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQu 113 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Jestem na nie. Nie podałeś ważnych informacji typu: -Nie dałeś GameMe -Nie wypisałeś dlaczego chciałbyś zostać administratorem -w jakich godzinach grasz Podanie jest pisane na szybko Może dwa razy cie widziałem na serwerze. Tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoje podanie zostało odrzucone.Następne podanie możesz napisać dopiero tydzień po zamknięciu ostatniego. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...