meroo 60 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Uważam że pare klas jest zdecydowanie za mocnych. -Zniewolony premium. Jest za mocny . jego skill jest za mocny obrażenia obszarowe które mogą zaatakować każdego wokół niego to jest przesadzone. WIele razy miałem sytacje że przez ściane ginie aż trzech ludzi. może by zmienić mu aby atakował najbliższą mu osobę. albo atakował skillem tylko po najechaniu na niego myszką bezpośrednio. Nie widzialność mogłaby zostać aby nie osłabić go totalnie, głownym problemem jest skill. - skanowanie przez ściany skillami. Czytałem w regulaminie że zabrionione jest skanowanie przez ścniany skrzydłami anioła, tyczy się to tez skilli? bo tez potrafi denerwowac jak przez sciany się ciagle dostaje skillami. uwazam ze powinno sie zrobic tak jak z propozycja u zniewolonego. skill moze byc uzyty tylko na jednego gracza w ktorego trzeba wycelowac. - w sklepie za złoto mozna dodac jakis pancerz aby sie uchronic przed skillami naprzyklad za 1golda mozna kupic jednorazowy pancerz odbijajacy skill. -ninja. jest szybki zwawy, ale latwo go dostrzec. osobiscie nim nie gram ale uwazam ze powinien miec wyciszone kroki. malo kto gra ta klasa. a potrafilaby byc ciekawa. zdesperowani gracze mogliby uzywac tez maga. Piszcie prosze co o tym myslicie. moze mielibyście leprze pomysly. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 18 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Ja mam taką prośbę. Jeżeli piszemy o zmianach w klasach, to piszemy to w tematach danych klas https://forum.cs-classic.pl/forum/566-ogólne/ W tym dziale znajdziesz każdą klasę i to tam piszemy o propozycjach związanych z nimi Tutaj zniewolony Co do reszty, to jeśli temat dotyczy samej propozycji, a nie rozmowy, to też istnieje temat 4 godziny temu, meroo napisał: - skanowanie przez ściany skillami. Czytałem w regulaminie że zabrionione jest skanowanie przez ścniany skrzydłami anioła, tyczy się to tez skilli? bo tez potrafi denerwowac jak przez sciany się ciagle dostaje skillami. uwazam ze powinno sie zrobic tak jak z propozycja u zniewolonego. skill moze byc uzyty tylko na jednego gracza w ktorego trzeba wycelowac. Tylko że np: Krzyk, to krzyk (masło maślane), czyli jak sama nazwa wskazuje, dochodzi do tego że gracz wydobywa z siebie dźwięk, a więc jaki sens ma robienie czegoś trakiego? Celowanie w danego gracza skillem, który jest obszarowy? Nie bardzo mogę się na coś takiego zgodzić i jeśli skill działa na zasadzie obszarowego ataku, to nie można mu robić czegoś takiego. Dodam jeszcze, że takim skillem jest chociażby fala, fala to nie uderzneie ognia, a fala, czyli obszarowy atak i tego też nie można sprowadzić do ataku na jedną osobę, bo będzie to ognista kula czy coś w tym stylu, a nie fala 4 godziny temu, meroo napisał: - w sklepie za złoto mozna dodac jakis pancerz aby sie uchronic przed skillami naprzyklad za 1golda mozna kupic jednorazowy pancerz odbijajacy skill. Przecież takie coś byłoby zbyt OP i skille straciłyby na znaczeniu, bo 1 gold to jest naprawdę mało i w przypadku dalszej gry, serwer nie będzie miał perspektyw, bo nowy gracz totalnie nie będzie miał szans i trzeba będzie robić resetu co miesiąc, a to nie oto chodzi 4 godziny temu, meroo napisał: -ninja. jest szybki zwawy, ale latwo go dostrzec. osobiscie nim nie gram ale uwazam ze powinien miec wyciszone kroki. malo kto gra ta klasa. a potrafilaby byc ciekawa. Tak, będą zmiany w ninji Chciałbym też na koniec zaznaczyć, że wszelkie zmiany są podawane w tym temacie Chciałbym też dodać, że serwer cały czas przechodzi szereg zmian, które mają za zadanie przystosować go do aktualnego "trendu" w SM. Sam silnik NDM był tworzony przez pół roku, a więc nie jestem w stanie ogarnąć ponad 13k linijek w tydzień. To tak jakby przeczytać książkę z taką ilością linijek, w której od lewej do prawej jest prawie zawsze tekst i jeszce go zrozumieć tak, by potem wiedzieć co, gdzie i jak. Nie jest to po prostu możliwe, a więc najpierw skupiam się na tym, aktualizując przy okazji to przy czym pracuje. Udało mi isę zrobić na razie: nowy system root, menu złota, menu run, menu many, informacje + menu, particle (te efekty skilli), loterie, przenoszenie XP oraz tzn prefiksy, ale i tak sam silnik liczy sobie nadal +/-10k. Oczywiście mowa o samym silniku, bo jeszcze poza nim sa inne pluginy, jak chociażby gildie. Potrzeba dużej ilości czasu by to wszystko ogarnąć, a ja też muszę pracować oraz robić przy innych serwerach od tej strony technicznej -> TO oficjalny komunikat w sprawie prac, bo nigdzie go publicznie w tematach nie zamieściłem, a chciałbym się potem do niego odwoływać 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi