Skocz do zawartości

Klasy v1 by shreder221


shreder221

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że ostatnio na serwerze słyszałem że brakuje trochę pomysłu na nowe klasy podzielę się swoimi pomysłami.

1. Nazwa: Ninja
Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze. 
Bronie: Kosa
Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium 

(Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?)

Grałem kiedyś  taką klasą i grało się  bardzo dobrze. Była trochę wkurzająca ale też w miarę zbalansowana. Ale też wszyscy byli bardziej papierowi niż tutaj)

2. Nazwa: Szturmowiec
Opis:  Wolna ale bardzo wytrzymała klasa która jako jedyna na serwie posiadałaby grubą emkę. Ponadto ma zwinne palce. 
Bronie: m4a4 | usp|Komplet granatów
Statystyki: HP:30 | INT:-15 | WYT: 30 | KON-15:
Typ: Zwykła / Premium 

(Wersja alternatywna pod premium. Dodać Norecoil Oraz bazowe Hp/Wytrzymałość)

 

3. Nazwa: Zwiad Satelitarny
Opis: Raz na (60  - 0,3 *int) może sprawdzić gdzie są przeciwnicy. Sprawdzenie odbywało by się tak jak w strefie zagrożenia (Heksy  nałożone na mapę w tablecie, ew. na radar). Jeśli w danym heksie jest przeciwnik to należałoby go podświetlić). Jeśliby to nie możliwe to poprzez włączenie na 3 sek radaru. Przeciwnicy dostaliby piknięcie i komunikat że zostali wykryci. 
Bronie: famas| p250
Statystyki: HP:10 | INT: | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

 

4. Nazwa: Obsługa wieży kontroli 
Opis: Może położyć 2 (co 50 lvl +1) Radary które w jakimś zasięgu + int (nie znam się na jednostkach miary w CS:GO więc nie wiem jak to mądrze zaproponować) pokazałyby na radarze przeciwnika. Radar można by było oczywiście zniszczyć.
Bronie: M4a4|Five-Seven
Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:5 | KON:15
Typ: Zwykła / Premium

 

5.Nazwa: Spadochroniarz 
Opis: Może raz (+1 co 100 lvl) wskazać miejsce na mapie  ( przez tablet może by się dało?) i tam się przenieść. Jeśliby się nie dało jw. To częstsze teleporty (Możliwość użycia co 30 sec) ale do punktu wskazywanego przez celownik. Z zastrzeżeniem że np zatrzymuje się ileś jednostek od najbliższej tekstury i propa.
Bronie: mp5(+3 dmg) |Deagle 
Statystyki: HP:10 | INT:0| WYT:0 | KON:5
Typ: Zwykła / Premium

 

6.Nazwa: Łowca głów
Opis: Widzi graczy/a z największą ilością zabójstw na początku rundy przez najbliższą ścianę/ na radarze. Za jego zabicie ma dodatkowe monety, dolary i EXP. Gracze którzy są widziani mają informację o wystawieniu na ich głowę listu gończego.

 

Mam tylko wątpliwości jak by to zbalansować by nie był zbyt silny/słaby. Na początku myślałem o 3 najlepszych graczach. Potem pomyślałem że to za dużo. Z drugiej strony 1 to bardzo mało. Zwłaszcza jak tamten jakoś zginie na początku. Zmiana WH na Radar bardzo osłabi klasę. A może WH z zastrzeżeniem że widok nie obecny ale tam gdzie postać była nwm 10 sec temu? Albo żeby za tą top 3 w enemy unosiła się chmura jak w wieśku 3 widoczna dla Łowcy (wiedźmina 😛 )przez kilka sec? Umiejętność asasyna  mogłaby przeciwdziałać tej umiejce.  Problemem byłby też Ninja jeśliby go wprowadzono oraz Szpieg. Podoba mi się koncept postaci ale pytanie jak by to można było ładnie zbalansować?

Działa powyżej 4*X os na serwerze. Gdzie X ilość osób poszukiwanych
Bronie: Galil |rewolwer| XM1014
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:-5 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

(Wersja zwykła: Ak47/ rewolwer. Za top 3 w enemy ma baaardzo wysokie nagrody w Monetach/kasie i  XP)

 

7. Nazwa: Silver
Opis:Z P90 ma +15(+20 co 60 poziomów) kondycji
Bronie: P90|SCAR-20| rewolwer
Statystyki: HP:-10  | INT0: | WYT0: | KON0:
Typ: Zwykła / Premium

Nie jestem pewien balansu. Jeśli za silna ze względu na max 175(235 z butami komandosa) kondycji z p90 można by dodać jako premium lub zmniejszyć cyferki.

8.Nazwa: Zwiadowca
Opis: Tec 10+5 dmg Co 35 sec ma kolejny granat taktyczny
Bronie:Tec 10|Granat taktyczny (Ten co daje podświetlenie)
Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:-10 | KON:40
Typ: Zwykła / Premium

(Ew. Jeśli za słaby to zwiększyć mu dmg z teca? lub dodać zwinne palce)

 

 

 

9. Nazwa: Kolekcjoner
Opis: Posiada wszystkie bronie. Zmiana wyposażenia może nastąpić 1 na rundę (co 50 poziomów +1) (Można sobie zbindować co nie?). Mapę zaczyna z losowym perkiem (Wersja alternatywna: Jf nie ma perka to co rundę jakiegoś dostaje). Kiedy zabije przeciwnika może wybrać czy chce go dostać(nie niszcząc u zabitego!) czy nie . (Wersja alternatywna: Perki zabitych są wkładane do magazynu(5 +1 co 20 poziomów) i można dowolnie pobierać, wkładać i wyrzucać perki z magazynu)
Bronie: Wszystkie
Statystyki: HP: | INT: | WYT: | KON:
Typ: Zwykła / Premium

 

 

 Ten durny adhdowski hiperfocus. "Ostatnia klasa i czas zająć się życiem" Kończyłem klasę i wymyślałem kolejną klasę powtarzając myśl 😛Ale jako że wyszedłem z pętli to wysyłam, idę robić obiad a was zapraszam do dyskusji ;)

Edytowane przez shreder221
  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, shreder221 napisał:

Jako że ostatnio na serwerze słyszałem że brakuje trochę pomysłu na nowe klasy podzielę się swoimi pomysłami.

1. Nazwa: Ninja
Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze. 
Bronie: Kosa
Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium 

(Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?)

+1 ale bardziej w stronę premium i dodać jakiegoś negeva czy M249 😅

Godzinę temu, shreder221 napisał:

3. Nazwa: Zwiad Satelitarny
Opis: Raz na (60  - 0,3 *int) może sprawdzić gdzie są przeciwnicy. Sprawdzenie odbywało by się tak jak w strefie zagrożenia (Heksy  nałożone na mapę w tablecie, ew. na radar). Jeśli w danym heksie jest przeciwnik to należałoby go podświetlić). Jeśliby to nie możliwe to poprzez włączenie na 3 sek radaru. Przeciwnicy dostaliby piknięcie i komunikat że zostali wykryci. 
Bronie: famas| p250
Statystyki: HP:10 | INT: | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

6.Nazwa: Łowca głów
Opis: Widzi graczy/a z największą ilością zabójstw na początku rundy przez najbliższą ścianę/ na radarze. Za jego zabicie ma dodatkowe monety, dolary i EXP. Gracze którzy są widziani mają informację o wystawieniu na ich głowę listu gończego.

 

Mam tylko wątpliwości jak by to zbalansować by nie był zbyt silny/słaby. Na początku myślałem o 3 najlepszych graczach. Potem pomyślałem że to za dużo. Z drugiej strony 1 to bardzo mało. Zwłaszcza jak tamten jakoś zginie na początku. Zmiana WH na Radar bardzo osłabi klasę. A może WH z zastrzeżeniem że widok nie obecny ale tam gdzie postać była nwm 10 sec temu? Albo żeby za tą top 3 w enemy unosiła się chmura jak w wieśku 3 widoczna dla Łowcy (wiedźmina 😛 )przez kilka sec? Umiejętność asasyna  mogłaby przeciwdziałać tej umiejce.  Problemem byłby też Ninja jeśliby go wprowadzono oraz Szpieg. Podoba mi się koncept postaci ale pytanie jak by to można było ładnie zbalansować?

Działa powyżej 4*X os na serwerze. Gdzie X ilość osób poszukiwanych
Bronie: Galil |rewolwer| XM1014
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:-5 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

(Wersja zwykła: Ak47/ rewolwer. Za top 3 w enemy ma baaardzo wysokie nagrody w Monetach/kasie i  XP)

Mamy Partyzanta więc takie coś by nie wypaliło moim zdaniem, jedna klasa na serwerze z "zwiększoną widocznością" wystarczy, a dla niektórych to i tak nawet za dużo.

Godzinę temu, shreder221 napisał:

5.Nazwa: Spadochroniarz 
Opis: Może raz (+1 co 100 lvl) wskazać miejsce na mapie  ( przez tablet może by się dało?) i tam się przenieść. Jeśliby się nie dało jw. To częstsze teleporty (Co 30 sec) ale do punktu wskazywanego przez celownik. Z zastrzeżeniem że np zatrzymuje się ileś jednostek od najbliższej tekstury i propa.
Bronie: mp5(+3 dmg) |Deagle 
Statystyki: HP:10 | INT:0| WYT:0 | KON:5
Typ: Zwykła / Premium

Tutaj bym bardziej pomyślał nad granatem wabikiem, który po wylądowaniu teleportuje nas w miejsce upadku wabika lub dopiero po użyciu umiejętności (ktoś niedawno już o takim czymś wspominał)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasy z umiejętnością że widzą wszystkich na radarze odpadają z takiej racji że w razie podejrzenia kogoś o WH może się tłumaczyć że grał klasą taką szczególnie na demkach gdzie nie widać kto jaką gra klasą 

Klasa Ninja jest bardziej pod diablomoda i tam zawsze była do tego są problemy z mniejszą grawidką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

+1 ale bardziej w stronę premium i dodać jakiegoś negeva czy M249 😅

Akurat Ninja bardziej mi się podoba bez broni. Najwyżej z bronią od perka.

Cytat

Klasa Ninja jest bardziej pod diablomoda i tam zawsze była do tego są problemy z mniejszą grawidką 

Nwm jak grałem to akurat na codzie i była to dość lubiana klasa ;) Problemy z niewidką? Czemu?

 

Cytat

Klasy z umiejętnością że widzą wszystkich na radarze odpadają z takiej racji że w razie podejrzenia kogoś o WH może się tłumaczyć że grał klasą taką szczególnie na demkach gdzie nie widać kto jaką gra klasą 

Jak pisał powyżej  DZiMi ... Mamy partyzanta. O którym btw. ja akurat zapomniałem o_O

A co do:

49 minut temu, DZiMi napisał:

Mamy Partyzanta więc takie coś by nie wypaliło moim zdaniem, jedna klasa na serwerze z "zwiększoną widocznością" wystarczy, a dla niektórych to i tak nawet za dużo.

Raz że Partyzant jest premką dwa że mechanizmy widzenia są zupełnie inne. W przypadku tej klasy chodziło mi o stwierdzenie rejonu mapy gdzie są przeciwnicy. Przy Afkach, Clutchach, kamperach itp. A do tego 450 j podświetlenia partyzanta to chyba nie tak dużo? Choć jak pisałem nwm. Jakiej skali jest mapa by móc to oszacować.

 

49 minut temu, DZiMi napisał:
2 godziny temu, shreder221 napisał:

5.Nazwa: Spadochroniarz 
Opis: Może raz (+1 co 100 lvl) wskazać miejsce na mapie  ( przez tablet może by się dało?) i tam się przenieść. Jeśliby się nie dało jw. To częstsze teleporty (Co 30 sec) ale do punktu wskazywanego przez celownik. Z zastrzeżeniem że np zatrzymuje się ileś jednostek od najbliższej tekstury i propa.
Bronie: mp5(+3 dmg) |Deagle 
Statystyki: HP:10 | INT:0| WYT:0 | KON:5
Typ: Zwykła / Premium

Tutaj bym bardziej pomyślał nad granatem wabikiem, który po wylądowaniu teleportuje nas w miejsce upadku wabika lub dopiero po użyciu umiejętności (ktoś niedawno już o takim czymś wspominał)

Granat też może być mechanizmem teleportu. Co 30 sek miałem na myśli że co 30 sek jest możliwość użycia a nie że co 30 sek teleportuje 😛  poprawiam

Edytowane przez shreder221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, shreder221 napisał:

Jak pisał powyżej  DZiMi ... Mamy partyzanta. O którym ja akurat zapomniałem

 

A co to ma do tego co ja napisałem partyzant podświetla co widać normalnie że podświetleni są, a nie że na radarze widzi czerwone kropki gdzie kto jest 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd nie doczytałem. Czy raczej przeczytałem ale zapomniałem ;( Tak czy inaczej przepraszam ;(

W takim razie 

a) czy widać obiekty na demkach? Jeśli tak to w poniższej klasie prawdziwość tłumaczenia można by weryfikować położeniem  zasięgiem radaru. A zasięg ten musiałby być stały. Jeśli nie to  ta klasa odpada.

2 godziny temu, shreder221 napisał:

4. Nazwa: Obsługa wieży kontroli 
Opis: Może położyć 2 (co 50 lvl +1) Radary które w jakimś zasięgu + int (nie znam się na jednostkach miary w CS:GO więc nie wiem jak to mądrze zaproponować) pokazałyby na radarze przeciwnika. Radar można by było oczywiście zniszczyć.
Bronie: M4a4|Five-Seven
Statystyki: HP:0 | INT:0 | WYT:5 | KON:15
Typ: Zwykła / Premium

b) W przypadku

2 godziny temu, shreder221 napisał:

3. Nazwa: Zwiad Satelitarny
Opis: Raz na (60  - 0,3 *int) może sprawdzić gdzie są przeciwnicy. Sprawdzenie odbywało by się tak jak w strefie zagrożenia (Heksy  nałożone na mapę w tablecie, ew. na radar). Jeśli w danym heksie jest przeciwnik to należałoby go podświetlić). Jeśliby to nie możliwe to poprzez włączenie na 3 sek radaru. Przeciwnicy dostaliby piknięcie i komunikat że zostali wykryci. 
Bronie: famas| p250
Statystyki: HP:10 | INT: | WYT:0 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

Odpada wersja z radarem. Ale wciąż pozostają opcja z  tabletem. Jego wyciągnięcie raczej byłoby widoczne na demku. Jak wspominałem nie pokazywałoby też dokładnych lokalizacji gracza tylko rejon.

c)W przypadku

2 godziny temu, shreder221 napisał:

6.Nazwa: Łowca głów
Opis: Widzi graczy/a z największą ilością zabójstw na początku rundy przez najbliższą ścianę/ na radarze. Za jego zabicie ma dodatkowe monety, dolary i EXP. Gracze którzy są widziani mają informację o wystawieniu na ich głowę listu gończego.

 

Mam tylko wątpliwości jak by to zbalansować by nie był zbyt silny/słaby. Na początku myślałem o 3 najlepszych graczach. Potem pomyślałem że to za dużo. Z drugiej strony 1 to bardzo mało. Zwłaszcza jak tamten jakoś zginie na początku. Zmiana WH na Radar bardzo osłabi klasę. A może WH z zastrzeżeniem że widok nie obecny ale tam gdzie postać była nwm 10 sec temu? Albo żeby za tą top 3 w enemy unosiła się chmura jak w wieśku 3 widoczna dla Łowcy (wiedźmina 😛 )przez kilka sec? Umiejętność asasyna  mogłaby przeciwdziałać tej umiejce.  Problemem byłby też Ninja jeśliby go wprowadzono oraz Szpieg. Podoba mi się koncept postaci ale pytanie jak by to można było ładnie zbalansować?

Działa powyżej 4*X os na serwerze. Gdzie X ilość osób poszukiwanych
Bronie: Galil |rewolwer| XM1014
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT:-5 | KON:10
Typ: Zwykła / Premium

(Wersja zwykła: Ak47/ rewolwer. Za top 3 w enemy ma baaardzo wysokie nagrody w Monetach/kasie i  XP)

pozostają opcje: podświetlenie, podświetlenie pozycji sprzed 10 sec, widok "smordu" (o ile jest widoczny na demku?)

 

Edytowane przez shreder221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 15:36, shreder221 napisał:

 

1. Nazwa: Ninja
Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze. 
Bronie: Kosa
Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium 

(Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?)

Grałem kiedyś  taką klasą i grało się  bardzo dobrze. Była trochę wkurzająca ale też w miarę zbalansowana. Ale też wszyscy byli bardziej papierowi niż tutaj)

 

Można by mu dać przelicznik z inta na dmg z kosy 1nt-1dmg albo coś takiego i dodać że może rzucać nożami (2 na start i bo ja wiem co 50 inta następną) które zadają 70 dmg + 1 int-0,5 dmg  albo inny przelicznik w końcu tym trzeba trafić w przeciwnika a nie tylko w ziemie wokół niego xd

I nazwę zmienić i bd git xd

I może nie całkowicie niewidoczny tylko dać mu tak z 15 % niewidki 

Może być i aktywowanej

I wyłączyć możliwość posiadania perków z bronią xD

Edytowane przez Tayschrenn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Tayschrenn napisał:

Można by mu dać przelicznik z inta na dmg z kosy 1nt-1dmg albo coś takiego i dodać że może rzucać nożami (2 na start i bo ja wiem co 50 inta następną) które zadają 70 dmg + 1 int-0,5 dmg  albo inny przelicznik w końcu tym trzeba trafić w przeciwnika a nie tylko w ziemie wokół niego xd

I nazwę zmienić i bd git xd

I może nie całkowicie niewidoczny tylko dać mu tak z 15 % niewidki 

Może być i aktywowanej

I wyłączyć możliwość posiadania perków z bronią xD

Już admini pisali jaki czas temu, że to nie jest diablo mod i rzucania nożami nie będzie, a assasyn ma niewidzialność w 95% a i tak go idzie zauważyć, do tego po najechaniu na gracza celownikiem pojawiają się jego „dane” także jeszcze przy 15% widzialności byłby useless i taka klasa by tylko kurzyła się w menu wyboru klas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 15:36, shreder221 napisał:

1. Nazwa: Ninja
Opis: Na kosie jest całkowicie niewidoczny. Ma baaardzo zmniejszoną grawitację. Zablokowane perki z 1/4 na killa i lepsze. 
Bronie: Kosa
Statystyki: HP:10 | INT: -10 | WYT:0 | KON: 20
Typ: Zwykła / Premium 

(Wersja alternatywna pod premium. Wydaje mi się że trzeba by mu dodać trochę dmg z kosy. Ew coś innego. Nwm 1/5 podrzucenia/zmiany broni z kosy?)

Grałem kiedyś  taką klasą i grało się  bardzo dobrze. Była trochę wkurzająca ale też w miarę zbalansowana. Ale też wszyscy byli bardziej papierowi niż tutaj)

Do tego w sumie jeszcze nie widoczność na radarach by się przydała. Zapomniałem o niej 😛

 

A co do powyższej propozycji  Tayschrenn  to wgl mi się nie pasuje. To będzie zupoełnie inna postać Do tego średnio pasująca :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności