Skocz do zawartości

Raijin | Jumper


Pan Jakub

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Raijin
Opis: Dwa razy na rundę (od 100 lvl 3 razy) możesz wypuścić piorun rażący przeciwnika za 60 + 0.6 od int
Bronie: m4a4 | usp
Statystyki: HP:10 | INT: 15 | WYT: 10 | KON: 10
Typ: Zwykła 

 

Biorąc pod uwagę dmg z umiejętności który nie jest wcale za wysoki sensowne byłoby danie jej jakiegoś karabinu szturmowego.

Gdyby okazała się za słaba zawsze można dodać jej +3 dmg do broni głównej bądź lekkie podkręcenie obrażeń z umiejętności.

_________

Nazwa: Jumper
Opis: Posiada wbudowany auto bh oraz +25 dmg z noża . Nie może posiadać noża komandosa ani perku z bronią.
Bronie: nóż | smoke | flash
Statystyki: HP: 20 | INT: -20 | WYT: 5 | KON: 60
Typ: Zwykła 

Taka klasa do zabawy bez większego spinania bazująca na samym movemencie.

 

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pan Jakub napisał:

Nazwa: Raijin
Opis: Dwa razy na rundę (od 100 lvl 3 razy) możesz wypuścić piorun rażący przeciwnika za 60 + 0.6 od int
Bronie: m4a4 | usp
Statystyki: HP:10 | INT: 15 | WYT: 10 | KON: 10
Typ: Zwykła 

 

Biorąc pod uwagę dmg z umiejętności który nie jest wcale za wysoki sensowne byłoby danie jej jakiegoś karabinu szturmowego.

Gdyby okazała się za słaba zawsze można dodać jej +3 dmg do broni głównej bądź lekkie podkręcenie obrażeń z umiejętności.

Była już klasa z piorunami na która ludzie się skarżyli że jest zbyt słaba a była nieco mocniejsza niż ta którą Ty napisałeś biorąc pod uwagę że dałeś jej wszystkie statystyki na + co już samo w sobie jest przesadą. Jednak ta klasa była kiedyś może teraz ludzie się troszkę przekonali do piorunu dzięki perkowi i dać takiej klasie szansy nie będzie takim złym pomysłem.

Każdy w propozycjach bądź też zmianach chciałby jakiś dodatkowy dmg. Strasznie słabe rozwiązanie i dla mnie niezrozumiałe. W końcu nie każda klasa polega na dmg.. 

8 godzin temu, Pan Jakub napisał:

Nazwa: Jumper
Opis: Posiada wbudowany auto bh oraz +25 dmg z noża . Nie może posiadać noża komandosa ani perku z bronią.
Bronie: nóż | smoke | flash
Statystyki: HP: 20 | INT: -20 | WYT: 5 | KON: 60
Typ: Zwykła 

Taka klasa do zabawy bez większego spinania bazująca na samym movemencie.

Podobna sytuacja co wyżej strasznie mocne statystki wypisałeś a odjąłeś inta który nie będzie w ogóle tej klasie potrzebny tak więc kiepsko się zaczęło ;d . 

Co do samej klasy "wbudowany auto bh" Nie wiem czy grasz z perkiem skoczek ale tam dokładnie zauważysz że bh na naszym serwerze nie robi się zbytnio przyjemnie ponieważ nie ma pod to komend. Bez double jumpa ciężko jest wykręcić gdzie nie gdzie tak więc klasa staje się łatwym celem. W dodatku chciałbyś by posiadała ona tylko nóż + 25 dmg z noża szczerze powiem że dla mnie jest to typowy zapychacz na którego nie ma miejsca. Jest komandos klasa bardzo mobilna z 1/1 ppm i deaglem na start. Ta klasa jest właśnie dla osób którzy się nie spinają taka klasa dla zabawy właśnie ;d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak jak Don pisze nie ma sensu dawać z powrotem klasy z piorunami żeby potem były płacze że za słaba, albo za OP, że wali w binda i spami przez smoke tylko żeby trafić.

Jumper to dużo gorsza wersja komandosa, a jak ktoś chce się pobawić z nożem to wybiera komandosa, nie potrzebna kolejna klasa która by była niewybierana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności