Skocz do zawartości

Propozycja zabawy


Jeremaya Gattwold

Rekomendowane odpowiedzi

Przychodzę z propozycją zabawy, którą bawiłem się trochę ostatnio w innej grze. Trouble in terrorist town (byczqom z minecrafta znane też jako murder mystery) w przeciwieństwie do innych zabaw serwerowych nie wymaga od graczy zdolności perfekcyjnego strzelania, czy magistra z robienia uników. Wszystko czego potrzebują to charyzma i zdolność przetrwania. 

TTT.jpg.ba5d022923d0cdc6d9c7aed27f7ddf39.jpg

 

Na czym polega zabawa?

Drużynę Terrorystów dzielimy na trzy pomniejsze grupy, które różnią się pełnioną funkcją czy też celami które muszą osiągnąć.

1) Niewinni

Najliczniejsza grupa. Ich głównym zadaniem jest przeżyć całą zabawę. Wyposażeni tylko w nóż powinni trzymać się razem, aby unikać ataków zdrajców.

2) Zdrajcy

Nieliczna grupa, która chowa się pod mianem Niewinnych. Ich celem jest wyeliminowanie wszystkich innych grup. Wyposażeni również w nóż, ale dodatkowo posiadają [sklep], który ułatwi im wygranie zabawy.

3) Detektywi 

Grupa jednego lub dwóch graczy, które mają kluczowe zadanie w zabawie. Jego zadaniem jest zabicie wszystkich zdrajców. Detektyw posiada zdolność "sprawdzania" innych graczy. Wyposażony standardowo w nóż oraz rewolwer, który po śmierci detektywa znika.

 

Tutaj chciałbym opisać szybko każdą z grup:

Niewinni

100 hp
zielony model
nóż
brak radaru

Cel:

1) Przeżycie całej zabawy
2) Wyeliminowanie wszystkich Zdrajców

Zdrajcy

100 hp
zielony model
nóż
radar
sklep

Zawartość sklepu:

- deagle z jednym pociskiem
- medishot
- chwilowa niewidzialność
- zestaw granatów

Cel:

1) Zabicie wszystkich Niewinnych i Detektywów

Detektywi

150 hp
niebieski/aqua model
nóż
rewolwer
"moc sprawdzania"

"Moc sprawdzania"

Mogłoby to działać na zasadzie tego co mamy już na serwerze. Chodzi mi o możliwość przeszukiwania graczy na serwerze. W tym przypadku detektyw będzie mógł "sprawdzić" wybranego przez siebie gracza. Wyświetli mu się w tedy informacja do której grupy ten gracz należy. 

Cel:

1) Zabicie wszystkich Zdrajców
2) Przetrwanie co najmniej jednego Niewinnego 

 

Uwagi

Jeżeli chodzi o całość jest potrzebne kilka dodatkowych rzeczy, które trzeba zrobić na rzecz zabawy

- wyłączyć death tracker, czyli usunąć więźniom możliwość sprawdzania, kto kogo zabił.

- zmienić kolor więźnia z zielonego na [inny kolor] po tym jak gracz zabije innego.

Nagrody

Zdrajcy wygrywają:

- każdy żywy Zdrajca otrzyma [200] respektu

Niewinni i Detektywi wygrywają:

- każdy żywy gracz dostaje respekt za każdego żywego gracza:

N*25 + D*100 = respekt końcowy

 

 

 

 

 

Edytowane przez Jeremaya Gattwold
  • Like 6
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie na potężny + 

Grając ostatnio tą zabawe na serwerze przypomniały mi się czasy minecraft'a gdzie nawalało się w tą giereczke, a zabawa była przednia i myślę, że obecni wtedy gracze to potwierdzą.

Gdyby dodać wszystkie funkcje opisane wyżej myślę, że fun może być jeszcze większy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTT w CS nigdy nie wypali tak, jak wypaliło w Garry's modzie. Jak dla mnie zabawa dość ciężka do zrealizowania i pod względem technicznym, i pod względem zaangażowania graczy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności