Famas 114 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 WyglądW screenie zwracamy uwagę na:-Celownik (wszelkie "odgięcia" od normy, takie jak prostokątny celownik, nie są dozwolone)-Modele broni (dokładniej chodzi tutaj o to, żeby bronie/dłonie nie przenikały przez siebie (np widać wnętrze lufy itd)-Wszelkie obiekty które powinny być za scianą (trupy, ludzie, hosty, bronie, paka, przenikające skrzynki)-Kolor nieba (czarny, specyficzny dla starszej wersji SSW, aczkolwiek to nie jest koniecznie)-Wszelkie linie "dodatkowe" (specyficzne dla WH)-"Dodatkowe" pola na screenie-Radar (możliwe, że będą na nim wyznaczeni wrogowie)Elementy niezbędne-Informacje na temat kto zrobił screena (Wiadomość w HUD, bądź na ekranie)-Czas (screeny robią się co 1sec. Przeskok 1 sekundy - brak screena)-Mobilność (jeśli dany element spada/wybucha/porusza się - w następnym screenie musi być kontynuacja) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Appl3. 86 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Like Każdemu się przyda kto ub daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MGotze 25 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Przyda się ,szybko się ludzie nauczą ,sprawa bardzo łatwa like . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi