Jeremaya Gattwold 1 228 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Przychodzę z propozycją zabawy, którą bawiłem się trochę ostatnio w innej grze. Trouble in terrorist town (byczqom z minecrafta znane też jako murder mystery) w przeciwieństwie do innych zabaw serwerowych nie wymaga od graczy zdolności perfekcyjnego strzelania, czy magistra z robienia uników. Wszystko czego potrzebują to charyzma i zdolność przetrwania. Na czym polega zabawa? Drużynę Terrorystów dzielimy na trzy pomniejsze grupy, które różnią się pełnioną funkcją czy też celami które muszą osiągnąć. 1) Niewinni Najliczniejsza grupa. Ich głównym zadaniem jest przeżyć całą zabawę. Wyposażeni tylko w nóż powinni trzymać się razem, aby unikać ataków zdrajców. 2) Zdrajcy Nieliczna grupa, która chowa się pod mianem Niewinnych. Ich celem jest wyeliminowanie wszystkich innych grup. Wyposażeni również w nóż, ale dodatkowo posiadają [sklep], który ułatwi im wygranie zabawy. 3) Detektywi Grupa jednego lub dwóch graczy, które mają kluczowe zadanie w zabawie. Jego zadaniem jest zabicie wszystkich zdrajców. Detektyw posiada zdolność "sprawdzania" innych graczy. Wyposażony standardowo w nóż oraz rewolwer, który po śmierci detektywa znika. Tutaj chciałbym opisać szybko każdą z grup: Niewinni 100 hp zielony model nóż brak radaru Cel: 1) Przeżycie całej zabawy 2) Wyeliminowanie wszystkich Zdrajców Zdrajcy 100 hp zielony model nóż radar sklep Zawartość sklepu: - deagle z jednym pociskiem - medishot - chwilowa niewidzialność - zestaw granatów Cel: 1) Zabicie wszystkich Niewinnych i Detektywów Detektywi 150 hp niebieski/aqua model nóż rewolwer "moc sprawdzania" "Moc sprawdzania" Mogłoby to działać na zasadzie tego co mamy już na serwerze. Chodzi mi o możliwość przeszukiwania graczy na serwerze. W tym przypadku detektyw będzie mógł "sprawdzić" wybranego przez siebie gracza. Wyświetli mu się w tedy informacja do której grupy ten gracz należy. Cel: 1) Zabicie wszystkich Zdrajców 2) Przetrwanie co najmniej jednego Niewinnego Uwagi Jeżeli chodzi o całość jest potrzebne kilka dodatkowych rzeczy, które trzeba zrobić na rzecz zabawy - wyłączyć death tracker, czyli usunąć więźniom możliwość sprawdzania, kto kogo zabił. - zmienić kolor więźnia z zielonego na [inny kolor] po tym jak gracz zabije innego. Nagrody Zdrajcy wygrywają: - każdy żywy Zdrajca otrzyma [200] respektu Niewinni i Detektywi wygrywają: - każdy żywy gracz dostaje respekt za każdego żywego gracza: N*25 + D*100 = respekt końcowy Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez Jeremaya Gattwold 6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Jak dla mnie na potężny + Grając ostatnio tą zabawe na serwerze przypomniały mi się czasy minecraft'a gdzie nawalało się w tą giereczke, a zabawa była przednia i myślę, że obecni wtedy gracze to potwierdzą. Gdyby dodać wszystkie funkcje opisane wyżej myślę, że fun może być jeszcze większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 TTT w CS nigdy nie wypali tak, jak wypaliło w Garry's modzie. Jak dla mnie zabawa dość ciężka do zrealizowania i pod względem technicznym, i pod względem zaangażowania graczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher CSC 10 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Jestem na tak za tą zabawą nie grałem w minecraft'a ale po opisie wydaję się być fajnym pomysłem na zabawę. 😀😀 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi