Jump to content

DraY

Stały Bywalec
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    21d 9h 36m 27s

DraY last won the day on September 2 2020

DraY had the most liked content!

Community Reputation

241 Milutki

7 Followers

About DraY

  • Other groups VIP
  • Rank
    Nochalek
  • Birthday 03/04/1998

Informacje o Profilu

  • Nick
    DraY/Sad Face
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Free for all CS:GO
    Call of Duty 201 CS:GO
  • Steam Custom URL
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198014182787/

Recent Profile Visitors

7,894 profile views

  1. Klasa do usunięcia + powód: Chemik (aka Piroman xd), ponieważ przegrałem w ostatnim czasie ponad 20h i nie licząc dwóch map to nie zauważyłem tej klasy, a spoglądając na jej umiejętności to ta klasa zawszę będzie zbyt silna lub zbyt słaba. Ciężka do zbalansowania. Klasy do zmiany: Kapitan - wywalić +5 dmg, wystarczy, że jedna klasa z ak(Pułkownik) posiada dodatkowy dmg. Generalnie jest to zabawne, że broń, która zadaje najwięcej obrażeń i najbardziej korzysta ze statystyki obrażenia, znajduje się w dwóch klasach z jeszcze dodatkowym dmg, w tym jednej dodatkowe obrażenia to jej główna umiejętność. Wsparcie ogniowe i saper - tutaj podzielam opinie @dratewka. Cichy zabójca - Rzeczywiście 30dmg w głowę na początku edycji jest silne, ale z czasem klasa słabnie. Dodatkowo jest to klasa, która obecnie żyje z HS, a bije w głowę mniej niż klasy z AK. Według mnie najlepiej wrócić do jej oryginalnej wersji 15dmg w głowę i x1.5/x1.7 dmg w plecy. Tak dodam od siebie jeszcze, że zasadniczo na serwerze obecnie problemem jest potencjał klas w początkowym i późniejszym etapem rozgrywki, co tylko zachęca do przenoszenia lvl. W przeszłości jedyne klasy, których umiejętności się polepszały w jakiś drastyczny sposób to były klasy polegające na inteligencji. Obecnie za dużo jest umiejętności uzależnionych od poziomu klasy, co doprowadza do sytuacji, że ktoś np. wbija jedną klasą 75 lvl i przenosi na inną, ponieważ ona jest dopiero opłacalna po osiągnięciu tego 75lv. Wniosek jest prosty, wywalić w większości klas ulepszanie umiejętności per lvl (nie licząc klas z inteligencją). Kolejną kwestią jest statystyka obrażeń, która jeśli dobrze pamiętam przy 50/50 zadaje dodatkowe 15% podstawowego dmg danej broni, czyli im silniejsza broń, tym większe dodatkowe obrażenia. Wydaje mi się, że to nie powinno tak działać i przynajmniej powinno to zostać wyrównane w stosunku do reszty broni, np.: 10/50 = +1dmg 30/50 = +3dmg 50/50 = +5dmg Jest to o wiele prostszy system, ale też bardziej sprawiedliwy w stosunku do reszty klas z innymi broniami niż AK, czy nawet M4A4/1S. A co do nowych klas, sam myślałem o Generale(AUG, autbh i odrodzenie), ale obecnie warto się skupić na tym co mamy i jak to ulepszyć. A odnośnie propozycji innych graczy: Nie widzę obecnie takiej klasy, żeby pompa miała sens klasa musiałaby posiadać jedną z poniższych umiejętności: Autobh Moduł odrzutowy Dużo kondycji Jednak z tymi umiejętnościami, może być zbyt silna i irytująca, a do doprowadzi do nerfa i śmierci tej klasy. Jestem na nie. XD 2 x NIE Najemink obecnie jest silną klasą, więc nie widzę sensu w dużych zmianach, a leczenie się bez limitu skończy się, jak z KBG i ponad 300HP. Zwinny/Striker to jest żart - klasa nie do zbalansowania. Moment wejścia klasy - Silna: Popularna i irytująca ---> Nerf - Zbyt słaba/przeciętna: nieopłacalna i klasa umiera. Obecnie na serwerze mamy 3 klasy z AK: Kapitan, Pułkownik, Admirał, więc wystarczy. Dodatkowo proponujesz +5dmg do klasy z AK. Jestem na nie. Sama umiejętność ciekawa, ale AK odpada. Szansa na odrodzenie jest słabą umiejętnością, ponieważ sami tego nie kontrolujemy, a nie zawsze chcesz się odrodzić. Już lepiej jak odrodzenie będzie w postaci use_class(1/1). Ogólnie w takiej postaci klasa za słaba na premium. To prawda, że niewidka i strzelanie było OP, ale w takiej postaci ta klasa, tym bardziej nie ma miejsca na serwerze. Jest za słaba i bez sensu. Jestem na nie. XD, NIEEEEE. Przyznam szczerze, że nie zwróciłem uwagi obecnie na potencjał klasy, ale rzeczywiście jest na ten moment martwa i warto coś w niej zmienić.
  2. Od kiedy mniej więcej grasz na serwerze Call of Duty (miesiąc/rok, a można i dzień jeśli pamiętasz) tej sieci, czyli Cs-Classic.pl?: 11/02/2018
  3. Gratulacje i powodzenia, dodatkowo pilnuj tego bobasa medve co gra na 50 fps 🤡
  4. @Shino, gdzie mój VIP? 😭

    1. Show previous comments  2 more
    2. DraY

      DraY

      Ja to mam na myśli, jeszcze vipa ze stycznia.

    3. Shino

      Shino

      @DraY za dużo ćpasz

    4. DraY

      DraY

      😍

  5. Ta mordeczko przyjmuję twoje przeprosiny, wiadomo w towarzystwie @offenmoże trochę odwalić na bani, a do tego jb to stan umysłu. Najważniejsze, że wiesz, gdzie popełniłeś błąd i naprawisz swoje zachowanie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, no poza @Medvebo dalej nie widzę recenzji krainy lodu.
  6. Oj tak byczku ReTo 😍
  7. Serial naprawdę fajny i pozytywnie mnie zaskoczył. Gdy pierwszy raz o nim usłyszałem i przeczytałem ogólny opis serialu, to byłem sceptycznie nastawiony, obawiając się takiej nijakiej komedii. @freunde bobbyswoją opinią jednak mnie zachęcił i muszę stwierdzić, że mile się zaskoczyłem, a serial to nie jest nijaka komedyjka, ale naprawdę dobra komedia. Już pierwszy odcinek mnie naprostował, gdy myślałem, że będzie to cukierkowa produkcja, a tutaj scena morderstwa w pierwszych minutach. O braku poprawności politycznej już Budyń wspomniał, co jest mega plusem, a postać Big Blacka to totalny kox.
  8. Siemaaa Jako iż @freunde bobbyzawsze chciał mieć dział discorda na forum to postanowiłem spełnić jego marzenie. Praca wykonana w ciężkim w obsłudze paint. Czas wykonania to 5 minut. Tak wiem, mam wielki talent Ps. Dzięki Kasi powstała druga, lepsza wersja pracy.
  9. Nie będę się wypowiadał, która klasa obecnie jest silna, a która nic nie robi, ponieważ obecnie za mało gram na serwerze, żeby mieć obraz na całość sytuacji. W tej kwestii mogą się wypowiedzieć osoby, które w obecnej mecie serwa mają większe doświadczenie. Ja korzystając z okazji stworzonego posta, chciałbym zwrócić uwagę na problem podziału klas na early/mid/late sezon. Mam na myśli sytuacje, gdzie konkretne klasy są dobre tylko w przedziale 1-50lv, 75-125lv, czy 125-200lv. Uważam, że takie coś mija się z celem i warto coś z tym zaradzić. Oczywiście tutaj problem jest większy i nie jest to coś, co można zmienić w 3 dni i pojawi się już na nowej edycji. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka: Klasy z dużym dmg od 1 lv z brakiem boostów na późniejszych, klasy z boostami w późniejszym etapie rozgrywki (np. dmg lub przeliczniki int/dmg) spora ilość przeniesień (nagroda z misji lub zakup). Oczywiście rozumiem nagrody za misje i zakup usługi, ponieważ sieć musi jakoś zarabiać na siebie, ale pierwsze dwa punkty można byłoby zneutralizować. Kiedyś nie było dmg per lvl itd. i nie było przynajmniej w tak nadużywane granie konkretnymi klasami na początku i pod koniec edycji. Oczywiście zaraz ktoś może zwrócić uwagę na to, że brak rozwoju klasy (nie licząc punktów statystyk) razem z rosnącym poziomem jest nudny i mało motywujący i oczywiście takie osoby miałby rację. Nie wolno jednak zapominać, że jak wprowadzamy jakiś standard to na wszystko, a nie tylko poszczególne klasy, gdzie mamy sytuację, że jedna klasa jest tylko użyteczna na początku edycji, a później staje się gównem lub w najlepszym przypadku przeciętna. Jeszcze odnoszę się do waszych wypowiedzi: Chcesz wywalić obrońce, który wyróżnia się ciekawą, a zarazem słabą umiejętnością(worki) i w tym samym momencie proponujesz klasę w tym aspekcie o podobnej budowie. Nie oszukujmy się klasa na początku byłaby testowana, ze względu na skill, a później skończyłaby jak obrońca. Elektryk już kiedyś był na serwerze i przeszedł drogę jak większość klas. Najpierw był najsilniejszą klasą, która strasznie irytowała, by po nerfie stała się beznadziejna. W pierwszym przypadku można było spamować bindem i można było kogoś trafić piorunem przez smoke (co za piękne czasy), a w drugim przypadku był cooldown na użycie pioruna jak w przypadku rakiety, ale wtedy ciężko było kogoś tym trafić. Elektryk, który opierałby się na samych piorunach, nie ma sensu i musiałbyś pomyśleć o czymś równie interesującym dla tej klasy. Grasz tu tyle, a proponujesz takie coś xd. Przecież zebrania już się odbywały zarówno graczy z Karolem, graczy z administracją codmoda, jak i samej administracji codmoda w celu ustalenia zmian i zazwyczaj się to kończyło tak samo. Ile osób tyle opinii, a na zebraniach myślę, że 2/3 osób byli gracze doświadczeni, a reszta to te płaczki, o których wspomniałeś. Zebranie mijały się z celem i tylko zajmowały każdemu czas.
  10. DraY

    [1v1] Nowy opiekun

    Gratulacje i powodzenia. Życzę ci, żebyś wytrzymał na tym stanowisku dłużej niż ja i @SnuFFy oraz wspomógł rozwój serwera
  11. Panowanie, ale to właśnie na tym polega, żeby wbijać długo lvl. Reset był 6 marca z tego co widzę, a wczoraj wbiłeś 201lv @Nyuu, czyli jakieś 16 dni to i tak w moim odczuciu za szybko. Nikt też nie każe grać po 8h dziennie, przez 3-4 tygodnie. To już jest decyzja poszczególnych graczy, żeby speedrunować edycję. Dodatkowo kto powiedział/wyuczył zachowania, że więcej osób musi wbić bardzo wysokie poziomy. Kiedyś na edycję od jednej do może trzech osób wbijało wysokie lvl i nikt nie robił problemu. Czasami nawet tylko osoba, co wygrała edycję przekroczyła barierę 130-150lv. Było to coś wyróżniającego, że konkretne osoby były dobre(nie zawszę :P) i poświęciły więcej czasu na granie niż reszta graczy. To samo tyczy się samych zadań, one też nie muszą być wykonane przez każdego gracza. Jednej osobie się uda je ukończyć, a drugiej już nie. Dlatego uważam, że wszystko jest w porządku i nie ma co zmieniać.
  12. Nick na forum: DraY Cyfra/Liczba: 13
  13. Gratulacje @xfressh obyś tak dalej pomagał w rozwijaniu forum i całej sieci, tak jak to robiłeś w lutym. Jeszcze raz gratulacje 🤡🤡🤡
  14. Kto pytał? 😂👌 A tak serio super odcinek. Te filmy z kupowaniem wszystkiego w fastfood zawsze uważałem za jakieś niedoje****.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines