Jump to content

Jeremaya Gattwold

Jailbreak CS:GO
  • Content Count

    1,104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15
  • Time Online

    49d 10h 38m 7s

Jeremaya Gattwold last won the day on May 14

Jeremaya Gattwold had the most liked content!

Community Reputation

1,092 Nauczyciel

About Jeremaya Gattwold

Informacje o Profilu

  • Nick
    JeremayaGattwold
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    JailBreak CS:GO
  • Lokacja
    Libertów City Stories
  • Zainteresowania
    Brak
  • Steam Custom URL
    76561198083523345

Recent Profile Visitors

10,671 profile views

  1. Przeczytałem wszystkie opisy zabaw i zastanowiłem się czy jest to coś co jest w stanie zaistnieć na naszym serwerem. Zabawy, które albo mi się spodobały albo są spoko po kilku przeróbkach to: "Latające scouty", "Ciężkie uzbrojenie", "VIP vs VIP", "Wirus", "1Tap Day". Poniżej postaram się opisać co mi leży i zgrzyta w zabawach. "Płonący ziemniak" i "BomBom Day" Zabawy jeżeli chodzi o rozgrywkę niemal identyczne. Tu i tu jeden gracz posiada negatywny status i musi go oddać komuś innemu, aby przeżyć. Każda z tych zabaw ma jeden delikatny i jeden większy wspólny problem. Zaczynając od ziemniaka. Średnio gracz posiada 120 hp. Aby zabawa go zabiła potrzebna jest minuta. Przypuszczając, że terrorystów jest 14, zabawa będzie trwała 14 min + rozpoczęcie zabawy + życzenie. Połowa mapy spadnie na jedną zabawę. Nie widzę też większego balansu w niej. zbyt duża ilość obrażeń spowoduje większy defekt o, którym zaraz opowiem. Jeżeli dobrze pamiętam BoomBoom Day istniał już na serwerze. Zaadaptował się słabo. Celowy unik w stosunku do bomby jest dosyć prosty. W realiach serwera chyba tylko afk lub o wiele słabszego gracza dało się wyrolować i przekazać pakunek. Głownym problemem, który dotyka obydwie zabawy jest jednak to, że wydają się nudne i monotonne. Tu i tu przez większość czasu nie będziemy nic robić. Jeżeli mamy wielkie szczęście to może wygramy. Wystarczy tylko oddalać się od innych i teoretycznie nie brać udziału w gonitwie. "Czołgi" Brzmi jak super zabawa, ale moim nie wypali z kilku względów. Po pierwsze jest to bardzo wolna zabawa. Prędkość graczy w przykucnięciu jest minimalna, a dodanie do tego AWP nie pomaga. Gracze, którzy oddalą się daleko od siebie, będą potrzebować sporo czasu aby się znaleźć. Dodajmy do tego fakt, że przeciętnie gra na serwerze 13-15 osób. Ktoś zginie na początku i będzie musiał czekać 10 minut na kolejną rozgrywkę. Jest to dobre tylko wtedy kiedy prowadzący ma małą ilość osób i wyznaczy im odpowiedni obszar do poruszania się. Cała mapa to trochę za dużo. "Latające scouty" Zastanawiam się czemu taka zabawa nie została wprowadzona wcześniej. Mamy zabawę, gdzie naszym zadaniem jest ustrzelić przeciwnika w głowę. Jest zabawa, gdzie musimy być w ciągłym BH. Mamy odpowiednik CodModa w którym każdy wybiera sobie jaką chce klasę. Dlaczego więc nie dodać do naszego arsenału zabawy w której latamy i strzelamy do siebie ze scoutów? Jedyna zmiana, którą bym wprowadził jest zabranie możliwości przybliżania. Zmusi to graczy do grania "na blisko", a nie siedzenia po kątach i zaniedbania obniżonej grawitacji. "Ciężkie uzbrojenie" Koncept jest dobry. Wszyscy gracze dostają negevy i zobaczmy co się stanie. Tylko my wiemy co się stanie. Taka zabawa istnieje na KD, kiedy to okropny generator przydzieli nam właśnie tę broń. Ale czemu by tego nie zmienić? Usuńmy ciężką broń z jednej zabawy i stwórzmy zupełnie nową na innych zasadach. ja to widzę tak, że rzeczywiście gracze otrzymają wzrost HP i pancerza. Ich jedyną bronią będzie pierwszorzędna (brak noża i pistoletu). Do tego wszystkiego dodałbym zajebistą prędkość terrorystom. Myślę, że taka stara 3x prędkość ze starego sklepu wystarczy. Brzmi to jak szaleństwo, ale takie właśnie ma być. Kule lecą wszędzie nikt nie wie co się dzieje. Typowy JB. Nazwa zabawy mogłaby być przemianowana na "Haos Day". "VIP vs VIP" Zabawa, która można zaliczać do grupy razem z wojną gangów, czy też z Cod Modem. Myślę, że autor pomysłu dobrze to opisał w swoim poście i jest mało tutaj do dodania. Inny koncept zabawy, gdzie nie tylko musisz skupić się na pokonaniu wrogów, ale też na obronie sojusznika. Przymusowy zakaz kampienia oczywiście obowiązkowy. Myślę, że respekt dla drużyny zwycięzców jest wystarczającą nagrodą. Walka z członkami naszej grupy za bardzo by już przypominało WG do czego dążyć raczej nie chcemy. "EgzoZoom" Czysta kalka z KD. Osobiście dla mnie nic odkrywczego. Nie mam też jakiegokolwiek pomysłu na urozmaicenie tej zabawy. Zaśmiecałaby tylko niepotrzebnie i tak przepełnioną listę zabaw. Jej przeciętność pokazuje tylko, że nie warto nawet nad nią pracować, bo gracze i tak nie będą chcieli w nią grać. Lepiej już zagrać HSa. "Walka o władze" Co się stanie gdy połączymy wojny gangów i dzieci wojny? Prawidłową odpowiedzią nie będą Dzieci Gangów. Chyba rozumiem co popchało twórce do propozycji. Mamy za mało zabaw, w których uczestniczą wardeni. Po usunięciu chowanego iganianego jedynymi zabawami w której realnie biorą udział są berek i dzieci wojny. Jest to mało w porównaniu do zabaw dla TT. Dla większości graczy antyterrorystów jest to 2-8 minut czasu, aby wyjść na spacer, albo na kanapkę do kuchni. Rozumiem więc, że jest potrzeba. Niestety, ale zabawa jak dla mnie jest strasznie wymuszona. Nie dość, że dużą cześć rundy spędzimy przed celami to jeszcze zabawa mało różni się od właśnie takiego WG. Co się stanie gdy wszyscy ct umrą? Koniec? Zabawa może się skończyć szybciej niż trwały przygotowania do niej. Moim zdaniem trzeba iść w stronę zabaw dla CT, ale nie w ten sposób. "Wybraniec" Zabawy mają być proste, na tyle, że jak wejdzie nowy gracz na serwer to po przeczytaniu skrótu mniej więcej zrozumie o co chodzi. Tutaj to tak nie działa. Nie da się w 2 zdaniach wytłumaczyć co masz robić. Jeżeli chodzi też o flow zabawy nie wydaje się zbytnio ciekawa. Znowu gracze nie mają co robić, bo broń z mapy zbiorą 3-4 osoby, a reszta będzie po prostu czekać na zgon. Jest to całkiem podobne do survivalu tylko tutaj jeden z graczy ma fory. "Wirus" To jest przykład zabawy, który w przeciwieństwie do gorącego ziemniaka i BoomBoom Day ma szanse zaistnieć. Tutaj do końca zabawy nikt nie zginie. Przegrałeś? No nie zupełnie, bo masz szanse pomóc w szukaniu i zdobycia wygranej dla swojej drużyny. Postać medyka, czy też osoby z odtrutką też brzmi dobrze. Tak jak pisał autor wypali on z opóźnieniem. Moim zdaniem ich ilość powinna się skalować z ilością terrorystów. 1 medyk = 10 TT. Nie wiem czy ten balans wypali i pozostaje to tylko w ramach testów. Na co trzeba spojrzeć to fakt, że osoby które się bawią powinni móc się chować. Powróci wtedy, przez niektórych kochany chowany tylko w nieco odmienionej formie. Nie widzę też problemu, aby to antyterroryści też brali udział w zabawie. Przynajmniej nie będą siedzieć na dupie przez okres 4-5 minut. "1Tap Day" Nazwa super, tak samo jak i pomysł. W swojej istocie prosta i nie wymaga wielu objaśnień. Jednak co wy na to aby dodać całej zabawie trochę pikanterii? Co jakby zamiast tych 50 Hp które zaproponował autor, ustawić zdrowie terrorystów na 1? "One Shot One Kill" lub też "Glass Canon" wydaje się może trochę szybszy, ale o wiele ciekawszy. Zabijesz każdego na strzał, ale ty także jesteś z papieru. Już widzę masę osób, które umarły przed samą zabawą, bo spadły z wysokiego miejsca XD Dobra to tyle co do zaproponowanych zabaw. Teraz chciałbym dorzucić kilka słów na temat zabaw obecnych jak i udogodnień, które są nam potrzebna, ale wiele osób może sobie z tego nie zdawać sprawy. "Bhop Day" Jednym wielkim problemem w tej zabawie są chamscy gracze, którzy wolą się zatrzymać i zabić nadlatującego przeciwnika, niż skakać razem z nim. Jedynym sposobem na to moim zdaniem jest wymuszenie od graczy skoku. Po włączeniu zabawy, każdy z graczy będzie podskakiwał czy tego chce czy nie. Nie wiem czy jest w stanie to zrobić, ale na pewno spowoduje to przyjemniejszy gameplay. "Zeus Day" Może niepotrzebna zmiana, ale zastanawiam się nad opcją zmienienia przyznawania zeusów graczom. Aktualnie wygląda to tak, że gracz dostaje jednego zeusa i po wystrzeleniu go ma do dyspozycji tylko nóż. Przy zabiciu innego gracza zeus mu się odnawia. Moim pomysłem jest to, aby gracz miał zawsze dostęp do paralizatora z góry narzuconym cooldownem 5-8 sekund. Wtedy to będzie prawdziwy Zeus Day, a nie prąd w eter i kosa w plecy. "Dzieci wojny" Klasyczna zabawa widywana już na serwerach 1.6. CT vs TT. Problem jest taki, że nie wybija się spośród innych zabaw. Jest po prostu za nudne i jeżeli CT umie strzelać i nie będzie miał większego problemu w wygraniu zabawy. Zabawa to bunt, tylko że wardeni dostają potężnego buffa do życia. Przychodzę z małym eksperymentem. Co by się stało, jakby antyterroryści otrzymaliby prędkość i superciężkie kamizelki, czyli standardowy secik za $11'000, który każdy szanujący się CT posada. Dorzuciłbym też autopompę i zobaczyć jak to wypali. Może pójdzie tragicznie, a może powstanie odnowiona i przystosowana do naszych czasów zabawa. Dodatek: Mini mapa podczas zabaw, która jest dostępna dla wszystkich jest dla mnie największym utrapieniem. Duża część osób wygrywa, bo popatrzyło na mapę i znało dokładną lokalizacje przeciwnika niż wykazała się lepiej w walce. Wiele zabaw traci na tym, a także wiele innych nie może być przez co zrealizowane. Jest to czynnik który na pewno trzeba zmienić i nie ma o tym, żadnej dyskusji. To jest tyle jeżeli chodzi o mapy z mojej strony. Postaram się w najbliższym czasie odpisać też Garbatemu w temacie zmian serwerowych. Zrobię to jednak wtedy kiedy ręka mnie przestanie bolec od pisania. Was natomiast czytelnicy proszę o wyrażanie swoich zdań na tematy które poruszyłem w poście. Mam nadzieje, że przynajmniej część tego zobaczę na następnej edycji.
  2. Edycja tych rang wypali tylko wtedy, kiedy się porządnie do tego przyłoży. Przeglądając różne inne fora, które postanowiły trochę urozmaicić ich "awatar" można na start podzielić je na te brzydkie, znośne i ładne. To co wrzucił Portiz moim zdaniem jest przykładem tego 4/10. Trzeba wziąć pod uwagę to, że to okienko informacyjne jest w miarę symetryczne i ciężko wrzucić taką książkę czy też ołówek z którejkolwiek stron ramki rangi. Opcją jest tutaj wsadzenie tego do środka. Przydałoby się, też aby te obrazki były statyczne. Czytelnik forum powinien skupić się na czytanym poście, a nie na kręcącą się zębatkę. Jeżeli rozmawiamy na temat rang, to mam pewną propozycje: Ponieważ nie mamy już serwerów 1.6 nie widzę większego sensu istnienia przyrostku CS:GO przy randze Admin. Miłym urozmaiceniem byłoby natomiast zastąpienie tego skrótem serwera na którym posiada się administratora. Więc kolejno: FFA, CoD201, CoD2k, JB, DM. Byłoby to coś przyjemnego dla oka.
  3. Dobra inaczej, Dzięki Portiz za wykonanie zlecenia.
  4. 1. Twój nick: Jeremaya Gattwold 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba): JB 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie):
  5. Rewolucja (z wczesnośredniowiecznej łaciny revolutio – przewrót) – znacząca zmiana, która zazwyczaj zachodzi w stosunkowo krótkim okresie.

  6. Typ Pracy: tło na forumWymiary: takie jak ma tło na forumRender, Stock: https://wall.alphacoders.com/big.php?i=633946, https://www.wallpaperflare.com/anime-tiger-and-bunny-yaoi-wallpaper-bgwvw, https://www.wallpaperflare.com/anime-gintama-yaoi-wallpaper-pbitq, Napis/y: brakTematyka: yaoiKolorystka: kobiecaInne: oczywiście tam na górze to są tylko przykłady i jak znajdziecie coś ciekawszego to też będę skłonny to przyjąć. Co do wykonania to chciałbym abyście się pobawili tematem. Nie chce samego wycięcia i wstawienia napisu cs-classic. : )
  7. Nagroda: Nauczyciel Ilość reputacji: 150, 500, 1000
  8. Nick na forum: Jeremaya Gattwold Liczba: 100
  9. Wszystkiego najlepszego : D
  10. 1. Nick: Jeremaya Gattwold 2. Imię: Filip 3. Wiek: 20 lat 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/460563 7. Parę słów o sobie: Jak już wiecie mam na imię Filip i mam 20 lat. Studiuje w Krakowie i aktualnie jedyne co robię to gram i się uczę. Nie mam perspektyw na przyszłość i ogólnie totalna beznadzieja. 8. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem: Chciałbym zostać administratorem, aby pomóc wszystkim kochanym graczom na serwerze. Czuje, że moja osoba jest w stanie reprezentować serw4r z jak najlepszej strony. 9. Steam_ID: STEAM_0:1:61628808 10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Zależy od innych obowiązków. Przykładowo jak jestem wolny i żadne terminy mi nie siedzą na karku to zagram do 5-6 godzin na serwerze. 11. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Popołudniu, wieczorem i w nocy 12. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 1,500 h 13. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE): Tak 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak
  11. Nick na forum: Jeremaya Gattowld Wiek: 20 lat Staż na Forum: Od czerwca 2016 Znajomość Regulaminów: W tym punkcie chyba nikt nie powie, że regulaminów nie zna. Nie będę temu dłużny. Oczywiście prawnikiem nie jestem i raczej nie zamierzam nim zostać w najbliższym czasie. Nie wyrecytuje wam słowo w słowo każdego paragrafu i nie będę pamiętać, czy dany punkt odnosił się do tematu A czy też może do tematu B. Nie zmienia to jednak faktu, że regulaminy czytałem i wiem jakie zachowania i czyny są akceptowalne, a jakie nie. Ostrzeżeń (chyba) żadnych nie miałem co mówi samo za siebie. Czas jaki możesz poświecić na forum: Sprawdzanie aktywności na forum weszło w moją codzienną rutynę. Zawsze starałem się sprawdzać co się dzieje i co tam ludzie piszą na ShoutBox. Rano (2 pm) wstaje i zazwyczaj przy sprawdzaniu msg zaglądam na forum. Pod koniec dnia (6 am) też rzucę okiem, aby zobaczyć czy nocne Mareczki coś ciekawego wstawili. W trakcie dnia, gdy spędzam dobrze czas przed komputerem prawie zawsze cs-classic jest otwarte w drugim oknie. W skrócie jestem cały czas, chyba że mnie nie ma Znajomość funkcji Moderatora: Posiadałem na forum kilka rang: Redaktor, UbTeam, Opiekun Serwera. Aktualnie zajmuje się moderowaniem 2 stronek, gdzie czas działania to podstawa. Myślę, że to wystarczająca wiedza. Dlaczego ty?(Kilka argumentów): Wpierw kilka słów o mnie. Mam na imię Filip i studiuje Elektrotechnikę na Politechnice Krakowskiej. Jestem aktywnym członkiem WRSS oraz parlamentu studenckiego. W obecnej sytuacji bezrobotny, większość czasu spędzam w swoim pokoju albo w ogrodzie na papierosku. Według testu 16Personality jestem Dyskutantem. Jedynym serwerem na, którym możecie mnie znaleźć jest JailBreak. Poza graniem często spędzam czas na czytaniu. W większości uniwersum Tolkienowskie ale też powieści grozy (Lovecraft, King, Ito). Ostatnio też zacząłem szarpać struny gitary klasycznej, ale niedługo przerzucam się na bass. Oglądam też epizodycznie chińskie bajki. Wracając do meritum. Chciałbym zostać moderatorem, ponieważ chce w ten pokrętny sposób podziękować za to ile to forum dało mi pozytywnych doświadczeń. Czas spędzony tutaj oraz osoby które poznałem. Zawsze chciałem pomagać i ta ranga do tego nie jest mi potrzeba. Jest ona miłym dodatkiem który mi to po prostu ułatwi. Zdaje sobie sprawę, że nie jestem super aktywnym użytkownikiem, który spamuje na czacie i odpowie na każdy post. Po prostu staram się, aby moje wypowiedzi dodawały coś do tematu i miały jakiekolwiek znaczenie. Staram się przeczytać wszystko co opublikują nasi koledzy i koleżanki. Dlatego jeżeli komuś się wydaje, że jestem nieobecny to jest w błędzie. Ja tam gdzieś jestem pod ścianą i wszystko na spokojnie obserwuje. Jeżeli miałbym podać swoją cechę, która przyjdzie mi pierwsza do głowy to będzie to bezkonfliktowość. Staram się do każdego podchodzić z tą samą dozą sympatii i nie ważne jest to czy kogoś lubię czy nie. Rozmowa czy też kontakt z osobami których nie lubię wygląda podobnie jak z osobami, które są blisko mojego serduszka. Nie mam pojęcia czy to jest wada czy też może zaleta. Zostawiam to wam do przemyślenia. Szczerze uważam, że na przestrzeni lat zmieniłem się diametralnie. Nie jestem tym samym chłopaczkiem, który pisał tu posty. Więc zachęcam was do poznania mnie na nowo. Jedyną rzeczą, która się nie zmieniła jest to, że moje wypowiedzi są głupie i sztucznie przeintelektualizowane. Ale chyba tak ma każdy. Chyba najbardziej boje się tego, że koledzy z discorda będą brać to podanie i puszczać je na bocie xD
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines