Skocz do zawartości

Porządek w perkach


FFeste

Rekomendowane odpowiedzi

Takie propozycje aby uporządkować perki bo trochę już ich jest na serwerze:
- Usunięcie nieużywanych lub ich zbuffowanie.
- Uporządkowanie ich alfabetycznie w !perki bo szukanie ich jest męczące przy takiej ilości (16 stron).
- Po kupieniu w sklepie wylosowania nowej wartości perku powinno wyświetlać się nowa wartość na czacie - chyba nie jest to bardzo skomplikowane do zrobienia a nie trzebaby było sprawdzać tego na !p.


Subiektywna lista perków nieużywanych do zmiany/usunięcia.
- Zestaw leczniczy - Szczerze? Rzadko używany (jeśli w ogóle), zakładam, że jest ponieważ jest to "podstawowy" perk na serwerze CoD (tak jak np klasa Komandos).
- Złoty AK/Zestaw Taliba - 
Porównanie:
Zestaw Taliba - Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego.
Złoty AK - Dodaje AK i +8 DMG z niego, a także 1/4 na spowolnienie przeciwnika o 50% na 3s.
Chyba widać o co mi chodzi.
- Pociski Dum Dum - Również rzadko używany, można by do niego dodać dodatkowy DMG - może byłby częściej używany. (Wytrzymałość to zwykle ostatnia/przedostatnia statystyka którą się ulepsza (nie licząc Obrońcy którym mało kto gra), więc możliwość jej omijania nie jest aż tak potrzebna dopóki ludzie nie wbiją wysokich).
- Szczęśliwy Pocisk - Chyba jedyna klasa która sensownie może go używać to Hitman - którym mało kto gra.
- Wsparcie rakietowe - Nie mam pomysłu na buffa, rzadko używany.
- Zestaw Grubego/Zestaw Gliniarza - Podobna sytuacja co w Złotym AK/Zestawie Taliba, tylko dostaje się innego shotguna. Ok, inna broń ale różnica w dodanym DMG to 3(8). Aby zmniejszyć liczbę perków można by te perki po prostu połączyć.
- Wiedza Ziomków/Siła Przyjaźni - Oba podobnie działające, rzadko używane, może po połączeniu byłyby bardziej użyteczne.
- Moc SMG - Nie mam pomysłu, również rzadko używany.
- Tajemnica Bunta - Fajny pomysł, ale praktycznie nieużywany.
- Morfina - Może dodatkowe HP sprawiłoby, że byłaby częściej używana? Zakładam, że to też jest perk "podstawowy".
- Nanopancerz - Jeśli się nie mylę, są 2 klasy (Komandos, Elitarny S) i 2 perki (AWP, Lucky Luke) z Instakillem, trochę za mało aby go używać.
- Nóż Komandosa - Perk "podstawowy" co nie zmienia faktu, że useless. Nawet sanitariusze go nie używają, a byliby wtedy lepszymi komandosami (tak, perk daje double jumpa i mniejszą widoczność - sam się zdziwiłem).
- Tarcza SWAT - Można by przynajmniej dodać jej na tyle kondycji aby można z nią było chodzić równie szybko co inni gracze i wchodzić teamowo (dobry pomysł na takie mapy jak office gdy w t jest 3 saperów). (Innego zastosowania nie widzę).
- Zwój Powrotu - Do usunięcia jak dla mnie.
- Śnieżka - Gdyby miał nieskończoność śnieżek mógłby być nawet ciekawy podczas gdy na serwerze byłoby 30os na mapie z małymi pomieszczeniami (np Italy). Ale zakładam, że po świętach zniknie. 
- Krytyczne naboje - Nie widuje zbyt często, a nawet dobry perk, nie mam pomysłu co mogłoby sprawić aby był częściej używany (większa szansa?).
- Pakiet X - Chyba za mały DMG aby był używany.
- Ojciec Chrzestny/Tajemnicza Peleryna - Działają praktycznie w ten sam sposób, tylko zmniejszona szansa w pelerynie jest zastąpiona +5 DMG i mniejszą widocznością.
- Nano Pociski - Perk który nie pozwala działać innemu perkowi (który nie jest używany), kiedyś chyba jeszcze była klasa która to robi, no ale teraz chyba jej już nie ma.
- Tajemnica Szahida - Chyba tylko Oszust byłby w stanie używać tego co runde efektywnie, ale nikt nim nie gra...
- Granatnik - Nawet czasem go widuję, ale można by do niego dodać dodatkowy DMG(Po prostu lub związany z int).
- Naboje Krwiopijcy - Większy % leczenia albo do usunięcia.
- Medyk Squbany - Do usunięcia chyba, ktoś chce być supportem i stać z tyłu to zagra medykiem, ewentualnie dostać perk, wskrzesić poległych i go wyrzucić.
- Sadge - Nie mam pomysłu na buffa aby ktoś zaczął tego używać.
- Leczący Molotov - Nie wierzę, że ktoś będzie tego używał jeśli ten molotov nie będzie leczył właściciela.
- DynioSmoke - Uzależnić DMG od Int (albo przynajmniej wyjaśnić ile to DMG i Exp w nim zawarte wynosi).
- Sokole Oko - Nie wiem kto uznał to za dobry pomysł.
- Lucky Luke - 1/2 Insta i będzie częściej używany.
- Jasność Paina - Większy DMG albo + DMG od inteligencji.
- Scout - Mniejszy minimalny DMG i chyba mógłby być częściej używany albo do usunięcia.
- Złoty Deagle - Nie wiem co by można było z tym zrobić aby było częściej używane.
- Lustro - Perk który nawet nie daje Ci 100% szans na odbicie instakilla (a tych i tak nie ma tak wiele).
- Czarny Medyk - Dodać mu większy DMG zamiast inteligencji albo usunąć bo i tak jest rzadko używany (są lepsze alternatywy).
- Worki - Rzadko używany, do usunięcia. (Tylko umożliwia blokowanie w nich ludzi lub przejść).


 

Edytowane przez Niewiadomo
  • Like 2
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Zestaw leczniczy - Szczerze? Rzadko używany (jeśli w ogóle), zakładam, że jest ponieważ jest to "podstawowy" perk na serwerze CoD (tak jak np klasa Komandos).

  • Perk jest mocny, ponieważ używając go, możesz mieć 400+HP co przy takim strzelaniu może być mocno użyteczne, też przeciwko tym, co mają już duże lvl.

- Złoty AK/Zestaw Taliba - 
Porównanie:
Zestaw Taliba - Dostajesz AK47 oraz +5 DMG z niego.
Złoty AK - Dodaje AK i +8 DMG z niego, a także 1/4 na spowolnienie przeciwnika o 50% na 3s.
Chyba widać o co mi chodzi.

  • Złoty AK jak pare innych perków są to perki zrobione przez graczy, którzy wbili jako pierwsi 201lvl i dostali możliwość zrobienia swojego perku jako takiej pamiątki
    do tego jest dużo różnych perków z broniami też po to, żeby ludzie mogli zrobić misje, grając klasą, którą chcą, a nie zmieniać klase tylko dlatego, żeby zrobić misje.

- Pociski Dum Dum - Również rzadko używany, można by do niego dodać dodatkowy DMG - może byłby częściej używany. (Wytrzymałość to zwykle ostatnia/przedostatnia statystyka którą się ulepsza (nie licząc Obrońcy którym mało kto gra), więc możliwość jej omijania nie jest aż tak potrzebna dopóki ludzie nie wbiją wysokich).

  • Omijasz wytrzymałość, co już ci daje wtedy przewagę, może obrońcą nie gra dużo osób, ale omija też redukcję taką, jaką ma klasa Bóg deagla, którą już gra więcej osób, do tego chyba widać po klasie
    sanitariusze, że omijanie wytrzymałości jest dobre.

- Szczęśliwy Pocisk - Chyba jedyna klasa która sensownie może go używać to Hitman - którym mało kto gra.

  • Dlatego jest tyle perków róźnych, żeby każdy coś znalazł dla siebie, taka 1/5 na instakilla z pistoletu daje ci szanse na zabijanie większych lvl, jak i zrobienie misji.


- Nanopancerz - Jeśli się nie mylę, są 2 klasy (Komandos, Elitarny S) i 2 perki (AWP, Lucky Luke) z Instakillem, trochę za mało aby go używać.

  • Serio sam wypisałeś perki z instakillem, a piszesz, że są tylko 2 perki z Instakillem (AWP,Lucky Luke) z tego, co pamiętam, to jest 7 perków z Instakillem.

- Tarcza SWAT - Można by przynajmniej dodać jej na tyle kondycji aby można z nią było chodzić równie szybko co inni gracze i wchodzić teamowo (dobry pomysł na takie mapy jak office gdy w t jest 3 saperów). (Innego zastosowania nie widzę).

  • Sama tarcza jak masz ją na plecach, to trochę na daleko utrudnia, a jak kucniesz w przejściu i osłaniasz drużynę, można dużo ugrać, więc nie widzę sensu dodawania tam jeszcze więcej kondycji, żeby lataj jak komandos z tarczą przed sobą
    i bił ludzi z tej tarczy i usuwał im bronie, do tego poza tarczą jesteś odporny na miny, rakiety itp.


- Lucky Luke - 1/2 Insta i będzie częściej używany.

  • Już z 1/3 i szybkoszczelnością ludzie dają do popisu, nieraz robili po 5-6 killi 

Więcej nie będę rozpisywać, bo to większość byłoby, to samo co wyżej wypisywałem, perki są jedne częściej używane drugie mniej, nic z tym nie zrobisz, tak już jest, że każdy lubi grać czymś innym
a usuwać większość perków nie ma sensu z tej, chociażby przyczyny, że im mniej perków tym jeszcze łatwiej dropnąć ludzie będą mogli perki typu, Mefedron,Nalot Powietrzny, Fala śmierci, czy też takie, których zawsze szukają, a jak to zawsze na codmodach jest, że są perki, którymi ludzie grają i są takie mniej używane, ale nie koniecznie nieużyteczne tak zwane zapchaj dziurę, żeby po kupowaniu
losowych perków za dolary/monety nie dropiło im co chwile same OP perki tak samo po zabijaniu.

Perków w takiej ilości nie będziemy usuwać, a żeby coś pozmieniać w tych, co są albo połączyć to z racji, że jest ich jakoś 100, to nie zrobię tego ot, tak w 1 godzinę gdzie teraz są święta, dopiero po świętach będę mieć czas, to sobie przysiądę przy tych perkach i zobaczę co, faktycznie można połączyć bez wywalania jakichś perków.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności