Skocz do zawartości

Klasunie


Michał Ballack

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Ironhide
Opis: Klasa pod użyciem skilla tworzył by falę, która w obrębie 500j (cooldown to 10s) wokół niego zadawała by na 1 lvl'u 35 DMG, na 50 lvl'u 50 DMG, na 100 lvl'u 75 DMG, na  150 lvl'u 100 DMG i na 200 lvl'u 125 DMG. Dodatkowo osoby trafione tą falą dostawały by spowolnienie o 50% na 3s, a także strzelając miał by szansę 1/8 na spowolnienie. Na start miał by do użycia 2 fale, potem wraz z każdym updatem DMG dostawał by +1 fale.
Bronie: AUG, Deagl, Nóż.
Statystyki: HP: 110 | INT: -5 | WYT: 5 | KON: 5
Typ: Zwykła 

Nazwa: Rewolwerowiec
Opis: Posiada zwiększona o 30% szybkostrzelność i doublejump'a. Stałe 65 DMG ciało, na 60 lvl'u 85 DMG, na 100 lvl'u 100 DMG, na 150 lvl'u ma 115 DMG. Dostaje ammo za fraga.
Bronie: Rewolwer, Nóż
Statystyki: HP: 105 | INT: -10 | WYT: 5 | KON: 10
Typ: Zwykła 

Nazwa: Bandyta
Opis: Posiada granat dymny, który po wybuchu Spowalnia o 30% przeciwników i zadaje im 10 DMG/s (dostaje 1 dymny na 15 s), gdy kuca w miejscu hella sie 5 HP/s, na 75 lvl'u 7 HP/s i zmniejszony DMG w głowe o 50%. 
Bronie: M4A1-s, Glock-18, Nóż, Granat dymny
Statystyki: HP: 110  | INT: 0  | WYT: 10 | KON: 5
Typ: Zwykła 

 

Edytowane przez Michał Ballack
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności