Michał Ballack 244 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 (edytowane) Nazwa: Ironhide Opis: Klasa pod użyciem skilla tworzył by falę, która w obrębie 500j (cooldown to 10s) wokół niego zadawała by na 1 lvl'u 35 DMG, na 50 lvl'u 50 DMG, na 100 lvl'u 75 DMG, na 150 lvl'u 100 DMG i na 200 lvl'u 125 DMG. Dodatkowo osoby trafione tą falą dostawały by spowolnienie o 50% na 3s, a także strzelając miał by szansę 1/8 na spowolnienie. Na start miał by do użycia 2 fale, potem wraz z każdym updatem DMG dostawał by +1 fale. Bronie: AUG, Deagl, Nóż. Statystyki: HP: 110 | INT: -5 | WYT: 5 | KON: 5 Typ: Zwykła Nazwa: Rewolwerowiec Opis: Posiada zwiększona o 30% szybkostrzelność i doublejump'a. Stałe 65 DMG ciało, na 60 lvl'u 85 DMG, na 100 lvl'u 100 DMG, na 150 lvl'u ma 115 DMG. Dostaje ammo za fraga. Bronie: Rewolwer, Nóż Statystyki: HP: 105 | INT: -10 | WYT: 5 | KON: 10 Typ: Zwykła Nazwa: Bandyta Opis: Posiada granat dymny, który po wybuchu Spowalnia o 30% przeciwników i zadaje im 10 DMG/s (dostaje 1 dymny na 15 s), gdy kuca w miejscu hella sie 5 HP/s, na 75 lvl'u 7 HP/s i zmniejszony DMG w głowe o 50%. Bronie: M4A1-s, Glock-18, Nóż, Granat dymny Statystyki: HP: 110 | INT: 0 | WYT: 10 | KON: 5 Typ: Zwykła Edytowane 27 Listopada 2021 przez Michał Ballack 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi