-
Content Count
238 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2 -
Time Online
21d 9h 36m 27s
DraY last won the day on September 2 2020
DraY had the most liked content!
Community Reputation
241 MilutkiAbout DraY

- Other groups VIP
-
Rank
Nochalek
- Birthday 03/04/1998
Informacje o Profilu
-
Nick
DraY/Sad Face
-
Płeć
Mężczyzna
-
Gram na
Free for all CS:GO
Call of Duty 201 CS:GO -
Steam Custom URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561198014182787/
Recent Profile Visitors
7,894 profile views
-
Klasa do usunięcia + powód: Chemik (aka Piroman xd), ponieważ przegrałem w ostatnim czasie ponad 20h i nie licząc dwóch map to nie zauważyłem tej klasy, a spoglądając na jej umiejętności to ta klasa zawszę będzie zbyt silna lub zbyt słaba. Ciężka do zbalansowania. Klasy do zmiany: Kapitan - wywalić +5 dmg, wystarczy, że jedna klasa z ak(Pułkownik) posiada dodatkowy dmg. Generalnie jest to zabawne, że broń, która zadaje najwięcej obrażeń i najbardziej korzysta ze statystyki obrażenia, znajduje się w dwóch klasach z jeszcze dodatkowym dmg, w tym jednej dodatkowe obrażenia to jej główna umiejętność. Wsparcie ogniowe i saper - tutaj podzielam opinie @dratewka. Cichy zabójca - Rzeczywiście 30dmg w głowę na początku edycji jest silne, ale z czasem klasa słabnie. Dodatkowo jest to klasa, która obecnie żyje z HS, a bije w głowę mniej niż klasy z AK. Według mnie najlepiej wrócić do jej oryginalnej wersji 15dmg w głowę i x1.5/x1.7 dmg w plecy. Tak dodam od siebie jeszcze, że zasadniczo na serwerze obecnie problemem jest potencjał klas w początkowym i późniejszym etapem rozgrywki, co tylko zachęca do przenoszenia lvl. W przeszłości jedyne klasy, których umiejętności się polepszały w jakiś drastyczny sposób to były klasy polegające na inteligencji. Obecnie za dużo jest umiejętności uzależnionych od poziomu klasy, co doprowadza do sytuacji, że ktoś np. wbija jedną klasą 75 lvl i przenosi na inną, ponieważ ona jest dopiero opłacalna po osiągnięciu tego 75lv. Wniosek jest prosty, wywalić w większości klas ulepszanie umiejętności per lvl (nie licząc klas z inteligencją). Kolejną kwestią jest statystyka obrażeń, która jeśli dobrze pamiętam przy 50/50 zadaje dodatkowe 15% podstawowego dmg danej broni, czyli im silniejsza broń, tym większe dodatkowe obrażenia. Wydaje mi się, że to nie powinno tak działać i przynajmniej powinno to zostać wyrównane w stosunku do reszty broni, np.: 10/50 = +1dmg 30/50 = +3dmg 50/50 = +5dmg Jest to o wiele prostszy system, ale też bardziej sprawiedliwy w stosunku do reszty klas z innymi broniami niż AK, czy nawet M4A4/1S. A co do nowych klas, sam myślałem o Generale(AUG, autbh i odrodzenie), ale obecnie warto się skupić na tym co mamy i jak to ulepszyć. A odnośnie propozycji innych graczy: Nie widzę obecnie takiej klasy, żeby pompa miała sens klasa musiałaby posiadać jedną z poniższych umiejętności: Autobh Moduł odrzutowy Dużo kondycji Jednak z tymi umiejętnościami, może być zbyt silna i irytująca, a do doprowadzi do nerfa i śmierci tej klasy. Jestem na nie. XD 2 x NIE Najemink obecnie jest silną klasą, więc nie widzę sensu w dużych zmianach, a leczenie się bez limitu skończy się, jak z KBG i ponad 300HP. Zwinny/Striker to jest żart - klasa nie do zbalansowania. Moment wejścia klasy - Silna: Popularna i irytująca ---> Nerf - Zbyt słaba/przeciętna: nieopłacalna i klasa umiera. Obecnie na serwerze mamy 3 klasy z AK: Kapitan, Pułkownik, Admirał, więc wystarczy. Dodatkowo proponujesz +5dmg do klasy z AK. Jestem na nie. Sama umiejętność ciekawa, ale AK odpada. Szansa na odrodzenie jest słabą umiejętnością, ponieważ sami tego nie kontrolujemy, a nie zawsze chcesz się odrodzić. Już lepiej jak odrodzenie będzie w postaci use_class(1/1). Ogólnie w takiej postaci klasa za słaba na premium. To prawda, że niewidka i strzelanie było OP, ale w takiej postaci ta klasa, tym bardziej nie ma miejsca na serwerze. Jest za słaba i bez sensu. Jestem na nie. XD, NIEEEEE. Przyznam szczerze, że nie zwróciłem uwagi obecnie na potencjał klasy, ale rzeczywiście jest na ten moment martwa i warto coś w niej zmienić.
-
Od kiedy mniej więcej grasz na serwerze Call of Duty (miesiąc/rok, a można i dzień jeśli pamiętasz) tej sieci, czyli Cs-Classic.pl?: 11/02/2018
-
Gratulacje i powodzenia, dodatkowo pilnuj tego bobasa medve co gra na 50 fps 🤡
-
Ta mordeczko przyjmuję twoje przeprosiny, wiadomo w towarzystwie @offenmoże trochę odwalić na bani, a do tego jb to stan umysłu. Najważniejsze, że wiesz, gdzie popełniłeś błąd i naprawisz swoje zachowanie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, no poza @Medvebo dalej nie widzę recenzji krainy lodu.
-
DraY changed their profile photo
-
Serial naprawdę fajny i pozytywnie mnie zaskoczył. Gdy pierwszy raz o nim usłyszałem i przeczytałem ogólny opis serialu, to byłem sceptycznie nastawiony, obawiając się takiej nijakiej komedii. @freunde bobbyswoją opinią jednak mnie zachęcił i muszę stwierdzić, że mile się zaskoczyłem, a serial to nie jest nijaka komedyjka, ale naprawdę dobra komedia. Już pierwszy odcinek mnie naprostował, gdy myślałem, że będzie to cukierkowa produkcja, a tutaj scena morderstwa w pierwszych minutach. O braku poprawności politycznej już Budyń wspomniał, co jest mega plusem, a postać Big Blacka to totalny kox.
-
Siemaaa Jako iż @freunde bobbyzawsze chciał mieć dział discorda na forum to postanowiłem spełnić jego marzenie. Praca wykonana w ciężkim w obsłudze paint. Czas wykonania to 5 minut. Tak wiem, mam wielki talent Ps. Dzięki Kasi powstała druga, lepsza wersja pracy.
- 4 replies
-
- 11
-
-
Nie będę się wypowiadał, która klasa obecnie jest silna, a która nic nie robi, ponieważ obecnie za mało gram na serwerze, żeby mieć obraz na całość sytuacji. W tej kwestii mogą się wypowiedzieć osoby, które w obecnej mecie serwa mają większe doświadczenie. Ja korzystając z okazji stworzonego posta, chciałbym zwrócić uwagę na problem podziału klas na early/mid/late sezon. Mam na myśli sytuacje, gdzie konkretne klasy są dobre tylko w przedziale 1-50lv, 75-125lv, czy 125-200lv. Uważam, że takie coś mija się z celem i warto coś z tym zaradzić. Oczywiście tutaj problem jest większy i nie jest to coś, co można zmienić w 3 dni i pojawi się już na nowej edycji. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka: Klasy z dużym dmg od 1 lv z brakiem boostów na późniejszych, klasy z boostami w późniejszym etapie rozgrywki (np. dmg lub przeliczniki int/dmg) spora ilość przeniesień (nagroda z misji lub zakup). Oczywiście rozumiem nagrody za misje i zakup usługi, ponieważ sieć musi jakoś zarabiać na siebie, ale pierwsze dwa punkty można byłoby zneutralizować. Kiedyś nie było dmg per lvl itd. i nie było przynajmniej w tak nadużywane granie konkretnymi klasami na początku i pod koniec edycji. Oczywiście zaraz ktoś może zwrócić uwagę na to, że brak rozwoju klasy (nie licząc punktów statystyk) razem z rosnącym poziomem jest nudny i mało motywujący i oczywiście takie osoby miałby rację. Nie wolno jednak zapominać, że jak wprowadzamy jakiś standard to na wszystko, a nie tylko poszczególne klasy, gdzie mamy sytuację, że jedna klasa jest tylko użyteczna na początku edycji, a później staje się gównem lub w najlepszym przypadku przeciętna. Jeszcze odnoszę się do waszych wypowiedzi: Chcesz wywalić obrońce, który wyróżnia się ciekawą, a zarazem słabą umiejętnością(worki) i w tym samym momencie proponujesz klasę w tym aspekcie o podobnej budowie. Nie oszukujmy się klasa na początku byłaby testowana, ze względu na skill, a później skończyłaby jak obrońca. Elektryk już kiedyś był na serwerze i przeszedł drogę jak większość klas. Najpierw był najsilniejszą klasą, która strasznie irytowała, by po nerfie stała się beznadziejna. W pierwszym przypadku można było spamować bindem i można było kogoś trafić piorunem przez smoke (co za piękne czasy), a w drugim przypadku był cooldown na użycie pioruna jak w przypadku rakiety, ale wtedy ciężko było kogoś tym trafić. Elektryk, który opierałby się na samych piorunach, nie ma sensu i musiałbyś pomyśleć o czymś równie interesującym dla tej klasy. Grasz tu tyle, a proponujesz takie coś xd. Przecież zebrania już się odbywały zarówno graczy z Karolem, graczy z administracją codmoda, jak i samej administracji codmoda w celu ustalenia zmian i zazwyczaj się to kończyło tak samo. Ile osób tyle opinii, a na zebraniach myślę, że 2/3 osób byli gracze doświadczeni, a reszta to te płaczki, o których wspomniałeś. Zebranie mijały się z celem i tylko zajmowały każdemu czas.
-
Gratulacje i powodzenia. Życzę ci, żebyś wytrzymał na tym stanowisku dłużej niż ja i @SnuFFy oraz wspomógł rozwój serwera
-
Panowanie, ale to właśnie na tym polega, żeby wbijać długo lvl. Reset był 6 marca z tego co widzę, a wczoraj wbiłeś 201lv @Nyuu, czyli jakieś 16 dni to i tak w moim odczuciu za szybko. Nikt też nie każe grać po 8h dziennie, przez 3-4 tygodnie. To już jest decyzja poszczególnych graczy, żeby speedrunować edycję. Dodatkowo kto powiedział/wyuczył zachowania, że więcej osób musi wbić bardzo wysokie poziomy. Kiedyś na edycję od jednej do może trzech osób wbijało wysokie lvl i nikt nie robił problemu. Czasami nawet tylko osoba, co wygrała edycję przekroczyła barierę 130-150lv. Było to coś wyróżniającego, że konkretne osoby były dobre(nie zawszę :P) i poświęciły więcej czasu na granie niż reszta graczy. To samo tyczy się samych zadań, one też nie muszą być wykonane przez każdego gracza. Jednej osobie się uda je ukończyć, a drugiej już nie. Dlatego uważam, że wszystko jest w porządku i nie ma co zmieniać.
-
Nick na forum: DraY Cyfra/Liczba: 13
-
Gratulacje @xfressh obyś tak dalej pomagał w rozwijaniu forum i całej sieci, tak jak to robiłeś w lutym. Jeszcze raz gratulacje 🤡🤡🤡
- 1 reply
-
- 8
-
-
-
Kozak, oby tak dalej sanp
-
Kto pytał? 😂👌 A tak serio super odcinek. Te filmy z kupowaniem wszystkiego w fastfood zawsze uważałem za jakieś niedoje****.