Diablox9 505 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Przedstawie tutaj liste komend i zmiennych w CS 1.6 +attack - pierwszy tryb broni (strzal)+attack2 - drugi tryb broni (zoom, zalolenie tlumika itp.)+back - poruszanie do tylu+duck - kucanie+forward - poruszanie do przodu+jump - skakanie+left - obracanie w lewo+mlook - umozliwia rozgladanie sie za pomoca myszki+moveleft - poruszanie w lewo+moveright - poruszanie w prawo+reload - przeladowanie trzymanej broni+right - obracanie w prawo+showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi+speed - chodzenie (nieslyszalne kroki)+use - uzycie (np. przycisk, drzwi, zakladnik )Alias - [nazwa] "[kom1]" "[kom2]" umozliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowiadjust_crosshair - zmienia kolor celownikabgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzyke CD-Audiobind - [klawisz>] [komenda] przypisuje [klawiszowi] [komende] (moze byc tez alias)buy - otwiera menu kupowaniabuyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni glownej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)buyammo2 - buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)buyequip - otwiera menu kupowania ekwipunkuchooseteam - wyswietla menu umozliwiajace zmiane druzynycon_color - R G B ustawia kolor napisow w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)cl_allowdownload - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie map, modeli i decalsow podczas laczenia z serweremcl_anglespeedkey - 0.670 ustawia szybkosc, z jaka klawisze kierunkowe zmieniaja kat widzeniacl_bob - 0.01 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" (nie wiem jak to nazwac ) podczas biegu graczacl_bobup - 0.5 ustawia czestotliwosc "drgan" podczas biegu graczacl_bobcycle - 0.8 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" podczas biegu graczacl_backspeed - 400 ustawia wsteczna predkosc graczacl_corpsestay - ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikajacl_download_ingame - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie modeli i decalsow podczas grycl_forwardspeed - 400 ustawia predkosc graczacl_himodels - wlacza(1) / wylacza(0) modele graczy wyzszej jakoscicl_messages - pokazuje wiadomosci serweracl_minmodels - powoduje wyswietlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)cl_observercrosshair - wlacza(1) / wylacza(0) celownik w trybie obserwatoracl_showfps - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie informacji o klatkach na sekunde (fps)cl_skyname - ustawia wzor nieba (np.: cl_skyname desert)cl_movespeedkey - 0.3 ustawia szybkosc poruszania przy uzyciu klawiaturycl_pitchdown - ustawia maksymalny kat patrzenia w dolcl_pitchup - ustawia maksymalny kat patrzenia w gorecl_righthand - wlacza(1) / wylacza(0) widok broni w prawej rececl_timeout - 305 ustawia czas nieaktywnosci, po ktorym klient traci polaczenie (przy laczeniu do serwera)_cl_autowepswitch - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczna zmiane na lepsza bron po jej podniesieniudisconnect - rozlacza z serweremdrawradar - pokazuje radardrop - upuszcza trzymana bronecho "message" - wyswietla wiadomosc w konsolienableconsole - umozliwia wyswietlanie konsoliescape - anuluje wybor, wychodzi z menu gryexec - otwiera pliki *.cfg lub *.rcexit - wychodzi z gryfakelag 0 - symuluje lagi, im wieksza wartosc tym wieksze lagifakeloss 0 - symuluje loss, im wieksza wartosc tym wiekszy lossfastsprites - ustawia gestosc/jakosc dymu - 0/1/2/3 - domyslne - 2fps_lan - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLANfps_modem - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLINEfps_single - usatwia maxymalna ilosc fps podczas gry na singleplayerfullinfo - pokazuje informacje o uzytkownikufullserverinfo - pokazuje informacje o serwerzegamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3gl_dither - wlacza(1) / wylacza(0) "dygotanie"gl_flipmatrix - wlacza(1) / wylacza(0) specjalna poprawke celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGLgl_keeptjunctions - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie zalaman miedzy teksturamigl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar teksturgl_monolights - wlacza(1) / wylacza(0) jednolite ?rodlo swiatla bez cieni (dziala tylko z OpenGL)gl_overbright - wlacza(1) / wylacza(0) tryb maksymalnej jasnoscigl_picmip - ustawia jakosc renderowania im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakosccl_playermip - ustawia jakosc renderowania modeli graczy - im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale gorsza jakosc modeligl_polyoffset - ustawia wyrownywanie wielokatowgl_smoothmodels - ustawia wygladzanie modeli - 1-wlaczony; 0-wylaczonygl_spriteblend - wlacza(1) / wylacza(0) mieszanie (laczenie) sprite'owgl_texturemode - ustawia tryb renderowania (w porzadku od najgorszego do najlepszego)gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer'graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"hideconsole - ukrywa konsolehisound - wlacza(1) / wylacza(0) d?wiek wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak dlugo wiadomosc o smierci widoczna bedzie na ekraniehud_fastswitch - wlacza(1) / wylacza(0) szybkie przelaczanie bronihud_saytext_time - ustawia jak dlugo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne beda na ekraniemax_shells - ustawia maksymalna liczbe lusek naboi wyswietlanych w jednym momenciemax_smokepuffs - ustawia maksymalna liczbe dymkow wyswietlanych w jednym momenciemenuselect - wybiera dana rzecz z menumessagemode - wyswietla wszystkim graczom na serwerzemessagemode2 - wyswietla jedynie graczom z twojej druzynymotd - wyswietla "Wiadomosc Dnia" (motd.txt serwera)mp_autoteambalance - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczne wyrownywanie graczy w druzyniemp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie ktorego gracze moga kupowacmp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po ktorym bomba wybuchamp_footsteps - wlacza(1) / wylacza(0) d?wieki krokow graczymp_friendlyfire - wlacza(1) / wylacza(0) odnoszenie obrazen od strzalow partnera z druzynymp_hostagepenalty - ustawia liczbe zakladnikow, ktorych mozna zabic, zanim gracz zostanie wykopanymp_limitteams - ustawia dopuszczalna roznice liczby graczy miedzy druzynamimp_logmessages - umozliwia zapisywanie wiadomosci z chatu do osobnego plikump_maxrounds - ustawia liczbe rund miedzy zmiana mapmp_roundtime - ustawia czas rundy w minutachmp_startmoney - ustawia liczbe pieniedzy dostepnych na poczatku grymp_timelimit - ustawia czas w minutach miedzy zmiana mapmp_tkpunish - wlacza(1) / wylacza(0) karanie teamkillerow na poczatku nastepnej rundy (smierc)mp_winlimit - ustawia liczbe zwyciestw, po ktorych nastapi zmiana mapynet_graph - wlacza / ustawia graficzna forme informacji o polaczeniu z serweremnet_graphpos - ustawia miejsce wyswietlania net_graphnet_graphwidth - ustawia odleglosc wyswietlania net_graph od prawego marginesu ekranunet_scale - ustawia skale wyswietania net_graph 2impulse 100 - wlacza / wylacza latarkeimpulse 201 - spray'uje logo graczainvnext - wybiera nastepna dostepna broninvprev - wybiera poprzednia dostepna bronkick - wykopuje z serwerakill - powoduje samobojstwo graczamaxplayers - ustawia maksymalna liczbe graczy mogacych grac na serwerzemap - zmienia mape na serwerze i rozlacza polaczonych graczypausable - wlacza(1) / wylacza(0) mozliwosc zatrzymania gry przez klientapause - zatrzymuje greping - wyswietla pingi wszystkich graczyplaydemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna)quit - wychodzi z gry bez potwierdzaniar_decals 250 - maksymalna ilosc detalir_drawviewmodel - wlacza(1) / wylacza(0) widok modelu bronir_dynamic - wlacza(1) / wylacza(0) dynamiczne oswietlenier_fullbright - wlacza(1) / wylacza(0) maksymalna jasnosc (tylko dla gier lokalnych - LAN)r_mirroralpha - wlacza(1) / wylacza(0) refleksyjne (odbijajace, odblaskowe) teksturyrate - ustawia czestoliwosc wymiany danych gracza z serweremradio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3rcon_password - ustawia rconrcon - wywoluje na serwerze (wczesniej nalezy podac rcon_password)reconnect - ponownie laczy z aktualnym serweremrecord - ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.demreload - przeladowuje aktualna maperestart - restartuje serwer i czysci liste graczyretry - probuje polaczyc sie z serwerem do 4 razys_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/wlacza(1)s_eax - ustawia "EAX support" wylacza(0)/ wlacza (1)s_enable_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/ wlacza (1)scr_conspeed - ustawia szybkosc wysuwania sie konsolisetinfo dm - wlacza(1) / wylacza(0) info o mapiesetinfo _vgui_menus - wlacza(1) / wylacza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )setinfo lefthand - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie broni w lewej recesetinfo _ah - wlacza(1) / wylacza(0) auto helpashutdownserver - konczy dzialanie serwerasizedown - zmniejsza rozmiar ekranusizeup - powieksza rozmiar ekranuslot1 - wybiera 1 bron (karabiny, snajpy, shotguny itp.)slot2 - wybiera 2 bron (pistolety)slot3 - wybiera 3 bron (noz)slot4 - wybiera 4 bron (granaty)slot5 - wybiera 5 bron (bomba)slot6 - wybiera 6 bronslot7 - wybiera 7 bronslot8 - wybiera 8 bronslot9 - wybiera 9 bronslot10 - wybiera 10 bron (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu)snapshot - zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)stop - zatrzymuje nagrywanie demastopdemo - zatrzymuje odgrywanie demasv_gravity - ustawia poziom grawitacjisv_friction - ustawia tarcie podlozasv_maxrate - ustawia maksymalna czestotliwosc wymiany danych z klientem na serwerzesv_skyname - ustawia teksture niebasensitivity - ustawia czulosc myszkitimeleft - pokazuje czas pozostaly do zmiany mapytoggleconsole - wlacza / wylacza ekran konsoliunbind - usuwa przypisanieunbindall - usuwa wszystkie przypisania klawiszyvclear - czysci historie konsoliversion - wyswietla wersje build'a i date jego instalacjivolume - ustawia glosnosc gryweapon_ak47 - wybiera bron AK-47 (jesli ja posiadasz)weapon_aug - wybiera bron Steyr Aug (jesli ja posiadasz)weapon_awp - wybiera bron Arctic Warfare/Magnum (jesli ja posiadasz)weapon_g3sg1 - wybiera bron G3SG1 (jesli ja posiadasz)weapon_m249 - wybiera bron M249 para (jesli ja posiadasz)weapon_m4a1 - wybiera bron Colt M4A1 (jesli ja posiadasz)weapon_m3 - wybiera bron Bennelli M3 (jesli ja posiadasz)weapon_mac10 - wybiera bron Ingram MAC 10 (jesli ja posiadasz)weapon_mp5navy - wybiera bron MP5 Navy (jesli ja posiadasz)weapon_p90 - wybiera bron Fabrique Nationale P90 (jesli ja posiadasz)weapon_scout - wybiera bron Steyr Scout (jesli ja posiadasz)weapon_sg552 - wybiera bron Sig SG552 Commando (jesli ja posiadasz)weapon_sg550 - wybiera bron Sig SG550 Commando (jesli ja posiadasz)weapon_ump45 - wybiera bron H&H UMP .45 (jesli ja posiadasz)weapon_tmp - wybiera bron Steyr Tactical Machine Pistol (jesli ja posiadasz)weapon_xm1014 - wybiera bron Bennelli XM1014 (jesli ja posiadasz)weapon_deagle - wybiera bron Desert Eagle (jesli ja posiadasz)weapon_usp - wybiera bron H&K USP Tactical .45 (jesli ja posiadasz)weapon_glock18 - wybiera bron Glock18 (jesli ja posiadasz)weapon_p228 - wybiera bron SIG P228 (jesli ja posiadasz)weapon_elite - wybiera bron Dual Berettas (jesli ja posiadasz)weapon_fiveseven - wybiera bron Fabrique Nationale 57 (jesli ja posiadasz)weapon_knife - wybiera nozweapon_hegrenade - wybiera Granat Wybuchowy HE (jesli go posiadasz)weapon_flashbang - wybiera Granat Oslepiajacy FB (jesli go posiadasz)weapon_smokegrenade - wybiera Granat Dymny SG (jesli go posiadasz)weapon_c4 - wybiera wybiera bombe (jesli ja posiadasz)zoom_sensitivity_ratio - ustawia czulosc myszki podczas uzywania zoom'a LIKE ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Gumiś jaka komenda była żeby broń się nie ruszala ?A za to łap lajka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwiRR 6 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Przydatne, zawsze sie komus przyda jesli nie bedzie wiedzial Zawsze ktos zapomnie komende jakas;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neska. 3 198 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Automatycznie wygenerowana wiadomość.Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.Powód: /clJeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.PozdrawiamyAdministracja Forum | Cs-Classic.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Wiadomość AutomatycznaTen temat został przeniesiony z "Counter Strike 1.6 → Poradniki → Pytania" do "Counter Strike 1.6 → Poradniki → Poradniki & Configi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi