FoxowniK 8 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 1. Nick:Krululu ❤️ 2. Imię:Mikołaj 3. Wiek:20 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 6 5. Sprawny i działający mikrofon**:tak 6. Składka (tak/nie):nie 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/788501 8. Parę słów o sobie **:Jestem studentem PW. Aktualnie przez zdalne nauczenie większość czasu spędzam przed komputerem, a w wolnym czasie wchodzę na serwer 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Myślę, że jestem kulturalny i pomocny. Staram się pomagać nowym graczom, myślę, że na serwerze jestem dosyć lubiany 10. Steam_ID:STEAM_0:0:104589931 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Aktualnie gram sporo, po kilka godzin dziennie. Jak widać po wpisach za nagrody za codzienne granie. 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):Jest to dosyć różne, ale często jestem w niestandardowych godzinach np po wykładach kolo 9 lub późno od 20 do 2. 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: +-5 lat 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):na CS:GO nigdy, w 1.6 miałem Pozdrawiam wszystkich, Krululu ❤️ 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraY 282 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Żeby nie pisać tego samego co u Askera dwa razy, bo mam podobną na ten moment opinię o was i sytuacji z wami, więc w skrócie to przede wszystkim popraw swoją aktywność na mikrofonie i daj się poznać innym graczom i spróbuj za jakiś czas z podaniem :). Jestem na NIE. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...