Mahesvara 904 Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Zaktualizowano: 03.02.2024 r. KLASY PREMIUM NAZWA KLASY: Elitarny Snajper (Klasy Premium) OPIS KLASY: - 1/1 z AWP. - Ammo oraz 20 hp za fraga z HS na AWP. STATYSTYKI: Życie: -20 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: -10 Kondycja: -20 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_p250 - weapon_awp - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Kapitan (Klasy Premium) OPIS KLASY: - +3 DMG. - 1 (odświeża się co frag) neutralizacji pocisków na start. - Przeładowuje broń 50%% szybciej. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 15 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_p250 - weapon_m4a1_silencer - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Pulkownik (Klasy Premium) OPIS KLASY: - +3 (+1 co 30 LVL) DMG. - Regenerujesz 20 HP za zabicie. - Ammo za fraga. - Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP). - Odpornośc na flash. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_usp_silencer - weapon_ak47 - weapon_flashbang KLASY NORMALNE NAZWA KLASY: Admiral (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Podwójny skok. - 1.4x DMG z AK47 gdy HP spadnie poniżej 75%%. - Ammo za fraga. - Brak obrażeń po upadku. STATYSTYKI: Życie: 15 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_usp_silencer - weapon_ak47 NAZWA KLASY: Amadeusz (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +5 DMG (+0.1 DMG/INT) z MP5. - +20 DMG (+0.9 DMG/INT z HE). - Odnawia HE co 20 sekund. STATYSTYKI: Życie: 15 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_fiveseven - weapon_mp5sd - weapon_hegrenade NAZWA KLASY: Bog Deagle (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Instakill w głowe. - Ammo za fraga. - Redukcja 70%% DMG przez 3 sekundy [Use_Class] (raz na 10 sekund). - 1 na start (+1 co 50 LVL). STATYSTYKI: Życie: 15 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_deagle NAZWA KLASY: Cichy Zabojca (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1.2x (1.4x od 75 LVL) DMG w plecy. - 1.2x od 50 LVL (1.35x od 100 LVL) DMG w headshot. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 15 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_usp_silencer - weapon_m4a1_silencer NAZWA KLASY: Komandos (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Instakill z kosy. - Podwójny skok. - 50%% widoczności STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: -25 Wytrzymałość: -10 Kondycja: 55 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_deagle NAZWA KLASY: Medyk (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 3 (+1 co 60 LVL) apteczki, które leczą twoją drużynę (250j+0.8/INT). - Po śmierci 1/3 na drop apteczki. - Apteczki leczą 5 (0.2 HP/INT) (5 razy) i 5 xp za osobę. - Ożywianie [css_ozyw] 3 sojuszników (+1 co 50 lvl). - 16 + (0.2 XP/LVL) XP za ożywienie (+15%% za kolejne). STATYSTYKI: Życie: 25 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_tec9 - weapon_aug - weapon_healthshot NAZWA KLASY: Najemnik (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Menu wyboru broni (!guns). - 25% dmg zwracane w postaci HP (max 20 HP lub 30 w headshot). - Maksymalnie 300 HP. STATYSTYKI: Życie: 0 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 15 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_glock NAZWA KLASY: Obronca (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Redukuje 25% obrażeń. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 0 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_fiveseven - weapon_negev - weapon_molotov NAZWA KLASY: Oszust (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +7 DMG z MAG7. - 1 (+1 co 20 INT) podmiana miejsc z przeciwnikiem na rundę [Use_Class]. - 3 sekundy cooldown. - Ubranie wroga. - 150% obrażeń w plecy. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_p250 - weapon_m4a1_silencer - weapon_mag7 - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Partyzant (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1.15x DMG z GLOCK/GALILAR. - Podświetla wrogów na radarze w odległości 400j [Use_Class] przez 5 sekund - Cooldown podświetlenia 30 sekund. - 1.45x DMG we wrogów oznaczonych. - Raz na rundę 1/4 (1/3 od 100 lvl) szansy na ożywienie [!ozyw]. - Po ożywieniu ma 70% max HP (nie mniej niż 100). STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_glock - weapon_galilar NAZWA KLASY: Rusher (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1.15x (1.25x od 100 LVL) DMG z NOVY. - Podwójny skok. - 1.4x większy speed [Use_Class] przez 10 sekund. - Można zastopować [Use_Class]. - Odnawia się gdy nie używa. - Cooldown 1.3 seconds. STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_p250 - weapon_nova - weapon_xm1014 NAZWA KLASY: Sanitariusz (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +5 DMG z MP9. - Strzykawka (+1 od 50 LVL / +2 od 100 LVL). - Omija 70% redukcji wytrzymałości. - W promieniu 300j dodaje strzykawkę sojusznikom [Use_Class]. - 1 na rundę (+1 od 50 LVL | +2 od 100 LVL). - 20s cooldown. - +1 DMG za rozdanego healthshot (max 15 DMG) z MP9. STATYSTYKI: Życie: 15 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_elite - weapon_mp9 NAZWA KLASY: Saper (Klasy Normalne) OPIS KLASY: STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_p250 - weapon_p90 - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Seryjny Zabojca (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1/3 na zadanie podwójnego DMG w głowę. - 1/9 na podrzucenie wroga z AK47 i zadaje 28 DMG. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_usp_silencer - weapon_ak47 NAZWA KLASY: Snajper (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1.2x (1.3x od 110 LVL) obrażeń z Scout/AWP. - 0.012%/INT więcej obrażeń z AWP - Obrażenia zależne od INT (0.01 DMG/INT) z Scout. - 2x DMG w HS ze Scout - Podwójny skok STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 0 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_deagle - weapon_ssg08 - weapon_awp - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Specjalista (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1.25x DMG w HS. - Redukcja 80%% obrażeń w głowę. - Odporny na flash. STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_glock - weapon_galilar NAZWA KLASY: Straznik (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - 1/9 (1/8 od 80 LVL) na odepchnięcie wroga do tyłu. - 40 (45 DMG od 80 lvl) DMG po odpechnięciu. - Co fraga przypisuje mu 10 ammo (jeśli ma mniej). - 1 (+1 co 50 LVL) ojciec powrotu [Use_Class]. - Po użyciu Use_Class ma 90%% widzialności przez 2 sekundy (5s cooldown). STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_tec9 - weapon_m4a1_silencer NAZWA KLASY: Strzelec Wyborowy (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - [Use_Class] zamraża w obrębie 480j (cooldown 15s). - 2 (+1 co 50 LVL) zamrożenia na start. - Zamrożony otrzymuje 1.6x DMG. - Szansa 1/10 (1/9 od 75 LVL) na zamrożenie podczas strzelania. - Zamrażający decoy. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_usp_silencer - weapon_famas - weapon_decoy NAZWA KLASY: Szpieg (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +10 DMG z Obrzyn. - Ubranie wroga. - Niewidoczny na radarze. - 1/4 (1/3 od 100 LVL) na zabranie/zniszczenie perk po zabójstwie. - 1/3 szans na przeniesienie sie do wrogiego spawn [Use_Class]. - 30%% redukcji obrażeń przez 2 sekundy po przeniesieniu się na resp wroga. STATYSTYKI: Życie: 20 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 5 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_tec9 - weapon_galilar - weapon_sawedoff - weapon_flashbang NAZWA KLASY: Tester (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - Losowa broń (główna+pistolet) co rundę. - Dodatkowe obrażenia zależne od broni. - Szansa 1/4 na odrodzenie po smierci. - Omija blokadę odbijania instakill, neutralizacji, wytrzymałość i inne redukcje obrażeń na PM/AWP/SCOUT. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 NAZWA KLASY: Zlodziej (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +6 DMG z P90. - 1/4 (1/3 od 60 LVL) na otrzymanie 3 monet po zabójstwie. - Co fraga przypisuje mu 25 ammo (jeśli ma mniej) do P90. - Po 5 trafieniach kradnie 5 ammo. STATYSTYKI: Życie: 10 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_fiveseven - weapon_p90 NAZWA KLASY: Zwinny (Klasy Normalne) OPIS KLASY: - +6 DMG (+10 od 100 LVL). - Podwójny skok. - Perk Moduł Odrzutowy. - Omija blokadę odbijania instakill, neutralizacji, wytrzymałość i inne redukcje obrażeń. - 10 ammo za fraga jeśli ma mniej niż 10 ammo. STATYSTYKI: Życie: 5 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Obrażenia: 0 BRONIE: - weapon_glock - weapon_mac1 6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi