Jump to content

DraY

VIP
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 15h 39m 13s

Community Reputation

49 Nowicjusz

2 Followers

About DraY

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 03/04/1998

Informacje o Profilu

  • Nick
    DraY/Sad Face
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
  • Steam Custom URL
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198014182787/

Recent Profile Visitors

1,235 profile views

  1. @P3rF3cTo odrodzenie kosztuje 45 monet i można go użyć 4 razy na mapę(chyba nawet wszystkie 4 w jednej rundzie da radę), wcześniej było 1 na mapę, ale za 30 monet i zmienili to z powodu misji, i rzeczywiście obecnie pewnie często ludzie tego używają i może to być irytujące, ale to dlatego, że klany mają powbijane lvl i ludzie nie mają co robić z monetami, jak jest walka o top1 klan to mało, kto używa odrodzenia bo jest to nieopłacalne i nie widzę sensu czegoś w tym modyfikować. Podsumowując, coś takiego na taką skale, najprawdopodobniej będzie się odbywać tylko w końcowej fazie edycji i nie ma sensu tu nic zmieniać @P3rF3cTo edytuj posty i oznaczaj jak możesz bo przyjdą niemili ludzie i cię okrzyczą, a co twojej odpowiedzi to nie rozumiem co chciałeś mi przekazać, co 1 na mapę? @P3rF3cTo No tak, na resecie też zeruje się lvl klanów, więc nie będzie problemu, a 4 odrodzenia wprowadzili na obecnej edycji i sprawdzały się dobrze, a to że jest końcówka edycji, toteż ludzie marnują monety na "głupoty".
  2. Obie opcje są spoko i klawisze 3,4,5 i drugie vote i dodałbym obie na serwer. Ale, że mamy do wyboru nagrodę, czy bierzemy przeniesie lub pominięcie, czy tylko pominięcie, jak to pierwsze to jestem na TAK. Spoko O tym długo mówiłem i jestem jak najbardziej na tak, na tej zasadzie że po zrespieniu się ma 50% swojego hp, jak ma te 300hp to po respie ma 150hp itd. Nigdy nie grałem, więc ciężko mi się wypowiedzieć, ale fakty są takie, że mało osób tym gra, więc można coś z tym zrobić. I ten nieszczęsny elitarny, klasa z którą zawsze są problemy i ciężko ją zbalansować, ale myślę, że takie zmniejszanie wytrzymki tu nic nie zmieni, a problem leży po stronie instakillu tej klasy i jeśli coś myślimy o zrobieniu z tą klasą to coś z tym dmg, ale wtedy to też trzeba pomyśleć o zwykłym snajperze.
  3. Niestety nie trafiłeś To może @dratewka. ,który był słabym hawkeye, za czasów świetności tej klasy
  4. Nope Formix obudź się @ninjahack
  5. Pudło Drugi najlepszy opek Cod po mnie @Mahesvara2?
  6. Nick na forum: DraY Cyfra/Liczba: 1
  7. Wszystko fajnie wyszło, ale jakby jeszcze fotograf był jakiś lepszy to byłoby kozacko
  8. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/776736Nick w grze: DraYIlość godzin: 10+Dzień: 22/12/2019Nagroda: przeniesienie EXP
  9. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/776736Nick w grze: DraYIlość godzin: 10+Dzień: 21/12/2019Nagroda: przeniesienie EXP
  10. Nazwa: Major Opis: Posiada SG 553 ma z niego szansę 1/7(do ustalenia) na wybuchowy pocisk który zabiera 30dmg(+to co normalnie by zadał), p250 +5dmg, ewentualnie posiada multijump'a. Bronie: SG 553, p250 Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT:0 | KON: 10 Typ: Zwykła/Premium, jak uważacie
  11. DraY

    [Propozycje] Map

    Witam, witam i o zdrowie pytam, ale tak na poważnie to moją propozycją jest usunięcie sporej części map, a także zmniejszenie cooldowny/blokady na nominowanie map(chyba jest 8 map cooldowny/blokady). Sprawa w mojej opinii jest prosta, spora cześć map jest po prostu niegrana, a jeśli już jakaś z tych map jest rozgrywana to momentalnie spada liczba osób na serwerze, i ja rozumiem że jest tyle map i tak duży cooldown, aby mapy się nie powtarzały i żeby np. co 4 mapą nie był dust2, ale jak już wszystkie topowe mapy(popularność wśród graczy) zostały rozegrane i w vote są 4 mapy, których nikt nie chce to później zaczyna się płacz i wychodzenia serwera, i tak jak wspomniałem rozumiem, chęć dążenia do różnorodności i brak monotonności, ale no ten system średnio działa(dzieci ratsa i miraga :P) i o ile na początku edycji tego się tak nie odczuwa jak z 30 osób wyjdzie nawet te 6 osób to dalej jest sporo graczy, tak w późniejszym czasie gdzie na serwerze gra w godzinach szczytu 16 osób to już się to odczuje. Dlatego jestem za zmniejszeniem blokady nominowania z 8 do 5 map,wyrzuceniem nie granych map, a także myślę że fajnie byłoby gdyby w vote na mapę zaczynało się od klawiszy 2-5 a nie 1-4 bo pewna grupa osób klika 1, byle im głosowanie zniknęło. A to w mojej opinii mapy do wywalenia(można je zawsze zastąpić, jak ktoś ma fajne propozycje na mapy): ?de_season? de_zenith de_pripyat de_canals codewise de_bazaar de_facade de_studio cs_mitsumedori de_fasthold I ja sam uważam kilka z tych map za bardzo dobre, no ale gracze codmoda są wybredni i nie za bardzo lubią mapy im nie znane, albo jak nie mają elementu piasku
  12. DraY

    [Propozycje] Perki

    Z tego co mi się wydaje, na serwerze jest tylko jeden perk związany z pm, mianowicie "Moc SMG", trochę mało, tym bardziej że z pm jest misja. Nazwa: Mały Zestaw Ruska Opis: Dostajesz Uzi+7dmg i 25pkt kondycji
  13. Być może wiele osób mnie za to znienawidzi, ale trudno Święta bez muzyki coca-coli to nie święta.
  14. Nie wiem czy to odnosi się do posta o zmianach ogólnych, czy do zmian w klasach, więc napisze to tutaj, jak źle to wybaczcie. Moja propozycja to usunięcie całkowicie klas superpremium, ponieważ tylko utrudniają stworzenie i utrzymanie balansu pomiędzy klasami, który i bez nich ciężko utrzymać. Wiadomo że klasa premium musi być ciekawsza/silniejsza(interpretacja własna) od klas zwykłych, ale to co z klasami superpremium? Z tego co widzę, klasy superpremium obecnie wyglądają tak samo jak rok temu, czyli albo są za słabe na superpremium (wiadomo muszą w jakiś sposób być lepsze od premki i zwykłej) i dostają buffa, albo są za silne i dostają nerfa, a co zazwyczaj za tym idzie są znowu za słabe i mało osób nimi gra i tworzy się błędne koło(ewentualnie jest zmiana klas w superpremkach, ale wychodzi podobnie). Generalnie w mojej ocenie te klasy zaburzają jakikolwiek balans i rozsądek i ciężko nimi zarządzać, przy czym nie winie opiekunów po prostu sam pomysł istnienia tego typu klas jest nierozsądny. A jeśli chodzi o kwestie finansowe, to zawsze(jeśli jest możliwość) można podnieść cenę za zwykłe premki o 1zł czy 2zł, gdzie te ceny obecnie i tak są bardzo przystępne. @RyKoS 1. no to można tak zrobić, wyłączyć usługę kupowania SP, ci co mają kupione to będą mieć do wygaśnięcia. 2. Idealnego rozwiązania nie ma, ale myślę że warto się pozbyć SP, najwyżej gracze wycierpią te 2 miesiące przeciwko SP(o ile ktoś na tyle kupił), lub można to im zrekompensować VIP( jak mają to przedłużyć), ale to już wasza decyzja. A co do 3. no to wiadomo decyzja właściciela.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines