Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qRandomSkills - Losowe supermoce

Adres IP SERWERA TESTOWEGO CS 2: supermoce.cs-classic.pl , supermoce.cs-classic.pl:27016, supermoce.cs-classic.pl:27017

 

OPIS

Idealny dodatek dla osób, które nagrywają na youtube swoje materiały z gry CS:GO lub po prostu do gry ze znajomymi. Plugin ten dodaje na serwer znane już wszystkim super moce, czyli losowe umiejętności (skille) co rundę. Po starcie rundy losuje super moc i w zależności od konfiguracji losuje każdemu inną, każdemu tą samą lub danej drużynie jedną i tą samą, także możemy stworzyć dzięki temu aż 3 typy rozgrywki. Dodatkowo super moce da się dowolnie ustawiać, np: możemy dane z nich wyłączyć, możemy też ustawić ich moc (jeśli tego wymaga), skonfigurować ich tryby, itd. Plik konfiguracyjny jest opisany, więc nie jest to wcale tak trudne. Na koniec zaznaczę, że możemy ustawić flagę, którą musi mieć gracz by móc uzyskać super moc.
Jeżeli jesteś zainteresowany, przewiń lekko na dół by zobaczyć cenę i dalszą instrukcję.

Chcę wynająć serwer z supermocami, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ)

 

Komendy:

  • css_supermoc (!supermoc) - pokazuje aktualną super moc
  • css_setskill "skill_id" - ustawianie sobie danej supermocy (po starcie rozgrywki). skill_id danej supermocy znajduje się w configu

 

Aktualnie dostępne są takie umiejętności jak:

  1. Zycie za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje pewną ilość punktów życia, co pozwala mu utrzymać się dłużej na polu walki.
  2. Ammo za fraga
    Za każdego zabitego przeciwnika, gracz odzyskuje amunicje do jego aktualnej broni, umożliwiając kontynuację ostrzału bez potrzeby przeładowania.
  3. Odnawianie zdrowia (Wampir)
    Po trafieniu ofiary otrzymuje zwrot zdrowia w postaci danego procentu zadanych obrażeń.
  4. Zdrowie na start
    Gracz otrzymuje losową ilość zdrowia na start.
  5. Grawitacja na start
    Gracz otrzymuje losową ilość grawitacji na start.
  6. Szybkość na start
    Gracz otrzymuje losową ilość speed na start.
  7. Kasa na start
    Gracz otrzymuje losową ilość kasy na start.
  8. Apteczki na start
    Gracz otrzymuje losową ilość apteczek na start.
  9. Losowa wielkość postaci
    Gracz ma losową wielkość postaci.
  10. Dodatkowy skok
    Gracz zyskuje możliwość wykonania dodatkowego skoku w powietrzu, co daje mu większą mobilność i umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej miejsc.
  11. Niewidzialność
    Gracz jest w pełni niewidzialny poza radarem.
  12. Model wroga
    Gracz otrzymuje na start model postaci wroga.
  13. Nieskończoność ammo
    Gracz otrzymuje nieskończoną ilość ammo do wszystkich swoich broni, co pozwala mu bez przeszkód prowadzić intensywne i długotrwałe starcia.
  14. AutoBunnyHop
    Pozwala graczowi wykonać bunnyhop.
  15. Natychmiastowe zabójstwo po strzale
    Po trafieniu od razu zabija. Różni się tym od aimbota, że zawsze zabija
  16. Aimbot
    Gdy gracz trafi przeciwnika, zawsze zaliczy strzał jako headshot.
  17. Wallhack
    Widzisz graczy przez ścianę.
  18. Flash Kill
    Zabijanie po oślepieniu
  19. Długi Taser
    Strzelasz na daleko z Zeusa
  20. Brak obrażeń w głowę
    Gracz nie otrzymuje obrażeń w głowę.
  21. Brak rozrzutu
    Twoja broń nie ma rozrzutu
  22. Ciche Kroki
    Inni gracze nie słyszą Twoich kroków
  23. Enemy Radar
    Widzisz wrogów na radarze
  24. Odbijające Pociski
    Gdy strzelasz w ziemię, odbija Cię
  25. Szybkostrzelność
    Gracz strzela szybciej.
  26. Model kurczaka
    Gracz ma model kurczaka.
  27. Dłuższy efekt flash + antyflash
    Twój flash działa dłużej + odporność na flash.
  28. Szybszy plant i defuse
    Gracz szybciej podkłada/rozbraja bombę.
  29. Teleport na resp wroga
    Co x czasu może teleportować się na resp wroga.
  30. Losowa broń na skillu
    Co x czasu można zmienić broń.
  31. Zamiana miejscami
    Zamienia się miejscami z losowym wrogiem.
  32. Powrót na spawn
    Co 15 sekund może teleportować się na swój spawn.
  33. Moduł odrzutowy
    Wykonujesz długi skok po użyciu skilla.
  34. Replika
    Stawiasz replikę która odbija obrażenia.
  35. Latawiec
    Możesz przełączać między trybem latania, a chodzenia
  36. Obrócenie wroga
    Szansa na obrócenie ofiary o 180 stopni po trafieniu.
  37. Spowalniające naboje
    Naboje spowalniają gracza na x sekund.
  38. Podrzucenie wroga
    Szansa na podrzucenie wroga po trafieniu.
  39. Wyrzucenie broni wroga
    Szansa na wyrzucenie broni ofiary po trafieniu.
  40. Odrodzenie po śmierci
    Szansa na odrodzenie po swojej śmierci.
  41. Wybuch po śmierci
    Po śmierci wybucha i zabija graczy w obrębie.
  42. Odrzucenie wroga
    Szansa na odrzucenie wroga po trafieniu.
  43. Ożywienie teammate
    Szansa na ożywienie sojusznika po zabiciu wroga.
  44. Redukcja obrażeń
    Redukuje daną ilość obrażeń, które otrzymuje.
  45. Mnożnik obrażeń
    Zadaje pomnożoną ilość obrażeń.
  46. Mnożnik oraz redukcja obrażeń w plecy
    Zadaje pomnożoną ilość obrażeń oraz taką samą ilość redukuje.
  47. Zamrażający decoy
    Decoy zamraża graczy co tick.
  48. Skanujący decoy
    Decoy skanuje graczy w okolicy nadając im glow na 6 sekund
  49. Ammo po trafieniu
    Odzyskujesz ammo po trafieniu wroga.
  50. Rykoszet po strzale
    Gdy trafisz przeciwnika pociskiem, gracze obok otrzymują obrażenia

 

 

CONFIG

{
  "ModType": 0,	// typ super mocy: 0 - losuje każdemu własną super moc | 1 - losuje każdej drużynie tą samą | 2 - losuje wszystkim tą samą
  "SkipLastSkill": true,	// // czy pomijac ostatnio wylosowana super moc
  "KillerInfo": true,	// informowac o super mocy zabojcy
  "TeamMateSkill": true,	// czy informowac o super mocy sojusznikow
  "InfoType": 0,	// gdzie informowac o skill: 0 - hint | 1 - show_survival_respawn_status
  "CommandSkill": false,	// czy użycie skilla ma być pod inspekcją broni (gdy ustawione na false) czy pod bind UseSkill (gdy ustawione na true)
  "AimTargetShowSkill": true,	// czy pokazywać po najechaniu jaką ktoś ma super moc
  "Permission": null,	// jakie uprawnienia musi mieć osoba by mogła otrzymać super moc
  "DebugLog": 1,	// logi

  "Skills": [
    {
      "Name": "skillFragHealth",
      "Enable": true,
      "Id": 1,

      "MinRounds": 0,
      "RandomMin": 20,
      "RandomMax": 50,

      "ExcludeMaps": null,

      "Additional": {
        "NoLimit": "1"	// dodawanie hp bez limitu
      }
    },
    {
      "Name": "skillFragAmmo",
      "Enable": true,
      "Id": 2
    },
    {
      "Name": "skillVampire",
      "Enable": true,
      "Id": 3,

      "RandomMin": 5,
      "RandomMax": 25,

      "Additional": {
        "NoLimit": "1"	// dodawanie hp bez limitu
      }
    },
    {
      "Name": "skillStartHealth",
      "Enable": true,
      "Id": 4,

      "RandomMin": 300,
      "RandomMax": 600
    },
    {
      "Name": "skillStartGravity",
      "Enable": true,
      "Id": 5,

      "RandomMin": 30,
      "RandomMax": 60
    },
    {
      "Name": "skillStartSpeed",
      "Enable": true,
      "Id": 6,

      "RandomMin": 140,
      "RandomMax": 220
    },
    {
      "Name": "skillStartMoney",
      "Enable": true,
      "Id": 7,

      "RandomMin": 10000,
      "RandomMax": 16000
    },
    {
      "Name": "skillStartHealthshot",
      "Enable": true,
      "Id": 8,

      "RandomMin": 1,
      "RandomMax": 3
    },
    {
      "Name": "skillStartScale",
      "Enable": true,
      "Id": 9,

      "RandomMin": 30,
      "RandomMax": 160
    },
    {
      "Name": "skillMultijump",
      "Enable": true,
      "Id": 10,

      "RandomMin": 1,
      "RandomMax": 5
    },
    {
      "Name": "skillInvisible",
      "Enable": true,
      "Id": 11,

      "Additional": {
        "Rifle": "0",	// czy może mieć bronie ze slotu 1
        "Pistol": "1",	// czy może mieć bronie ze slotu 2
        "Knife": "1",	// czy może mieć kose
        "Grenades": "1",	// czy może mieć granaty
        "Bomb": "1",	// czy może mieć bombę
        "RemoveWeapons": "1"	// usuwanie (dropienie) broni
        "HideOnRadar": "1"	// czy ma ukrywać na radarze
      }
    },
    {
      "Name": "skillEnemyModel",
      "Enable": true,
      "Id": 12,

      "Additional": {
        "ChickenModel": "0"	// nie bierze pod uwagę modelu kurczaka
      }
    },
    {
      "Name": "skillUnlimitedAmmo",
      "Enable": true,
      "Id": 13
    },
    {
      "Name": "skillAutobunnyhop",
      "Enable": true,
      "Id": 14
    },
    {
      "Name": "skillInstakill",
      "Enable": true,
      "Id": 15
    },
    {
      "Name": "skillAimbot",
      "Enable": true,
      "Id": 16,

      "Additional": {
        "AllWeapons": "0",	// czy działa na wszystkie bronie czy tylko pociski
        "HideCrosshair": "1",	// czy ma ukrywać celownik gracza
        "NoHeadSkill": "0"	// gdy włączone, nie zabija z hs osoby z mocą "brak obrażeń w głowę"
      }
    },
    {
      "Name": "skillWallhack",
      "Enable": true,
      "Id": 17
    },
    {
      "Name": "skillFlashKill",
      "Enable": true,
      "Id": 18,

      "Additional": {
        "KillTeamMates": "0",	// czy ma zabijać swoich
        "AddFlash": "0"	// czy ma dodawać flash na start (podajemy ilość flash)
      }
    },
    {
      "Name": "skillTaser",
      "Enable": true,
      "Id": 19,

      "Additional": {
        "Range": "5000.0"	// odległość rażenia
      }
    },
    {
      "Name": "skillNoHeadshotDamage",
      "Enable": true,
      "Id": 20
    },
    {
      "Name": "skillNorecoil",
      "Enable": true,
      "Id": 21
    },
    {
      "Name": "skillSilentFootstep",
      "Enable": true,
      "Id": 22
    },
    {
      "Name": "skillEnemyRadar",
      "Enable": true,
      "Id": 23
    },
    {
      "Name": "skillKnockMe",
      "Enable": true,
      "Id": 24,

      "Additional": {
        "Power": "400.0"	// skalowanie mocy
      }
    },
    {
      "Name": "skillFastMotion",
      "Enable": true,
      "Id": 25,

      "RandomMin": 120,
      "RandomMax": 140
    },
    {
      "Name": "skillChicken",
      "Enable": true,
      "Id": 26,

      "Additional": {
        "Rifle": "0",	// czy może mieć bronie ze slotu 1
        "Pistol": "1",	// czy może mieć bronie ze slotu 2
        "Knife": "1",	// czy może mieć kose
        "Grenades": "1",	// czy może mieć granaty
        "Bomb": "1",	// czy może mieć bombę
        "RemoveWeapons": "1"	// usuwanie (dropienie) broni
      }
    },
    {
      "Name": "skillStrongFlash",
      "Enable": true,
      "Id": 27,

      "RandomMin": 7,
      "RandomMax": 15
    },
    {
      "Name": "skillBombEffect",
      "Enable": true,
      "Id": 28,

      "RandomMin": 50,
      "RandomMax": 75
    },
    {
      "Name": "skillEnemySpawn",
      "Enable": true,
      "Id": 29,

      "Cooldown": 20.0
    },
    {
      "Name": "skillRandomWeapons",
      "Enable": true,
      "Id": 30,

      "Cooldown": 20.0,
      "Additional": {
        "Type": "1"	// sposób nadawania broni: 0 - usuwanie bronie | 1 - dropienie broni
      }
    },
    {
      "Name": "skillEnemySwap",
      "Enable": true,
      "Id": 31,

      "Cooldown": 20.0
    },
    {
      "Name": "skillSpawnBack",
      "Enable": true,
      "Id": 32,

      "Cooldown": 20.0,
      "Additional": {
        "Respawn": "1"	// ustawione na 1 ożywia gracza, a więc zwraca mu hp, broń, etc. Ustawione na 0 tylko teleportuje
      }
    },
    {
      "Name": "skillLongjump",
      "Enable": true,
      "Id": 33,

      "Cooldown": 4.0
    },
    {
      "Name": "skillReplic",
      "Enable": true,
      "Id": 34,

      "Cooldown": 25.0
    },
    {
      "Name": "skillFly",
      "Enable": true,
      "Id": 35,

      "Additional": {
        "Power": "15.0"	// Moc podbicia wysokości co tick
      }
    },
    {
      "Name": "skillChanceRotation",
      "Enable": true,
      "Id": 36,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 7
    },
    {
      "Name": "skillChanceBulletSlow",
      "Enable": true,
      "Id": 37,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 4
    },
    {
      "Name": "skillChanceForceJump",
      "Enable": true,
      "Id": 38,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 4
    },
    {
      "Name": "skillChanceDropWeapon",
      "Enable": true,
      "Id": 39,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 4
    },
    {
      "Name": "skillChanceRespawn",
      "Enable": true,
      "Id": 40,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 3
    },
    {
      "Name": "skillChanceExplode",
      "Enable": true,
      "Id": 41,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 3,

      "Additional": {
        "Radius": "380.0"	// odległość razenia
      }
    },
    {
      "Name": "skillChanceKnockback",
      "Enable": true,
      "Id": 42,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 3,

      "Additional": {
        "Power": "420.0"	// skalowanie mocy
      }
    },
    {
      "Name": "skillChanceReviveTeamMate",
      "Enable": true,
      "Id": 43,

      "RandomMin": 2,
      "RandomMax": 3
    },
    {
      "Name": "skillDamageReduction",
      "Enable": true,
      "Id": 44,

      "RandomMin": 35,
      "RandomMax": 70
    },
    {
      "Name": "skillDamageMultiplier",
      "Enable": true,
      "Id": 45,

      "RandomMin": 140,
      "RandomMax": 200
    },
    {
      "Name": "skillBackDamageMultiplier",
      "Enable": true,
      "Id": 46,

      "RandomMin": 25,
      "RandomMax": 50
    },
    {
      "Name": "skillFreezeDecoy",
      "Enable": true,
      "Id": 47,

      "Additional": {
        "Radius": "500.0",	// odległość rażenia
        "Time": "2.0"	// czas trwania
      }
    },
    {
      "Name": "skillScanDecoy",
      "Enable": true,
      "Id": 48,

      "Additional": {
        "Radius": "500.0",	// odległość rażenia
        "Time": "6.0"	// czas trwania
      }
    },
    {
      "Name": "skillRenewAmmoShoot",
      "Enable": true,
      "Id": 49
    },
    {
      "Name": "skillRicochet",
      "Enable": true,
      "Id": 50,

      "Additional": {
        "Radius": "300.0",	// odległość rażenia ma mieć rykoszet
        "RadiusMultiplier": "0.0016"	// mnożnik dla odległości, czyli to jest wartość jaką mnoży przez dystans i to potem jest procent jaki zabiera od głównego dmg
      }
    }
  ]
}

 

  • Like 10
  • Uwielbiam 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Chciałbym przypomnieć, że pomagam w instalacji pluginu, a także że w nowej wersji znajduje się już dokładny poradnik co i jak.

Od teraz możecie też decydować o tym jakie umiejętności są włączone, a jakie nie. Dodatkowo można edytować tekst, który wyświetla się podczas gry, a także zmieniać kolorystykę przy losowaniu.

Na ten moment przesłałem nową wersję do niektórych osób. Reszta otrzyma ją do końca tygodnia

 

v1.1 (18.01.2023)
1. Dodanie nowe umiejętności: mnożnik obrażeń, apteczki na start
2. Dodano translację (tutaj możemy edytować tekst)
3. Dodano config, w którym możemy wyłączać dane umiejętności
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.12 (24.01.2023)
1. Dodano nową umiejętność: szansa na obrócenie gracza o 180 stopni po strzale
2. Dodano nową umiejętność: szansan na wyrzucenie broni gracza

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.15 (08.02.2023)
1. Super Moc: Niewidzialność - można od teraz zablokować obrażenia z innej broni niż kosa
2. Dodano nową super moc: szansa na oślepienie po trafieniu
3. Dodano komendę !supermoc, która pozwala sprawdzić wylosowaną supermoc

Aktualizacja zostanie wysłana w ciągu paru dni wysłana

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel
v1.2 (30.03.2023)
1. Dodano nowe natywy
2. Dodano blokadę używania innej broni niż kosa gdy ustawiono onlyknife na 1
3. Dodano "grenade" do niewidzialności by zezwolić na atak z granatów gdy onlyknife ustawiono na 1 (domyślnie zablokowane)
4. Dodano "spectview" do niewidzialności - pozwala określić czy spectując gracza widzimy go czy też nie
5. Zablokowano wyrzucanie kosy dla skilla z wyrzucaniem broni graczy

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

Aktualizacja zostanie wysłana na dniach

v1.3 (06.06.2023)
1. Dodano nowe skille
1.1 Szybkostrzelnosc (2x)
1.2 Model Wroga
1.3 Szansa na odrodzenie po smierci
1.4 Natychmiastowe zabicie po strzale
1.5 Wybucha po smierci i zabija wrogow w obrębie
1.6 Regeneracja zdrowia względem zadanych obrażeń
1.7 Brak modelu głowy
1.8 Duże głowy i otrzymuje obrażenia tylko w głowę
2. Poprawki w kodzie związane z zabezpieczeniem kodu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o kontakt na priv na snapchacie

-_-,

Napisz do mnie na PW forum.
Jeżeli potrzebujesz po prostu informacji to na discord lub steam, ale nie zajmuje się prowadzeniem jakiegoś wsparcia przez snapchat

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Informacja o nowej wersji, która zostanie niedługo do Was wysłana

v1.35 (18.06.2023)
1. Zmieniono sposób nadawania zdrowia
2. Przebudowano config
3. Dodano więcej opcji customizacji umiejętności w pliku konfiguracyjnym
3.1 Można teraz samemu decydować o ilości losowanego zdrowia, skoków, redukcji obrażeń, itd
3.2 Dodano możliwość zablokowania aimbota na supermocy z brakiem obrażeń w hs
4. Dodatkowe zabezpieczenia kodu
5. Dodano nowe super moce
5.1 Radarhack (co x sekund pokazuje wrogów na radarze)
5.2 Dostęp do voice wrogów (słyszy co mówią między sobą)
6. Dodano wykluczenie ostatniej super mocy (żeby nie trafiać tego samego)

 

 

Przykład customizacji super mocy:

	"0"
	{
		"name"			"Zycie za fraga"	// [ zwykla informacja, nic nie zmienia ] tutaj jest nazwa skilla
		"enable"		"1"			// czy tryb ma być włączony. Ustaw 0 by wyłączyć
		"id"			"1"			// NIE ZMIENIAMY

		// Tutaj podajemy wartosci dla skilla. W tym przypadku skill losuje od 15 do 50 hp za fraga
		"random_min"	"15"
		"random_max"	"50"
	}

W random_min i random_max podajemy wartości, które będzie losować nam w danej supermocy

 

No i jedna z najważniejszych zmian, bo tutaj głosy były najbardziej podzielone. Od teraz aimbot może nie działać na super mocy z brakiem obrażeń w HS.

	"7"
	{
		"name"			"Brak obrażeń w głowę"
		"enable"		"1"
		"id"			"8"

		"aimbot"		"0"					// jezeli wrog ma aimbota, to czy ma trafiac hs? 0 - nie | 1 - tak
	}

Gdy ustawimy to w ten sposób, gdy gracz z aimbotem trafi gracza z brakiem obrażeń w hs, zaliczy jego atak w miejscu gdzie trafił, chyba że to HS (wtedy nie zaliczy w ogóle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności