Jump to content

Milosh

Strażnik JB CS:GO
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    4d 2h 25m 11s

Milosh last won the day on May 18

Milosh had the most liked content!

Community Reputation

63 Dobry

2 Followers

About Milosh

Informacje o Profilu

  • Nick
    Milosh
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

529 profile views
  1. W tej edycji nie podobało mi się: Respekt, respekt i jeszcze raz respekt, szybkość jego zdobywania powinna zostać całkowicie przebudowana, cyt. "pamiętam, że kiedyś będąc w najlepszym gangu na serwerze ulepszaliśmy go na full'a około 3 miesięcy za to w tej edycji zrobiliśmy to w 40 dni z 5 aktywnymi osobami w gangu" Powtarzanie tych samych schematów a propos ras, gangów. Dążenie do całkowitego p2w na serwerze. W tej edycji podobało mi się: Dążenie do wszelkiego rodzaju napraw na serwerze W następnej edycji chciałbym zobaczyć: Nowe zabawy Nowe systemy Rework systemu ras/gangów Poprawienie systemu respektu.
  2. Milosh

    Propozycje map

    jb_mangaroonies https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=434083379&searchtext=jb - kolejna ogromna mapa, wiele zabaw, od autora z poprzednich polecanych map ode mnie jb _notch https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=673787239&searchtext=jb+notch - mniejsza mapa, typowa pod nocne granie, poranne gdzie jest 10/12 osób, tworzona we współpracy z twórcą map "roonies" jb_kanker https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1097439312&searchtext=jailbreak - mapa zbita, wiele zabaw, łatwa do ogarnięcia, średnio-mała mapa.
  3. Milosh

    Propozycje map

    jb_winterwonderland - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2082128558 jb_tacoroonies - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1636810695 jb_banteroonies - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1244062257 Trzy dość duże mapy.
  4. Milosh

    Propozycje

    Po pierwsze, zastanówmy się co ZNOWU dzieje się z JB - 8 graczy w szczytowych godzinach, serwer od czasu do czasu stoi nawet pusty o godzinach pokroju 15 - Według mnie chodzi tu o monotonność, gramy od wielu lat te same mapy, od wielu lat widzimy to samo, co edycje zmieniają się nam tylko rasy, gangi (w dodatku nie są to za duże zmiany), gdy piąty raz widzę dzisiaj którąś z minecraftowych map czuje obrzydzenie, serwer potrzebuje ogromnych zmian, potrzebuje świeżości. Spójrzmy na to myśląc trzeźwo minęły dwa miesiące od startu edycji a serwer ma tendencję spadkową i stoi z wielką pustką zamiast graczy. Brakuje świeżych nowych map z nowszych roczników, czy wciąż nikt nie zauważył, że gramy te same mapy gramy co rok? 2016/2017/2018, mapy z propozycji pewnie nie zostają nawet sprawdzone. Rasy? - Rasy to jest jakiś żart, co edycję widać to samo, dmg z noża, speed, czy więcej hp, jest to najprostszy sposób uzupełnienia serwera o nowy system ale to już niestety według mnie jak pewnie wielu innych osób zostało wypalone, system ma ogromny potencjał, lecz powinien zostać przerobiony na nowszy, innowacyjny. System mógłby zostać zamieniony w zupełnie niezależne drzewko umiejętności podzielone na dwie drużyny, które moglibyśmy rozwijać jak nam się podoba, dodalibyśmy tam też wiele nowych opcji powiązanych z osiągnięciami np. "Przeżyj 20rund jako CT" po odblokowaniu osiągnięcia możemy jako CT w drzewku rozwinąć sobie dodatkowe + HP dopłacając do tego blunty kolejno idąc levelami, "Przeżyj 50rund jako CT" - kolejne +HP, i tak kilka poziomów kwitując to np "Przeżyj 800rund jako CT"- na start dostajemy super ciężką kamizelkę tracąc jednak całe HP, które do tej pory ulepszyliśmy. TT - przykładowo "Zabij 50 więźniów" - + HP na zabawach TTvsTT, "zabij 150 więźniów" - + HP , "zabij 1500 więźniów" - + HP na wszystkich zabawach etc. Dodatkowo jak każde drzewo i to posiadałoby wiele korzeni po każdej ze stron, tutaj podam przykłady które widzę jako najrozsądniejsze Bogacz - Od wydania 500tys $, co rundę na start dostajemy 1k$, po wydaniu 1250000$, co rundę na start dostajemy 2k$, mamy tutaj ogromną dowolność. Buntownik(czytaj dalej), po 100 udanych buntach - możemy rozwinąć pierwszy poziom tej umiejętności przez co mamy 4% szans na dostanie zeusa na start rundy, idąc kolejno, 400 buntów 8%, etc. Życzeniobiorca - po 100 odebranych życzeniach, możemy odblokować pierwszy poziom tej umiejętności po czym mamy procentowe szanse na odebranie freeday'a na start rundy. ^Kilka przykładowych umiejętności z według mnie o wiele lepszego poprowadzenia systemu ras. Kolejna sprawa wracając do map jestem zdania, że powinniśmy wprowadzić system "jeśli/if" Jeśli jest mniej niż 12 graczy, do vote wskakują tylko mniejsze mapy, dostosowane pod mniejsze serwery, mniejszą ilość graczy. Jeśli jest więcej niz 12 graczy, do vote wskakują średnie mapy, dostosowane pod średnie serwery Jeśli jest więcej niż 18 graczy, do vote wskakują duże mapy, dostosowane pod granie większej ilości graczy. I wracając znów do tego samego, za przeproszeniem wypierdolmy te wszystkie monotonne mapy, które widzimy już tyle lat pod rząd. System gangów, system w który jedynie pakowalibyśmy nasz zebrany respekt, tutaj nie mamy za dużo opcji do wyboru ale jak dotychczas wiadomo gangi są wymaxowane dosłownie 2/3 tyg. po starcie edycji, ewentualnie po dwóch dniach, gdy ktoś ma trochę większą kieszeń. Poprawki, które według mnie zmieniłyby sporo w grywalnosci i chęciach do serwera. 1. Gang powinien być czymś unikatowym, czymś do czego chcemy założyć a nie czymś co każdy może mieć. 2. Zmiana ceny założenia gangu przykładowo 10k-50k 3. Dodanie nowych umiejętności do gangu - tj. przykładowo 0/5% szansy na znalezienie zeusa w celi 4. Dodanie dla gangów czegoś charakterystycznego i unikatowego, np czapek gangowych, z których każdy gang miałby inną ( w dopuszczalnej formie nie niszczącej aż tak modeli postaci) Koszt - 150k, chcesz się wyróżniać? - Płać 5. Usunięcie wymiany bluntów na respekt, jest to według mnie wciąż absurd. Mówiąc dalej, nagrodzenie nie buntujących się graczy, dajmy im możliwość naprawienia błędu -Wykupienie odrodzenia -SVIP ma % szans na odrodzenie Dodanie pomniejszych minigierek na czacie, które utrzymają graczy przy grze gdy zginą -Quizy Pisząc tą propozycję niechce nikogo oskarżać o zaniedbanie serwera, lecz tak się dzieje. Są to tylko przykładowe zmiany, które podałem, serwer potrzebuje tych zmian. Jeśli serwer nie bujnie się w najbliższym czasie dużo na tym straci. Pozdrawiam.
  5. Twój nick : Milosh Serwer na którym masz admina : JB Ranga: Guard Link do tematu:
  6. 1. Nick: Milosh 2. Imię: Miłosz 3. Wiek: 18 lat 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7 z plusem. 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/704270 7. Parę słów o sobie **: Miłosz, wciąż się uczę, w wolnym czasie piszę kod, wychodzę ze znajomymi, gram w gry. Czasem lubię przeczytać książkę (głównie te fantasy) oraz obejrzeć dobry film, żaden ze mnie pasjonat motoryzacji ale ostatnio poczułem do tego dryg. 8. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**: Czasem dzieje się ogólny "syf na serwerze", szczególnie w godzinach porannych czasem mam wrażenie, że często brakuje dodatkowego głosu gdy administracja ma coś przedyskutować, aktualnie serwer jest bez strażników. 9. Steam_ID: STEAM_1:1:173818162 10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Nie jestem w stanie określić dokładnie godzin, patrząc po moim GameMe jest to zazwyczaj ponad godzina, lecz trafiają się też dni w których po prostu jestem zmęczony i potrafię wyjść po 40minutach. Niczego nie obiecuję ale godzinę na serwerze powinienem spędzić prawie zawsze ;> 11. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Przez czas wirusa gram codziennie, gdy minie zazwyczaj będzie to jedna/dwie godzinki po szkole i wolny czas w weekendy. 12. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Gram w grę od 2012 roku 13. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE): Tak 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Posiadałem krótki czas Guarda na CSC, mam staż w adminowaniu, opiekowaniu się serwerami. 15. Składka - Tak
  7. Nick na serwerze: Milosh Link do gameme : https://classicffa.gameme.com/m/playerinfo/704270/sessions?b=https://classicffa.gameme.com/m/servers/csgo8/10/1?uid=0aa3105f09d156c2d140ccdf2d5e428d
  8. Milosh

    Propozycje

    Na tym silniku da się zrobić wiele rzeczy, a dobrze wiem, że da się zrobić to o czym pisze ;> Zabawa bugowała się - coś było nie tak w kodzie Trwała 15 minut? - Dołączmy CT do zabawy jako "strażaków" i bawmy się wszyscy
  9. Milosh

    Urodziny -_-!

    Spełnienia, i zdrówka bo to najważniejsze 🎁
  10. Milosh

    Propozycje

    Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG" Na początku rundy więźniowie dostają 10 sekund na rozbiegnięcie się po mapie następnie między więźniami rozlosowany zostaje "Ziemniak" czyli osoba, która [(jest podświetlona na czerwono jak prowadzący), pojawia się obok niej particle wybuchu, czegokolwiek by reszta TT mogła zorientować się w porę kto jest ziemniakiem], Ziemniak traci swoje hp w proporcjach 2hp-1 sekunda > minuta ma 60 sekund, przeciętnie gracz ma 110 HP, traci 120 hp na minutę, w ciągu minuty jest w stanie bezproblemowo przerzucić ziemniaka po wielu graczach. (wydaje mi się najrozsądniejsze), ważnym jest też by po wybraniu zabawy TT respiło się na nowo by zapobiec tzw. "kupnom" - wydanie całych swoich pieniędzy na +HP. Cel Gry - jak najszybsze pozbycie się ziemniaka z rąk, łatwo się nim sparzyć. Do zabawy możemy dołączyć wroga Ziemniaka, czyli strażaka, jest on w stanie zamrozić na trzy sekundy Ziemniaka, czym pomaga współwięźniom uciec. (Ziemniak podczas zamrożenia nie dostaje dmg, jest nieruchomy) - Strażak mógłby być losowany spośród reszty TT. 5graczy - 1strażak 10graczy - 2 strażaków V W załączniku podrzucam link do filmiku na yt, jak gra wygląda w mc. - Do zabawy można byłoby dorobić trzy osiągnięcia 1. Czas trzymania ziemniaka - x 2. Oddane ziemniaki - Masterchef 3. Ugaszone pożary - Strażak Ostatni żyjący ma życzenie. Warto również dodać coś przeciw chowającym się w jednym miejscu - gdy gracz stoi w miejscu kilka sekund dostaje tzw "slapa", fajnie byłoby też gdyby musiał poruszyć się po tym po większym obszarze a nie zrobić krok w bok, to uskuteczniłoby walkę z tzw "kamperami"
  11. Milosh

    Propozycje

    Wrzucę to w temat propozycji, ponieważ nie mogę znaleźć działu od zgłaszania błędów. - Naprawa medishota, by ten na zabawach leczył, a nie zbijał do 1 hp
  12. Nick na forum: Milosh Cyfra/Liczba: 39
  13. Wydaje mi się, że też powinienem coś napisać ponieważ ostatnimi czasy przesiaduje sporo na serwerze, może powielę niektóre wypowiedzi ale muszę to zrobić by moja była w pełni spójna. To o czym mówi @Jeremaya Gattwold jest strzałem w dziesiątkę mapy, które się powtarzają, jest to męczące, w dobrym dniu umiem przesiedzieć na nich po 4/5 godzin, lecz przy słabym dniu w którym i tak już jestem zmęczony i jedyne co chcę zrobić to sobie pograć, męczy mnie granie trzeci raz summer jai'a czy clouds'ow, które i tak są nie do upilnowania przez niektórych graczy, którzy chcą podbić swoje ego wchodząc w topkę buntów, to co się tam wyprawia to niezły hit akurat, ostatnio ktoś mówił o dodaniu "freedaya dla ct" czyli dnia bez buntu czego nie uważam za najgorszy pomysł ponieważ niektórzy gracze, szczególnie ci najbardziej napaleni "buntownicy" nie rozumieją, że bez CT ich gra również niema sensu, co z tego, że jakiś nowicjusz Maciek wejdzie do CT, skoro wtedy gra dla reszty osób traci sens, a buntownik cieszy się, że wskoczy dwa miejsca wyżej w topce. Poza tym uważam, że na serwerze brakuje kilku zabaw a niektóre są po prostu zepsute, dobrym przykładem jest HeadshotDay w którym gracze dostają za broń Automatyczne cz (?), brakuje mi zabawy typu OneTap - Day (którą można byłoby próbnie dodać, może nie jest ona złożona lecz mogłaby przynieść wiele frajdy, dalej CHOWANY jest całkowicie do wywalenia, nieumiejętni CT, którzy spamią tą zabawą na początku każdego meczu (tutaj wielkie zażenowanie ) i krzyczą przez mikrofon do reszty CT BY ZABIJALI Z KOSY PONIEWAŻ WIĘCEJ PIENIĘDZY ! Tutaj wypowiem się trochę o zakupach na serwerze (blunt), tutaj (jeśli jest to do zrobienia) proponowałbym w przyszłości wprowadzić zmianę, że blunty zdobyte na serwerze możemy wymienić na garstkę respektu a te kupione wyłącznie wydać na rasę. Rozumiem, że serwer trzeba utrzymać, ale powinien trzymać gracza przy nim również cel poboczny, którym jest gang a to aktualnie niema sensu, iż w pierwsze dni edycji można go wymaxować wydając niewiele pieniędzy (dodatkowo rozdzielając to na kilka osób) Rasy - rasy to od zawsze była kontrowersyjna rzecz, jedni mówią, że kochają, inni nienawidzą , wszyscy maxują. Ja jestem akurat jedną z osób, które uważają iż rasy powinny być zastąpione systemem punktów (które zdobywalibyśmy np z osiągnięć), tak wiem jest to dużo roboty i kłopotu ale czy nie warto spróbować? Może wszyscy pokochali by rozwijanie swojego więźnia w sposób dowolny, a nie narzucony przez rasę. (Dodam iż powinno być to cięższe np 3 punkty osiągnięć + 1 blunt = 1 poziom) wszyscy wtedy skupiali by się na ogólnym pojęciu gry a nie tylko na zabijaniu, w końcu weszliby na taki poziom, że katowanie zabójstw na zabawach czy innych stałoby się bezsensem ponieważ ulepszali by swoją postać o wiele wolniej niż osoby, które podzielą to na wiele czynników (życzenia, granie w ct, można byłoby dodać też jakieś większe osiągnięcie za godziny na serwerze) Dalej po dodaniu ostatnimi czasy respektu za bycie żywym wiele osób afczy, wczoraj Lenio/Dinovsky jutro pewnie ktoś więcej gdyż właśnie o tym piszę, radziłbym zabezpieczyć to jakimś systemem. CAŁKOWICIE NOWE MAPY, coś nowego coś świeżego coś co znają nieliczni, pula map jest już na tyle znana, że większość graczy nudzi a łatwo dostępna wiedza o secretach prowokuje nowych buntowników. Nie ukrywam sam czasem się zbuntuje czysto dla zabawy czy by zrobić spiętemu CT na złość, ale ostatnimi czasy pilnuje się i staram by nowi ludzie w CT poznali grę. Szybkie podsumowanie -Przemyśleć Mapy,pule map, usunąć obecne zastąpić je nowymi -Zakupy na serwerze -Zabawy -Podział Bluntów -Rasy PRZEDE WSZYSTKIM NIE ZAPOMINAJCIE, ŻE RAZEM MUSIMY PRACOWAĆ BY TEN SERWER SIĘ JAKOŚ UTRZYMAŁ PS- Fajna recepta na buntowników to usunięcie topki i ujawnienie jej na koniec edycji, wtedy dowiemy się kto tak na prawdę rządził na swoim terytorium
  14. Nick na serwerze: Milosh Liczba przegranych godzin: 6h Link do GameMe: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/704270
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines