Skocz do zawartości

[!klasy] SPIS KLAS


Mahesvara

Rekomendowane odpowiedzi

Zaktualizowano: 03.02.2024 r.

 

 

KLASY PREMIUM

NAZWA KLASY: Elitarny Snajper (Klasy Premium)
OPIS KLASY:
- 1/1 z AWP.
- Ammo oraz 20 hp za fraga z HS na AWP.
STATYSTYKI:
  Życie: -20
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: -10
  Kondycja: -20
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_p250
- weapon_awp
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Kapitan (Klasy Premium)
OPIS KLASY:
- +3 DMG.
- 1 (odświeża się co frag) neutralizacji pocisków na start.
- Przeładowuje broń 50%% szybciej.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 15
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_p250
- weapon_m4a1_silencer
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Pulkownik (Klasy Premium)
OPIS KLASY:
- +3 (+1 co 30 LVL) DMG.
- Regenerujesz 20 HP za zabicie.
- Ammo za fraga.
- Odnawia 5% zadanych obrażeń (max 20 HP).
- Odpornośc na flash.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 15
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_usp_silencer
- weapon_ak47
- weapon_flashbang

 

KLASY NORMALNE

NAZWA KLASY: Admiral (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Podwójny skok.
- 1.4x DMG z AK47 gdy HP spadnie poniżej 75%%.
- Ammo za fraga.
- Brak obrażeń po upadku.
STATYSTYKI:
  Życie: 15
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_usp_silencer
- weapon_ak47

 

NAZWA KLASY: Amadeusz (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +5 DMG (+0.1 DMG/INT) z MP5.
- +20 DMG (+0.9 DMG/INT z HE).
- Odnawia HE co 20 sekund.
STATYSTYKI:
  Życie: 15
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_fiveseven
- weapon_mp5sd
- weapon_hegrenade

 

NAZWA KLASY: Bog Deagle (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Instakill w głowe.
- Ammo za fraga.
- Redukcja 70%% DMG przez 3 sekundy [Use_Class] (raz na 10 sekund).
- 1 na start (+1 co 50 LVL).
STATYSTYKI:
  Życie: 15
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 0
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_deagle

 

NAZWA KLASY: Cichy Zabojca (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1.2x (1.4x od 75 LVL) DMG w plecy.
- 1.2x od 50 LVL (1.35x od 100 LVL) DMG w headshot.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 0
  Kondycja: 15
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_usp_silencer
- weapon_m4a1_silencer

 

NAZWA KLASY: Komandos (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Instakill z kosy.
- Podwójny skok.
- 50%% widoczności
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: -25
  Wytrzymałość: -10
  Kondycja: 55
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_deagle

 

NAZWA KLASY: Medyk (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 3 (+1 co 60 LVL) apteczki, które leczą twoją drużynę (250j+0.8/INT).
- Po śmierci 1/3 na drop apteczki.
- Apteczki leczą 5 (0.2 HP/INT) (5 razy) i 5 xp za osobę.
- Ożywianie [css_ozyw] 3 sojuszników (+1 co 50 lvl).
- 16 + (0.2 XP/LVL) XP za ożywienie (+15%% za kolejne).
STATYSTYKI:
  Życie: 25
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 0
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_tec9
- weapon_aug
- weapon_healthshot

 

NAZWA KLASY: Najemnik (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Menu wyboru broni (!guns).
- 25% dmg zwracane w postaci HP (max 20 HP lub 30 w headshot).
- Maksymalnie 300 HP.
STATYSTYKI:
  Życie: 0
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 15
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_glock

 

NAZWA KLASY: Obronca (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Redukuje 25% obrażeń.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 25
  Kondycja: 0
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_fiveseven
- weapon_negev
- weapon_molotov

 

NAZWA KLASY: Oszust (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +7 DMG z MAG7.
- 1 (+1 co 20 INT) podmiana miejsc z przeciwnikiem na rundę [Use_Class].
- 3 sekundy cooldown.
- Ubranie wroga.
- 150% obrażeń w plecy.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_p250
- weapon_m4a1_silencer
- weapon_mag7
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Partyzant (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1.15x DMG z GLOCK/GALILAR.
- Podświetla wrogów na radarze w odległości 400j [Use_Class] przez 5 sekund
- Cooldown podświetlenia 30 sekund.
- 1.45x DMG we wrogów oznaczonych.
- Raz na rundę 1/4 (1/3 od 100 lvl) szansy na ożywienie [!ozyw].
- Po ożywieniu ma 70% max HP (nie mniej niż 100).
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 15
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_glock
- weapon_galilar

 

NAZWA KLASY: Rusher (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1.15x (1.25x od 100 LVL) DMG z NOVY.
- Podwójny skok.
- 1.4x większy speed [Use_Class] przez 10 sekund.
- Można zastopować [Use_Class].
- Odnawia się gdy nie używa.
- Cooldown 1.3 seconds.
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_p250
- weapon_nova
- weapon_xm1014

 

NAZWA KLASY: Sanitariusz (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +5 DMG z MP9.
- Strzykawka (+1 od 50 LVL / +2 od 100 LVL).
- Omija 70% redukcji wytrzymałości.
- W promieniu 300j dodaje strzykawkę sojusznikom [Use_Class].
- 1 na rundę (+1 od 50 LVL | +2 od 100 LVL).
- 20s cooldown.
- +1 DMG za rozdanego healthshot (max 15 DMG) z MP9.
STATYSTYKI:
  Życie: 15
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_elite
- weapon_mp9

 

NAZWA KLASY: Saper (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_p250
- weapon_p90
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Seryjny Zabojca (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1/3 na zadanie podwójnego DMG w głowę.
- 1/9 na podrzucenie wroga z AK47 i zadaje 28 DMG.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_usp_silencer
- weapon_ak47

 

NAZWA KLASY: Snajper (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1.2x (1.3x od 110 LVL) obrażeń z Scout/AWP.
- 0.012%/INT więcej obrażeń z AWP
- Obrażenia zależne od INT (0.01 DMG/INT) z Scout.
- 2x DMG w HS ze Scout
- Podwójny skok
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 10
  Wytrzymałość: 0
  Kondycja: 0
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_deagle
- weapon_ssg08
- weapon_awp
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Specjalista (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1.25x DMG w HS.
- Redukcja 80%% obrażeń w głowę.
- Odporny na flash.
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_glock
- weapon_galilar

 

NAZWA KLASY: Straznik (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- 1/9 (1/8 od 80 LVL) na odepchnięcie wroga do tyłu.
- 40 (45 DMG od 80 lvl) DMG po odpechnięciu.
- Co fraga przypisuje mu 10 ammo (jeśli ma mniej).
- 1 (+1 co 50 LVL) ojciec powrotu [Use_Class].
- Po użyciu Use_Class ma 90%% widzialności przez 2 sekundy (5s cooldown).
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_tec9
- weapon_m4a1_silencer

 

NAZWA KLASY: Strzelec Wyborowy (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- [Use_Class] zamraża w obrębie 480j (cooldown 15s).
- 2 (+1 co 50 LVL) zamrożenia na start.
- Zamrożony otrzymuje 1.6x DMG.
- Szansa 1/10 (1/9 od 75 LVL) na zamrożenie podczas strzelania.
- Zamrażający decoy.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 10
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_usp_silencer
- weapon_famas
- weapon_decoy

 

NAZWA KLASY: Szpieg (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +10 DMG z Obrzyn.
- Ubranie wroga.
- Niewidoczny na radarze.
- 1/4 (1/3 od 100 LVL) na zabranie/zniszczenie perk po zabójstwie.
- 1/3 szans na przeniesienie sie do wrogiego spawn [Use_Class].
- 30%% redukcji obrażeń przez 2 sekundy po przeniesieniu się na resp wroga.
STATYSTYKI:
  Życie: 20
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 0
  Kondycja: 5
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_tec9
- weapon_galilar
- weapon_sawedoff
- weapon_flashbang

 

NAZWA KLASY: Tester (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- Losowa broń (główna+pistolet) co rundę.
- Dodatkowe obrażenia zależne od broni.
- Szansa 1/4 na odrodzenie po smierci.
- Omija blokadę odbijania instakill, neutralizacji, wytrzymałość i inne redukcje obrażeń na PM/AWP/SCOUT.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0

 

NAZWA KLASY: Zlodziej (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +6 DMG z P90.
- 1/4 (1/3 od 60 LVL) na otrzymanie 3 monet po zabójstwie.
- Co fraga przypisuje mu 25 ammo (jeśli ma mniej) do P90.
- Po 5 trafieniach kradnie 5 ammo.
STATYSTYKI:
  Życie: 10
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 5
  Kondycja: 10
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_fiveseven
- weapon_p90

 

NAZWA KLASY: Zwinny (Klasy Normalne)
OPIS KLASY:
- +6 DMG (+10 od 100 LVL).
- Podwójny skok.
- Perk Moduł Odrzutowy.
- Omija blokadę odbijania instakill, neutralizacji, wytrzymałość i inne redukcje obrażeń.
- 10 ammo za fraga jeśli ma mniej niż 10 ammo.
STATYSTYKI:
  Życie: 5
  Inteligencja: 0
  Wytrzymałość: 0
  Kondycja: 20
  Obrażenia: 0
BRONIE:
- weapon_glock
- weapon_mac1

  • Like 6
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności