Skocz do zawartości

Rozwoj za mane (propozycja)


meroo

Rekomendowane odpowiedzi

Moze by tak zmodyfikowac ulepszenia za mane? Bo malo jest klas interesujacych aby je rozwijac bo nie zmieni to przyjemnosci z klasy... oto moja propozycja zmian odnosnie cen za mane.

nawet jezeli ulepszy sie dwie czy trzy opcje to raczej nie zmieni to klasy na zbyt op ;)  U lorda tylko zmienilem 0.10% na 1% no niech sie oplaca grac na kazdej klasie :) mysle ze lowca jest wymagajacy i powienien byc jeszcze tanszy, malo kto nim gra a jak ktos umie nim grac to jeszcze musi umiec trafic :D  mysle nad dodaniem wiecej ilosci questow ale bardziej wymagajacych :) Co myslicie o questach indywidualnych do klas? typu ... Klasa lowca zadanie 1. zabij 5 z kuszy nagroda 15 many ? :)  2. zadaj obrazenia z pułapek 500dmg nagroda 20 many.
Daloby rade zrobic cos takiego?

[ 1 ]
Klasa: Mag
Rozwój postaci: Zamrażające Pociski, Pole Latarki, Stamina

Zamrażające Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 100 Many ] = Można ulepszyć tylko raz
Pole Latarki: Powiększa pole naświetlania [ 120 Many ] = +100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie paska [ 150 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 2 ]

Klasa: Druid
Rozwój postaci: Regeneracja Życia, Fiolka Lecznicza, Stamina

Regeneracja Życia: Zwiększa regenerowane HP [ 100] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Fiolka lecznicza: Zwiększa HP po jej użyciu [ 100 ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 150 Many ] = -3 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 3 ]
Klasa: Paladyn
Rozwój postaci: Magiczne Pociski, Long Jumpy, Platynowa Zbroja

Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 200 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Long Jumpy: Zwiększa ilość skoków [ 120 Many ] = +1 skok za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Platynowa Zbroja: Zwiększa % szansy na odbicie pocisku [ 300 Many ] = zmniejsza się insta, z 1/6 na 1/5 , a potem na 1/4 (1/4 to max)

[ 4 ]
Klasa: Barbarzyńca
Rozwój postaci: Magiczny Pancerz, HP za zabicie, Pancerz za zabicie 

Magiczny Pancerz: Zwiększa ilość ładowanych pocisków do odbicia [ 150 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
HP za zabicie: Zwiększa ilość hp, które dostajemy po zabiciu wroga [ 100 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Pancerz za zabicie: Zwiększa ilość pancerza, którego otrzymujemy po zabiciu [ 100 Many ]  = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 5 ]
Klasa: Nekromanta
Rozwój postaci: Wysysanie HP, Wysysanie energii, Wysysanie HP

Wysysanie HP: Zwiększa ilość wysysanego Hp przy strzale we wroga [ 100 Many ] = +2HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Zmniejszenie czasu wskrzeszania: szybszy czas wskrzeszania [ 100 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Wysysanie HP: Zwiększa szanse na wyssanie Hp [ 100 Many ] = z 1/7 na 1/6, a potem na 1/5 (1/5 to max)

[ 6 ]
Klasa: Ninja
Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność

Noże do rzucania: Zwiększa ilość noży [ 80 Many ] = + 1 za każde ulepszenie  (Można ulepszyć max 10 razy)
Noże do rzucania: Zwiększa zadane DMG przy rzucaniu nożem [ 100 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy). Gdy załadujesz na full, jesteś w pełni niewidzialny

[ 7 ]
Klasa: Zabójca
Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność

Szybsze ładowanie na kosie: Zmniejsza szybkość ładowania na nożu [ 150 Many ] = -1 sek za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Szansa na podbicie wroga: Zwiększa szansę na podbicie wroga [ 180 Many ] = -1 za każde ulepszenie (można ulepszyć max 3 razy)
Niewidzialność: Zmniejsza niewidzialność ( załadowana )  [ 300 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 4 razy)

[ 8 ]
Klasa:  Łowca
Rozwój postaci: Czas ładowania kuszy, Kusza, Miny
 
Czas ładowania kuszy Jedno ulepszenie skraca czas ładowania kuszy o 1 sekundę [ 150 Many ] ( max 3x)
Kusza: Większe obrażenia z kuszy [ 150 Many ]
Miny: Zwiększa możliwość posiadanych pułapek [ 100 Many ]

[ 9 ]
Klasa: Imp
Rozwój postaci: Wysysanie Pieniędzy, Wysysanie Pieniędzy, Zmiana na nóz

Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa szanse na kradzież pieniędzy wrogowi [ 100 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa nominał wykradzionych pieniędzy [ 100 Many ] = +500$ za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Zmiana na nóż: Zwiększa procentowo szansę zmiany na broni na nóż przeciwnikowi [ 300 Many ]  = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 10 ]
Klasa: Zjawa
Rozwój postaci: Redukcja Obrażeń, Widocznośc, Wybuchowe Pociski

Redukcja Obrażeń: Zwiększa redukowane DMG [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Widoczność: Zmniejsza widoczność [ 200 Many ] = -20 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Wybuchowe Pociski: Zwiększa szansę na wybuch [ 150 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 11 ]
Klasa: Scavenger
Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Odnowienie Magazynku

Trzęsienie Ekranem: Mamy szansę na trzęsienie wroga ekranem przy strzale [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Dodatkowe DMG: Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwnikowi  [ 180 Many ] = +2DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa szansę na odnowienie magazynku po zabicu wroga [ 90 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 12 ]
Klasa: Duriel
Rozwój postaci: Korzenie, DMG od tyłu, Stamina

Korzenie: Zwiększa ilość posiadanych korzeni do naładowania [ 180 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
DMG od tyłu: Zwiększa zadane DMG w plecy przeciwnika [ 80 Many ] = +2 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 180 Many ] =  -1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 13 ]
Klasa: Baal
Rozwój postaci: Podskoki, Odnowienie HP, Odnowienie Magazynku

Podskoki: Zwiększa ilość podskoków w powietrzu [ 100 Many ] = +1 za każe ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Odnowienie HP: Zwiększa ilośc odnawianego HP [ 100 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 100 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 14 ]
Klasa:  Khazra
Rozwój postaci:  Podpalenie, Ładowane DMG na nożu, Stamina

Podpalenie: Zwiększa procentowo szansę na podpalenie wroga [ 120 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Ładowane DMG na nożu: Zwiększa wcześniej posiadane DMG możliwe do naładowania [ 150 Many ] = +1 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Zmniejsza czas ładowania [ 160 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 15 ]
Klasa: Diablo
Rozwój postaci: Oślepienie w głowę, Regeneracja w głowę, Odnowienie Magazynku

Oślepienie Wroga: Zwiększa procentowo szansę na oślepienie wroga [ 200 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Regeneracja w głowę: Zwiększa otrzymywane HP przy strzale w głowę [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku po zabicu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 16 ]
Klasa: Demonolog
Rozwój postaci: Wyrzucenie Broni, Zasięg Błyskawicy, Stamina

Wyrzucenie Broni: Zwiększa procentowo szansę na wyrzucenie broni wroga podczas trzału [ 100 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Zasięg Błyskawicy: Zwiększa zasięg błyskawicy [ 80 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 200 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
 
[ 17 ]
Klasa: Sługa Zniszczenia
Rozwój postaci: Piorun, Stamina, Zasięg Pioruna

Zasięg Pioruna: Zwiększa zasięg pioruna [ 100 Many ] = + 100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Piorun: Zwiększa DMG zadane od pioruna [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 200 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 18 ]
Klasa: Andariel
Rozwój postaci: Trujące Pociski, HP za zabicie, Stamina implikacji

Trujące Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 150 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
HP za zabicie: Zwiększa HP otrzymywane po zabicu wroga [ 150 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina implikacji: Szybsze ładowanie [ 150 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 19 ]
Klasa: Siewca Zagłady
Rozwój postaci: Kradzież Magazynku, Implikacja Energii, Stamina

Kradzież Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na kradzież magazynku wrogowi [ 150 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Implikacja Energii: Zwiększa otrzymane HP przy użyciu Implikacji [ 200 Many ] = +20 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 150 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 20 ]
Klasa: Pustoszyciel
Rozwój postaci: Pociski z Granatów, Rakieta, Stamina

Pociski z Granatów: Zwiększa ilość % szans na wybuch granatów wroga gdy w niego strzelamy [ 180 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Rakieta: Zwiększa ilość dodatkowych obrażeń z rakiety [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 200 Many ] = -2 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
 
[ 21 ]
Klasa: Talic
Rozwój postaci: HP za trafienie, Aura Defensywna, Aura Ofensywna

HP za trafienie: Zwiększa HP za trafienie we wroga [ 200 Many ] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Aura Defensywna: Zwiększa redukcję [ 180 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Aura Ofensywna: Zwiększa ilośc DMG [ 180 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
 
[ 22 ]
Klasa: Zniewolony
Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem,  Dodatkowe DMG, Stamina

Trzęsienie Ekranem: Zwiększa procentowo szansę na trzęsienie ekranem rywala. [ 120 Many ] = +2% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
Dodatkowe DMG: Zwiększa ilośc zadawanych obrażeń [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 120 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

[ 23 ]
Klasa: Lord
Rozwój postaci: Zakrwawienie Ekranu, Pancerz, Odnowienie Magazynku

Zakrwawienie Ekranu: Zwiększa procentowo szansę na zakrwawienie ekranu rywala [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Pancerz: Zwiększa ilość armora [ 100 Many ] = +150 armora za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Większe DMG w głowe: aktualnie 150%, 1 ulepszenie +1% [ 100 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy)

[ 24 ]
Klasa: Upadły
Rozwój postaci: Krytyczne DMG, HP za zabicia, Odnowienie Magazynku

Krytyczne DMG: Zwiększa szansę na trafienie krytyczne [100 Many ] = +3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Odnowienie Magazynku: Mamy więcej % szans na odnowienie magazynku przy zabiciu [ 80 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
HP za zabicie: Za zabicia dostajemy HP [ 100 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)

[ 25 ]
Klasa: Nihlathak
Rozwój postaci: Lustrzane Pociski, Kula Niebios, Stamina

Lustrzane Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 100 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
Kula Niebios: Zwiększa DMG zadawane kulą [ 120 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy)
Stamina: Szybsze ładowanie [ 100 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za :). Można by było dodać jeszcze raz loterie za złoto i komendę !gloves bo mi jej brakuje xd

ps; apropo tego nowego uppdatu to może by tak dodać stare klasy typu mephisto lub mnicha? 

Edytowane przez SharMx1337
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 2.04.2020 o 19:45, SharMx1337 napisał:

s; apropo tego nowego uppdatu to może by tak dodać stare klasy typu mephisto lub mnicha? 

Nigdy nie mieliśmy takich klas, więc nie są one stare

Chciałbym przypomnieć, że silnik ten bazuje na wykupionej wersji Soplicowego NDM od Fragmastera i przepisany oraz poprawiony (jego wersja pod 1.6 była strasznie zbugowana) i to co macie aktualnie, to prawie 1:1 to co było w 1.6, a już na pewno w klasach/itemach (dodaliśmy może z 15 itemów). Wiadomo, zmieniło się działanie pewnych rzeczy, lecz jeśli mówimy o klasach/itemach, to jest to prawie 1:1 (np: Druid nie jest ten sam, znaczy nie ma modeli, bo tak to jest ten sam)

 

Co do całego temat, to jest właśnie to o czym pisałem z Koyot na Steam. Mana nie jest walutą, która docelowo miała być zbierana na etapie całej gry. To ulepszenie końcowe postaci, czyli dodatek do rozwinięcia maksymalnego. Zezwolenie graczom na rozwój za manę we wstępnym etapie gry, spowoduje, że sama gra całkowicie ulegnie zmianie, bo w wielu przypadkach mocno wpływają na klasę. Najlepszym przykładem jest stamina w niektórych klasach. To nie jest tak, że coś nie działa, bo słabo dropi mana. Jest tak, bo to celowy zabieg, który ma uniemożliwiać rozwinięcie klasy za manę na np: 30 lvl. Wbijasz maksymalny poziom i boostujesz do końca manę, a nie w trakcie tego wbijania maksymujesz całą klasę. Mana jest przedłużeniem rozgrywki, a nie jej celem dla całej gry

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności