Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 3 Lutego 2021 Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 [CS:GO] qCOD - Call of Duty by Qesik Aktualna wersja: 1.221 Przykładowy serwer: cod201.cs-classic.pl OPIS Dobrze znana graczom cs 1.6 modyfikacja call of duty, w której mamy do dyspozycji klasy, perki oraz statystyki. Klasy posiadają swoje własne umiejętności oraz bronie, a perki służą jako dopełnienie ich. W odróżnieniu od klas, perków nie można sobie na start wybrać i trzeba je wydropić po fragu (losowy perk). Za dane akcje z gry gracz zdobywa xp, który następnie pozwala wbić poziom. Każdy wbity poziom daje określoną ilość punktów, którą możemy wykorzystać do rozwinięcia statystyk klasy. Dane takie jak poziom klasy, jej statystyki są zapisywane, a same perki się resetują. Warto zaznaczyć, że cały COD posiada wsparcie dla wersji angielskiej oraz polskiej, poza opisami klas/perków, które są dynamiczne. Tyczy się to także ClassicPass, który ma ponad 70 typów misji w pełni przetłumaczonych na angielski i polski język. Poza powyższym opisem ten COD rozwija tę modyfikację o takie opcje jak Wytrzymałość perków Każdy perk ma daną ilość wytrzymałości, którą gracz traci po śmierci (ustaloną przez właściciela ilość) Przeniesienia xp System pozwalający przenosić xp z klasy A do klasy B z odpowiednimi zabezpieczeniami, np: brakiem danej klasy Skrzynki xp To dość innowacyjny dodatek, który pozwala dodawać graczom xp do skrzynki. Ten Xp możemy następnie wykorzystać na danej klasie z listy. Można w ten sposób tworzyć ciekawsze eventy lub dostosować go pod misje TOP3 mapy Nagrody dla najlepszych graczy danej mapy Wymiana perków Możliwość wymieniania się perkami ze wsparciem dla wytrzymałości perków Oddawanie perków Oddawanie perków graczom bez perku ze wsparciem dla wytrzymałości Rynek Perków Gracze mogą wystawić perk na rynku za daną ilość monet lub innej waluty wraz ze wsparciem dla wytrzymałości perków. Gracz ma możliwość wyciągnięcia perku lub jego usunięcia z rynku, lecz może się to wiązać z utratą danej ilości wytrzymałości Sklep za dolary z gry - możemy za to kupić różne rzeczy takie jak losowy perk, naprawa perku Sklep za monety - to samo co wyżej tylko że za monety z silnika COD Klany Rozbudowany system klanów, który zostanie opisany w osobnym temacie Misje ClassicPass (alternatywa dla Misji) Prawie to samo co misje z tą różnicą, że gracz nie wybiera danej z nich do wykonania. Działa bardzo podobnie jak battlepass w grach, stąd też nazwa classic pass. Kategorie misji są odblokowywane co jakiś czas i tak np: co tydzień mamy dostęp do 5 nowych misji Boost map połączony z domyślnym mapchooserem Właściciel może ustalić na których mapach jest boost do xp lub monet z silnika. Dzięki temu można zachęcić graczy do gry na mniej grywalnych mapach. W vote jest stosowana informacja o boost jeśli mapa takowy posiada Boost Xp Właściciel może ustalić boost xp dla danych okresów, tak jak co tydzień coraz większy xp z samej rozgrywki System skilli z natywów Kilkadziesiąt umiejętności jset już zrobiona jako natywy i można je dowolnie używać w klasach lub perkach, ale nie trzeba się do nich ograniczać i można tworzyć własne Panel Roota Zarządzanie graczami na serwerze (monety, xp, przeniesienia, paczki xp, etc, etc) Uruchamianie eventów Sprawdzanie aktualnych danych gracza na serwerze CONFIG "qCod" { // ogólne "forum_name" "github.com/Qesik" // Nazwa Forum "min_players" "2" // Minimalna ilość graczy "enable_warmup" "0" // Czy ma działać podczas Warmup "tag_name" "CSC" // Tag w nick dla xp_tag_multiplier oraz coins_tag_multiplier "currency_type" "0" // Waluta serwera (0 - domyślna z silnika | 1 - qShop) // główne "max_level" "201" // Maksymalny poziom "type_xp" "1" // Zliczanie XP: 0 - tabelka XP. Pamiętaj o jej skonfigurowaniu w CodLevel.ini.ini | 1 - poziom*poziom*mnożnik "type_xp_multipier" "15" // Jeżeli type_xp ustawiona na 1, podajesz tutaj mnożnik "my_class_lvl" "20" // Od którego poziomu pokazywać klasy we frakcji Moje Klasy. 0 wyłącza opcje "type_perk_info" "0" // Gdzie pokazywać opis perków? 0 - Czat | 1 - Menu "type_client_info" "0" // Gdzie pokazywać info o graczu? 0 - HUD | 1 - HINT "clantag_class" "1" // ClanTag z nazwą klasy "time_enable_skill" "5.0" // Po jakim czasie od startu rundy (po freeze) odblokowywać skille klasy/perku "cooldown_class" "2.0" // Cooldown dla menu klas "cooldown_weapon" "2.0" // Cooldown dla zmiany broni "cooldown_movexp" "25.0" // Cooldown dla przenoszenia xp "noclass_kick" "0" // Po ilu rundach wyrzucać, jeśli gracz nie wybierze klasy. 0 - wyłączone // xp "hours_xp" "22-6" // Tutaj podajesz przedział czasowy dla xp_hours_multiplier "xp_vip_multiplier" "1.5" // Mnożnik XP dla VIP. `vip_flag` dla admin_overrides.cfg "xp_tag_multiplier" "1.1" // Mnożnik XP dla tagu. Tag ustawiasz w `tag_name`. 0.0 - opcja wyłączona "xp_hours_multiplier" "1.5" // Mnożnik XP dla danych godzin. Godziny ustawiasz w `hours_xp`. 0.0 - opcja wyłączona "xp_event_multiplier" "0.0" // Mnożnik XP dla eventu "xp_for_kill" "15" // Xp za zabicie "xp_for_kill_hs" "5" // Dodatkowe Xp za HS przy zabiciu "xp_for_death" "7" // Xp za śmierć "xp_for_assist" "10" // Xp za assystę "xp_for_planted" "20" // Xp za plant bomby "xp_for_defused" "20" // Xp za rozbrojenie bomby "xp_for_winning" "30" // Xp za wygraną rundę "xp_for_damage" "1" // Xp za 20 DMG "xp_for_enemy_level" "2" // Ilość XP za każdy 1 poziom różnicy poziomów // coins "hours_coins" "22-6" // Tutaj podajesz przedział czasowy dla coins_hours_multiplier "coins_vip_multiplier" "1.5" // Mnożnik Monet dla VIP. `vip_flag` dla admin_overrides.cfg "coins_tag_multiplier" "1.1" // Mnożnik Monet dla tagu. Tag ustawiasz w `tag_name`. 0.0 - opcja wyłączona "coins_hours_multiplier" "1.5" // Mnożnik Monet dla danych godzin. Godziny ustawiasz w `hours_coins`. 0.0 - opcja wyłączona "coins_event_multiplier" "0.0" // Mnożnik Monet dla eventu "coins_for_kill" "4" // Monety za zabicie "coins_for_kill_hs" "2" // Dodatkowe Monety za HS przy zabiciu "coins_for_death" "1" // Monety za śmierć "coins_for_assist" "2" // Monety za assystę "coins_for_planted" "3" // Monety za plant bomby "coins_for_defused" "3" // Monety za rozbrojenie bomby "coins_for_winning" "5" // Monety za wygraną rundę // staty "stat_fast_points" "1-2-5-10" // Szybkie rozdawanie punktów. Punkty dzielimy "-" "stat_points_per_lvl" "2" // Ilość punktów za poziom "stat_max_health" "100" // Maksymalna ilość punktów Zdrowia **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_max_intelligence" "100" // Maksymalna ilość punktów Inteligencji **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_max_stamina" "100" // Maksymalna ilość punktów Wytrzymałości **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_max_trim" "50" // Maksymalna ilość punktów Kondycji **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_max_damage" "0" // Maksymalna ilość punktów Obrażeń **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_max_adrenalin" "0" // Maksymalna ilość punktów Adrenaliny **Ustawione na 0 wyłącza statystykę** "stat_health" "1" // Ile HP daje 1 punkt Zdrowia "stat_stamina" "0.005" // Przelicznik procentowy dla 1 punktu Wytrzymałości "stat_trim" "0.003" // Przelicznik procentowy dla 1 punktu Kondycji "stat_damage" "0.002" // Przelicznik procentowy dla 1 punktu Obrażeń "stat_adrenalin" "1.0" // Przelicznik procentowy dla 1 punktu Adrenaliny // wytrzymałość perków "perk_durability" "100" // Startowa, a zaraz maksymalna wytrzymałość perk (0 - wyłączone) "perk_durability_death" "10" // Ile punktów wytrzymałości zabierać po śmierci gracza // top3 mapy "topmap1_xp" "0" // Ilość XP za TOP1 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć "topmap2_xp" "0" // Ilość XP za TOP2 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć "topmap3_xp" "0" // Ilość XP za TOP3 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć "topmap1_coins" "0" // Ilość Monet za TOP1 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć "topmap2_coins" "0" // Ilość Monet za TOP2 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć "topmap3_coins" "0" // Ilość Monet za TOP3 mapy. Ustaw na 0 by wyłączyć } CONVAR Rynek Perków // This file was auto-generated by SourceMod (v1.10.0.6539) // ConVars for plugin "codplugin_PerkMarket.smx" // Minimalny koszt perku na rynku // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" qcod_perkmarket_mincost "0" // Maksymalny koszt perku na rynku // - // Default: "30" // Minimum: "0.000000" qcod_perkmarket_maxcost "30" // Minimalna ilość wytrzymałości perku // Działa tylko z wytrzymałością perków w silniku // - // Default: "30" // Minimum: "0.000000" qcod_perkmarket_mindurability "30" Oddawanie/Wymiana Perków // This file was auto-generated by SourceMod (v1.10.0.6539) // ConVars for plugin "codplugin_Exchange.smx" // Limit wymian perków na rundę // -1 = nolimit | 0 = zablokuj opcje // - // Default: "2" // Minimum: "-1.000000" qcod_exchangeperk_limit "2" // Ile czasu ma gracz na akceptowanie wymiany // - // Default: "15.0" // Minimum: "5.000000" qcod_exchangeperk_time "15.0" // Limity oddanych perków na rundę // -1 = nolimit | 0 = zablokuj opcję // - // Default: "3" // Minimum: "-1.000000" qcod_giveperk_limit "3" LISTA ZMIAN v1.65 (07.07.2022) 1. Aktualizacja sm do 1.11 v.1.65 - v2.2 1. Dodanie paczek xp 2. Zoptymalizowanie przeniesień xp 3. Dodano zliczanie użytych przeniesień xp 4. Dodano pełną translację 5. Zoptymalizowano HUD 6. Poprawiono pobieranie xp z pliku 7. Dodano menu dla boostów xp z informacją itd, bo nie wszystko pamiętam v2.21 (30.10.2022) 1. Dodanie nowego forwardu OnCodRepeat, który wywołuje się z timerem OnTimerShowInformation 2. Poprawki bezpieczeństwa 3. Zmiana usuwania broni 4. Poprawienie usuwania broni przy przeniesieniu INSTALACJA Standardowa Translacja: addons/sourcemod/translations/ Config: addons/sourcemod/configs/Qesik/ Pliki z folderu csgo: wchodzimy w niego i wrzucamy te pliki do folderu csgo CENNIK CHWILOWO NIE SPRZEDAJE Pełen silnik 300 zł lub 250 bez przeniesień i skrzynek Wymiany/Oddawanie perków: 15 zł Rynek: 35 zł Klany: 120 zł Sklepik za dolary i monety (według opisu danej osoby): za darmo jeśli to podstawowe rzeczy typu hp, granaty, losowy perk, naprawa perku 10 przykładowych klas: za darmo 32 przykładowe perki: za darmo Pluginy pod gotowe skille na natywy: 50 zł Root: za free jeśli wykupi się całość lub 25 zł ClassicPass (nie jest na sprzedaż) Misje: są na forum z cennikiem boos xp dla danego czasu: za darmo boost xp dla map: 20 zł 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 7 Lipca 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 v1.65 (07.07.2022) 1. Aktualizacja sm do 1.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Chciałbym zaznaczyć tutaj parę rzeczy, NIE SPRZEDAJE paczki swojego COD. To co jest tutaj zawarte to podstawa wraz z przykładowymi klasami (10) oraz perkami (32). Oczywiście w cenie jest przygotowanie klas/perków w oparciu o system tego cod lub dodatkowo płatne jeśli chodzi o jakieś bardzo rozbudowane umiejętności. Co do W dniu 3.02.2021 o 15:19, -_- napisał: Pełen silnik 300 zł lub 250 bez przeniesień i skrzynek Mowa po prostu o podstawce, czyli 300 zł za klasy/perki + przeniesienie + skrzynka xp lub 250 za klasy/perki ale bez przeniesień + skrzynki xp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.