Skocz do zawartości

SPIS PERKÓW [!Perki]


Mahesvara

Rekomendowane odpowiedzi

Perk: Zestaw Grubego. Opis: Dostajesz MAG-7 i +7 DMG (zadaje x5 razy) z niego.

Perk: Zestaw Obrońcy. Opis: Dostajesz Negev'a  oraz +7 DMG z niego.

Perk: Zestaw Rushera. Opis: Dostajesz XM oraz +7 DMG (zadaje x4 razy) z niego.

Perk: Zestaw Skrytobójcy. Opis: Dostajesz +5 DMG z M4A1S.

Perk: Zestaw Strzelca. Opis: Dostajesz M4A4 i +5 dmg z niego.

Perk: Zestaw Taliba. Opis: Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego.

Perk: Czarny Medyk. Opis: Dostajesz galila + 7 dmg z niego oraz + 20 INT.

Perk: Miłość Tsunami. Opis: Dostajesz USP +35 DMG.

Perk: Animal Power. Opis: Zadajesz 5-10 obrażeń więcej oraz magazynek za fraga.

Perk: Morfina. Opis: Szansa 1/3-6 na odrodzenie po śmierci.

Perk: Kontrakt. Opis: Co rundę otrzymujesz kontrakt na danego gracza. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!.

Perk: Mefedron. Opis: Co rundę możesz uśmiercić losowego przeciwnika (2*liczba_graczy szans na użycie).

Perk: Trucizna Rudzielca. Opis: 1/4-6 na zatrucie przeciwnika (zadaje 10 dmg + 0.2*INT)

Perk: Zestaw leczniczy. Opis: Raz na rundę możesz się uleczyć.

Perk: IronMan. Opis: Dodaje 45 wytrzymałość.

Perk: Krytyczne Naboje. Opis: Masz 1/4-6 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń.

Perk: Tytanowe naboje. Opis: Zadaje o 5-10 więcej obrażeń.

Perk: Warzywny Kevlar. Opis: Blokuje losową ilość obrażeń.

Perk: Hulk. Opis: Dostajesz 70 HP/wytrzymałości, a tracisz 40 inteligencji oraz 70 kondycji.

Perk: Ręce które leczą. Opis: Masz 75% szans na podniesienie wszystkich członków swojego zespołu, za każdego dostajesz 10 exp -> niszczy się po użyciu.

Perk: Naboje Pułkownika. Opis: Zadają +5 DMG (+0.15 DMG/INT).

Perk: Fala Śmierci. Opis: Zabija wszystkich z przeciwnej drużyny - po użyciu, niszczy się (5% szans na drop).

Perk: Moduł Odrzutowy. Opis: Co 4 sec - Użyj, aby odlecieć z mocą 666 + 3.0 * INT.

Perk: Księga EXP. Opis: Co rundę otrzymujesz od 100 do 300 XP.

Perk: Ultra Focus. Opis: Za każdego fraga otrzymuje dodatkowe 150 expa, a w głowę 300 expa.

Perk: Duch. Opis: Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze).

Perk: Tarcza SWAT. Opis: Neutralizuje DMG z rakiet, miny, dynamitu.

Perk: Niewidzialność. Opis: Możesz raz na rundę stać się niewidzialny przez 2-3

Perk: Zwój Ninji. Opis: Posiada DoubleJump, +15 kondycji/HP, a zabiera 5 staminy i 10 inteligencji.

Perk: Buty Komandosa. Opis: +60 Kondycji.

Perk: Tajemnica Nekosa. Opis: Dostajesz P90 i masz na nim 1/10-14 szansy na obrócenie wroga i zadajesz 140% obrażeń w plecy.

Perk: Starożytne Zwoje. Opis: Dodaje 30-70 pkt inteligencji.

Perk: Sandały Mojżesza. Opis: Nie słychać Twoich kroków oraz 20 kondycji.

Perk: Ciemne okulary. Opis: Jesteś odporny na flashbangi oraz masz +15 kondycji.

Perk: Eliminator Rozrzutu.  Opis: Usuwa rozrzut broni.

Perk: AWP Sniper. Opis: 1/1-3 szans na zabicie z AWP.

Perk: Scout. Opis: Zadaje 130-200 DMG ze Scouta(SSG08).

Perk: Lucky Luke. Opis: Dodaje R8 Revolver (1/3 na natychmiastowe zabicie).

Perk: Zestaw Silvera. Opis: Dodaje SCAR-20 (1/10 na natychmiastowe zabicie).

Perk: Szczęśliwy Pocisk. Opis: 1/6-10 szans na natychmiastowe zabicie z pistoletu.

Perk: Zemsta Famea. Opis: 1/3-5 szans na oznaczenie wroga (5 sekund) gdy on trafi posiadacza perku.

Perk: Tajemnica Wojskowa. Opis: Dodaje o 20 więcej wytrzymałości oraz 1/5-7 szans na oślepienie wroga.

Perk: Dezuli.exe. Opis: Jako CT dostajesz M4A1S, a w TT AK47 [+5 DMG].

Perk: Zwinne Palce. Opis: Broni nie trzeba przeładowywać.

Perk: Wytrenowany rekrut. Opis: Dodaje 25-60 zdrowia.

Perk: Tajemnica Oszusta. Opis: Raz na rundę można zamienić się miejscem z wrogiem.

Perk: Rozbrojenie. Opis: Masz 1/5-7 szansy na zmianę broni przeciwnika na kose!.

Perk: Wsparcie rakietowe. Opis: Dostaje 2-3 rakiety na rundę (60 DMG + 0.6/INT).

Perk: Napój energetyczny. Opis: Dodaje po 25pkt do wszystkich statystyk.

Perk: Betonowa głowa. Opis: Neutralizuje headshoty.

Perk: Tajemnica Generała. Opis: 1/2-4 szansy z HE.

Perk: LustroOpis: Masz 1/2-4 szansy na odbicie instakill.

Perk: Skoczek. Opis: Posiada autoBH.

Perk: Kabura. Opis: Dodaje 5000$ co rundę.

Perk: Łowca Głów. Opis: Zadajesz 2x w HS oraz +50 XP za strzał w głowę

Perk: Nanopancerz. Opis: Jesteś odporny na instakille.

Perk: Pijany Donozor. Opis: Dodaje 75 wytrzymałości/HP i oślepia posiadacza.

Perk: Moc SMG. Opis: Dodaje losowego PM [+8 DMG].

Perk: Zestaw Rozbrajacza. Opis: Rozbraja bombę w ciągu 1 sekundy.

Perk: Betonowe Ciało. Opis: Po aktywacji można Cie zabić tylko strzałem w głowę przez 3 sekundy.

Perk: Rękawica Złodzieja. Opis: Po zabiciu wroga masz 1/3-5 szans na zdobycie jego perk.

Perk: Szał. Opis: Po użyciu masz x2 DMG przez 2-4 sekund.

Perk: Pociski Dum Dum. Opis: Omijają wytrzymałość gracza oraz ochronę Boga Deagle.

Perk: Nóż Komandosa. Opis: Natychmiastowe zabicie z kosy (PPM).

Perk: Tajemnica Podporucznika. Opis: Po otrzymaniu obrażeń ukrywa celownik wroga na 2 sekundy co 15-25 sekund.

Perk: Złoty Deagle. Opis: Dodaje Deagle i +15 dmg z niego, a także 1/2-3 w HS.

Perk: Naboje Krwiopijcy. Opis: Twoje zdrowie regeneruje się o 20-35 procent zadanych obrażeń.

Perk: Tajemnica KGB. Opis: Za każdego fraga dodaje 20 hp oraz pełen magazynek.

Perk: Zestaw Szpiega. Opis: Jesteś mniej widoczny i nie widać Cię na radarze.

Perk: Adrenalina. Opis: Regenerujesz 45HP po zabiciu wroga.

 

Edytowane przez Mahesvara2
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ZooM. przypiął/eła ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności