Mahesvara 904 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Perk: Zestaw Grubego. Opis: Dostajesz MAG-7 i +7 DMG (zadaje x5 razy) z niego. Perk: Zestaw Obrońcy. Opis: Dostajesz Negev'a oraz +7 DMG z niego. Perk: Zestaw Rushera. Opis: Dostajesz XM oraz +7 DMG (zadaje x4 razy) z niego. Perk: Zestaw Skrytobójcy. Opis: Dostajesz +5 DMG z M4A1S. Perk: Zestaw Strzelca. Opis: Dostajesz M4A4 i +5 dmg z niego. Perk: Zestaw Taliba. Opis: Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego. Perk: Czarny Medyk. Opis: Dostajesz galila + 7 dmg z niego oraz + 20 INT. Perk: Miłość Tsunami. Opis: Dostajesz USP +35 DMG. Perk: Animal Power. Opis: Zadajesz 5-10 obrażeń więcej oraz magazynek za fraga. Perk: Morfina. Opis: Szansa 1/3-6 na odrodzenie po śmierci. Perk: Kontrakt. Opis: Co rundę otrzymujesz kontrakt na danego gracza. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!. Perk: Mefedron. Opis: Co rundę możesz uśmiercić losowego przeciwnika (2*liczba_graczy szans na użycie). Perk: Trucizna Rudzielca. Opis: 1/4-6 na zatrucie przeciwnika (zadaje 10 dmg + 0.2*INT) Perk: Zestaw leczniczy. Opis: Raz na rundę możesz się uleczyć. Perk: IronMan. Opis: Dodaje 45 wytrzymałość. Perk: Krytyczne Naboje. Opis: Masz 1/4-6 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń. Perk: Tytanowe naboje. Opis: Zadaje o 5-10 więcej obrażeń. Perk: Warzywny Kevlar. Opis: Blokuje losową ilość obrażeń. Perk: Hulk. Opis: Dostajesz 70 HP/wytrzymałości, a tracisz 40 inteligencji oraz 70 kondycji. Perk: Ręce które leczą. Opis: Masz 75% szans na podniesienie wszystkich członków swojego zespołu, za każdego dostajesz 10 exp -> niszczy się po użyciu. Perk: Naboje Pułkownika. Opis: Zadają +5 DMG (+0.15 DMG/INT). Perk: Fala Śmierci. Opis: Zabija wszystkich z przeciwnej drużyny - po użyciu, niszczy się (5% szans na drop). Perk: Moduł Odrzutowy. Opis: Co 4 sec - Użyj, aby odlecieć z mocą 666 + 3.0 * INT. Perk: Księga EXP. Opis: Co rundę otrzymujesz od 100 do 300 XP. Perk: Ultra Focus. Opis: Za każdego fraga otrzymuje dodatkowe 150 expa, a w głowę 300 expa. Perk: Duch. Opis: Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze). Perk: Tarcza SWAT. Opis: Neutralizuje DMG z rakiet, miny, dynamitu. Perk: Niewidzialność. Opis: Możesz raz na rundę stać się niewidzialny przez 2-3 Perk: Zwój Ninji. Opis: Posiada DoubleJump, +15 kondycji/HP, a zabiera 5 staminy i 10 inteligencji. Perk: Buty Komandosa. Opis: +60 Kondycji. Perk: Tajemnica Nekosa. Opis: Dostajesz P90 i masz na nim 1/10-14 szansy na obrócenie wroga i zadajesz 140% obrażeń w plecy. Perk: Starożytne Zwoje. Opis: Dodaje 30-70 pkt inteligencji. Perk: Sandały Mojżesza. Opis: Nie słychać Twoich kroków oraz 20 kondycji. Perk: Ciemne okulary. Opis: Jesteś odporny na flashbangi oraz masz +15 kondycji. Perk: Eliminator Rozrzutu. Opis: Usuwa rozrzut broni. Perk: AWP Sniper. Opis: 1/1-3 szans na zabicie z AWP. Perk: Scout. Opis: Zadaje 130-200 DMG ze Scouta(SSG08). Perk: Lucky Luke. Opis: Dodaje R8 Revolver (1/3 na natychmiastowe zabicie). Perk: Zestaw Silvera. Opis: Dodaje SCAR-20 (1/10 na natychmiastowe zabicie). Perk: Szczęśliwy Pocisk. Opis: 1/6-10 szans na natychmiastowe zabicie z pistoletu. Perk: Zemsta Famea. Opis: 1/3-5 szans na oznaczenie wroga (5 sekund) gdy on trafi posiadacza perku. Perk: Tajemnica Wojskowa. Opis: Dodaje o 20 więcej wytrzymałości oraz 1/5-7 szans na oślepienie wroga. Perk: Dezuli.exe. Opis: Jako CT dostajesz M4A1S, a w TT AK47 [+5 DMG]. Perk: Zwinne Palce. Opis: Broni nie trzeba przeładowywać. Perk: Wytrenowany rekrut. Opis: Dodaje 25-60 zdrowia. Perk: Tajemnica Oszusta. Opis: Raz na rundę można zamienić się miejscem z wrogiem. Perk: Rozbrojenie. Opis: Masz 1/5-7 szansy na zmianę broni przeciwnika na kose!. Perk: Wsparcie rakietowe. Opis: Dostaje 2-3 rakiety na rundę (60 DMG + 0.6/INT). Perk: Napój energetyczny. Opis: Dodaje po 25pkt do wszystkich statystyk. Perk: Betonowa głowa. Opis: Neutralizuje headshoty. Perk: Tajemnica Generała. Opis: 1/2-4 szansy z HE. Perk: Lustro. Opis: Masz 1/2-4 szansy na odbicie instakill. Perk: Skoczek. Opis: Posiada autoBH. Perk: Kabura. Opis: Dodaje 5000$ co rundę. Perk: Łowca Głów. Opis: Zadajesz 2x w HS oraz +50 XP za strzał w głowę Perk: Nanopancerz. Opis: Jesteś odporny na instakille. Perk: Pijany Donozor. Opis: Dodaje 75 wytrzymałości/HP i oślepia posiadacza. Perk: Moc SMG. Opis: Dodaje losowego PM [+8 DMG]. Perk: Zestaw Rozbrajacza. Opis: Rozbraja bombę w ciągu 1 sekundy. Perk: Betonowe Ciało. Opis: Po aktywacji można Cie zabić tylko strzałem w głowę przez 3 sekundy. Perk: Rękawica Złodzieja. Opis: Po zabiciu wroga masz 1/3-5 szans na zdobycie jego perk. Perk: Szał. Opis: Po użyciu masz x2 DMG przez 2-4 sekund. Perk: Pociski Dum Dum. Opis: Omijają wytrzymałość gracza oraz ochronę Boga Deagle. Perk: Nóż Komandosa. Opis: Natychmiastowe zabicie z kosy (PPM). Perk: Tajemnica Podporucznika. Opis: Po otrzymaniu obrażeń ukrywa celownik wroga na 2 sekundy co 15-25 sekund. Perk: Złoty Deagle. Opis: Dodaje Deagle i +15 dmg z niego, a także 1/2-3 w HS. Perk: Naboje Krwiopijcy. Opis: Twoje zdrowie regeneruje się o 20-35 procent zadanych obrażeń. Perk: Tajemnica KGB. Opis: Za każdego fraga dodaje 20 hp oraz pełen magazynek. Perk: Zestaw Szpiega. Opis: Jesteś mniej widoczny i nie widać Cię na radarze. Perk: Adrenalina. Opis: Regenerujesz 45HP po zabiciu wroga. Edytowane 16 Września 2020 przez Mahesvara2 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi