Diablox9 505 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (Lekcja #7)Skrypt "Cycler" zrodlo : cshacked+ Poznanie zasady działania Cycler'a i do czego on służyCycler pozwala na za pomocy 1 komendy zrobić wywołanie np. gl_monolights 0 a następnie gdy wpiszemy wywołanie jeszcze raz to gl_monolights 1Oto przykładowy Cycler z wykorzystaniem komendalias Wywolanie "Wlaczamy"alias Wlaczamy "gl_monolights 1;alias Wywolanie Wylaczamy"alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"Objaśnienie krok po krokualias Wywolanie "Wlaczamy"Kolor czerwony odpowiada za początek. Czyli to jest właśnie wywołanie które będzie automatycznie zmieniane 1/0 [Włączamy/Wyłączamy]Kolor niebieski uruchamia komendę (w naszym przypadku jest to gl_monolights 1) a następnie zmienia wywołanie na innealias Wlaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wylaczamy"Kolor czerwony odpowiada za zmianę komendy WYWOŁANIE na WYŁĄCZAMY. Program robi to za pomocą alias Wywołanie 'Inna Komenda' (W naszym przypadku alias Wywołanie Wyłączamy. Możemy powiedzieć ze robimy PRZEADRESOWANIE)Kolor czarny odstawiamy na bok (możemy go dowolnie modyfikować, ale wtedy trzeba zmienić wszystkie pierwsze alias'e i dostosować je)alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"Kolor czerwony robi przestawienie komendy WYWOŁANIE na innaKolor czarny odstawiamy na bok (Patrz wyżej)Teraz opisalias Wywolanie "Wlaczamy"alias Wlaczamy "gl_monolights 1;alias Wywolanie Wylaczamy"alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"bind l "Wywolanie"Naciskamy klawisz l. Zostaje użyta komenda Włączamy a komenda Wywołanie zostaje przekierowana na Wyłączamy.Znowu naciskamy klawisz l. Zostaje użyta komenda Wyłączamy a komenda Wywołanie zostaje przekierowana na Włączamy.(Lekcja #Skrypt "Auto Buy"+ Zrobienie własnego skryptu na Auto Buy w oparciu o poprzednie lekcje.Do zrobienia skryptu musisz wiedzieć jak wykorzystywać aliasy (chodź nie jest to konieczne, możesz skrypt oprzeć tylko na bindach).Oto przykładowy skrypt na Auto Buy (oparty na bindach):bind F3 "m4a1; ak47; primammo"Czyli po naciśnięciu F3 kupujesz bron M4A1 lub AK47 (w zależności w jakim teamie jesteś) i amunicje. Oczywiście jeżeli nie mamy kasy, na te bronie nic nie kupimy, tak samo jest, gdy masz np. binda na AWP i Deagle, a na AWP ci nie starczy to kupisz tylko Deagle.Możemy tez razem z Auto Buy'em informować co kupiliśmy, aby to zrobić należy dodać komendę say_team "wiadomość", np.bind F3 "m4a1; ak47; primammo; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"Czyli przy kupowaniu broni i amunicji piszemy jeszcze, co kupiliśmy.Możemy jeszcze skorzystać z opcji, żeby po kupieniu naszego "zestawu" będziemy mieli nóż w dłoni. Aby tak mieć należy dodać do naszego binda wywołanie weapon_knife, np.bind F3 "m4a1; ak47; primammo; weapon_knife; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"Czyli kupujemy bindem nasz "zestaw", nasz team widzi co kupiliśmy i w dłoni mamy nóż.Jest jeszcze opcja wprowadzania komend radiowych, np. coverme, a oto jak wygląda to w naszym bindzie:bind F3 "m4a1; ak47; primammo; coverme; weapon_knife; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"Czyli kupujemy bindem nasz "zestaw", nasz team widzi co kupiliśmy, mówimy Cover Me! i w dłoni mamy noz.Co nam daja aliasy w Auto Buy? Możemy skrócić skomplikowany skrypt, np.alias Karabin "m4a1; ak47"alias Pistolet "deagle"alias Magnum "awp"alias Ammo "primammo; secammo"alias Noz "weapon_knife"alias Ekwipunek "vest; vesthelm; flash; hegren; sgren; defuser"bind F3 "Karabin; Ekwipunek; Ammo; Noz"bind F4 "Pistolet; Ammo"bind F5 "Magnum; Pistolet; Ekwipunek; Ammo; Noz" Komendy jakie mozemy uzyc w Auto Buy'u to: Cytat <== Pistolety ==>usp - K&M .45 Tacticalp228 - 228 Compactdeagle - .40 Dual Elites (Desert Eagle)elites - 9X19mm Sidearmfn57 - ES Five-Seven<== Strzelby ==>m3 - Leone 12 Gauge Superxm1014 - Leone YG1265 Auto Shotgun<== SGM ==>mac10 - Ingram MAC-10tmp - Schmidt Machine Pistolmp5 - K&M Sub-Machine Gunump45 - K&M UMP45p90 - ES C90<== Karabiny ==>galil - Clarion 5.56ak47 - CV-47scout - Schmidt Scoutsg552 -Krieg 552 Commandoawp - Magnum Sniper Rifleg3sg1 - D3/AU-1 Semi-Auto Sniper Riflefamas -m4a1 - Maverick M4A1 Carbineaug - Bullpupsg550 - Krieg 550 Commando<== Bron maszynowa ==>m249 - ES M249 Para<== Amunicja ==>primammo - amunicja do karabinówsecammo - amunicja do pistoletów<== Ekwipunek ==>vest - Kamizelkavesthelm - Kamizelka & Hełmflash - Granat Oślepiającyhegren - Granat Wybuchowysgren - Granat Dymnynvgs - Podczerwieńdefuser - Obcęgishield - Tarcza (Lekcja #9)Łączenie skryptów+ W tej lekcji połączymy ze sobą 2 skrypty które maja działać bez zarzutu. Opisze także podstawowe błędy.Oto pierwszy skrypt do połączeniacl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeedalias +F.Anti "+attack;+lookdown"alias -F.Anti "-attack;-lookdown"(Skrypt Anti Recoil)alias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"alias -F.Rapid "alias _special;-attack"alias F.Rapid "+attack;wait;-attack;wait;special"(Skrypt Rapid Fire)Oprzemy skrypt na budowie RAPID FIRE (Innej możliwości nie ma)Teraz wytłumaczeniealias +F.Anti "+attack;+lookdown"alias -F.Anti "-attack;-lookdown"alias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"alias -F.Rapid "alias _special;-attack"alias F.Rapid "+attack;wait;-attack;wait;special"Mamy za dużo wywolan +ATTACK a wiec z skrypt anti recoil bierzemy jedyniecl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeed+lookdown i -lookdownTeraz laczymy. Zauwazcie, ze +/-lookdown znajduja sie po +/-attack, wiec trzeba umiescic je tak jak nalezy, czyli:cl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeedalias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"alias -F.Rapid "alias _special;-lookdown;-attack;-lookdown"alias F.Rapid "+lookdown;+attack;wait;-attack;-lookdown;wait;special"Tak wyglada poprawnie zlaczony skrypt. Skrypt ten sluzy do Rapid Burst. Dziala na zasadzie petli, czyli wykonuje komende F.Rapid ok. 80 razy na sekunde.Podstawowe bledy to:- Umieszczenie w zlej kolejnosci wykonywanych skryptow,- Zapomnienie o jakims skrypcie (nie polaczenie go w ogole),- Zle napisana komenda (tzw. literowki)- Zle aliasy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Łap lajka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neska. 3 198 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Automatycznie wygenerowana wiadomość.Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.Powód: /clJeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.PozdrawiamyAdministracja Forum | Cs-Classic.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Wiadomość AutomatycznaTen temat został przeniesiony z "Counter Strike 1.6 → Poradniki → Pytania" do "Counter Strike 1.6 → Poradniki → Poradniki & Configi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi