Skocz do zawartości

[WAŻNE] Proponowane zmiany na nową edycje // START -> 1/10/2022


Nyuu

Rekomendowane odpowiedzi

No siema,

Jak już wiemy to nowa edycja zbliża się do nas wielkimi krokami,
także przygotowaliśmy dla was
listę zmian które mamy w planach dodać na nowy sezon!
Temat ten służy do tego, abyście wyrazili
swoją opinie lub dali propozycje.
Zachęcam do brania udziału w dyskusji, gdyż
każdą propozycje rozpatrzymy!

 

[NOWE KLASY] 

Nazwa: Elektryk
Opis: Posiada piorunu 50dmg (0.5dmg/int). 1 Piorun na start i kolejne co 65lvl. Wróg trafiony przez piorun zostaje sparaliżowany na 1,5s (nie może się ruszać). CD taki jak w perku "jasność paina". Zeus x27 1/1 (odnawiany co 20s)
Bronie: M249, Dual beretty, Zeus x27 
Staty: HP: 10 / INT : 0 / WYT: 5 / KON: 5
Typ: Zwykła 

Nazwa: Shayetet 13
Opis: Zmniejszony czas podniesienia zakładnika do 1 sec / +5 dmg z broni głównej +7 od 50 lvl +9 od 100lvl / Po użyciu skilla klasy (na X sekund) w obrębie 350j (co 50 lvli + 50j do obrębu działania) sojusznicy zyskują +20 do wytrzymałości a przeciwnicy 5% spowolnienia, co 50 lvl + 5 do wytrzymałości (sojusznik) i +0,5% do spowolnienia (przeciwnik), odporny na wybuchy.
Bronie: UMP-45, p250
Staty: HP: 5 / INT : -10 / WYT: 20 / KON: 5
Typ: Zwykła

Nazwa: Strzelec Wyborowy
Opis: Posiada 3 śnieżki (1/1 na zabicie z nich [odnawiają się po zabójstwie]),
Zamraża wrogów pod Use_Class w obrębie 480j (CD 15s),
Zamrożony przeciwnik dostaje 1,8xDMG, Szansa 1/10 (1/9 od 75lvla) na zamrożenie podczas strzelania,
Statystyki: HP: 10 WYT: 5 INT: -5 KON: 5
Bronie: MP7, USP-S
Typ: Zwykła

 

[ZMIANY W KLASACH] 

Komandos - Przechodzi do klas premium

Lekki żołnierz - Zmiana broni głównej na M4A1-S 

Kapitan - 1 neutralizacja na start, max 1 neutralizacja za killa, 2 neutralizacje max od 100 lvla

Pułkownik - Anty-flash i dmg na start +4

MacGyver - DMG w głowę 1.15x

Assasyn - Ciche kroki na niewidce

Strażak - Odporność na wszystkie negatywne efekty

Amadeusz - Cooldown w rzucaniu granatów 5s (Tylko HE)

Najemnik - +10 WYT, 30% HP (max 45)

Admirał - Zwiększony dmg kiedy HP spadnie poniżej 60% (było 50%)

Piroman - Mołotow na ziemi, 1 na rundę (2 od 120lvl) - (Molotov kładziony na ziemi, wybucha gdy ktoś w niego wejdzie)

Specjalista - Usunięty

S. Tito - Usunięty 

Medyk - Dostaje 3 apteczki +1 co 60 lvli,
Może ożywić 1 gracza (+1 co 50 inta),
Po wskrzeszeniu sojusznika otrzymuje 25hp do maksymalnej puli hp do końca rundy,
Apteczki dają 5 +1hp/10lvli (4 razy).

 

[ZMIANY W PERKACH] 

 

Okrzyk Zayana - Do usunięcia

Bizon admina - Do usunięcia

Tajemnica Nekosa - Do usunięcia

Krytyczne Naboje - Do usunięcia

Pakiet Partyzanta - Do usunięcia

Moc SMG - Połączony z perkiem bizon admina i losowy dmg od 8-12

Jasność paina - Paraliż na 1s (Zablokowany na elektryku)

Wiedza Ziomków - Zamiast 1.5x xp z szansa 1/2-3 to damy mu stale 50xp za killa

Ogniste naboje - Dodano broń XM1014 i zmiana szansy na podpalenie 1/14-16

 

[NOWE PERKI]

Mina odrzucająca - Otrzymujesz 3 miny, które odrzucają wrogów w różnym kierunku i zadają im 50 DMG

Tajemnica Szahida - Wybuchasz po śmierci zadając 150 (+0.5 DMG/INT) dmg wrogom w promieniu 300j.

Nóż do rzucania - Dostajesz 3 noże do rzucania 1/1

Edytowane przez Nyuu
  • Like 2
  • Haha 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Nyuu napisał:

KOMENTARZE NA NIEBIESKO

[NOWE KLASY] 

Nazwa: Elektryk
Opis: Posiada piorunu 50dmg (0.5dmg/int). 1 Piorun na start i kolejne co 65lvl. Wróg trafiony przez piorun zostaje sparaliżowany na 1,5s (nie może się ruszać). CD taki jak w perku "jasność paina". Zeus x27 1/1 (odnawiany co 20s)
Bronie: M249, Dual beretty, Zeus x27 
Staty: HP: 10 / INT : 0 / WYT: 5 / KON: 5
Typ: Zwykła 

m249 XD? rozumiem, że dodajecie klasę tylko po to żeby zrobić misję "WYSTRZEL PIERDYLIARD POCISKÓW" xd?  I czemu kapitan nie ma dodanej odporności na zeusa bo przecież 1/1 to musi być kontra żeby był useless. 

Nazwa: Shayetet 13
Opis: Zmniejszony czas podniesienia zakładnika do 1 sec / +5 dmg z broni głównej +7 od 50 lvl +9 od 100lvl / Po użyciu skilla klasy (na X sekund) w obrębie 350j (co 50 lvli + 50j do obrębu działania) sojusznicy zyskują +20 do wytrzymałości a przeciwnicy 5% spowolnienia, co 50 lvl + 5 do wytrzymałości (sojusznik) i +0,5% do spowolnienia (przeciwnik), odporny na wybuchy.
Bronie: UMP-45, p250
Staty: HP: 5 / INT : -10 / WYT: 20 / KON: 5
Typ: Zwykła

Nazwa: Strzelec Wyborowy
Opis: Posiada 3 śnieżki (1/1 na zabicie z nich [odnawiają się po zabójstwie]),
Zamraża wrogów pod Use_Class w obrębie 480j (CD 15s),
Zamrożony przeciwnik dostaje 1,8xDMG, Szansa 1/10 (1/9 od 75lvla) na zamrożenie podczas strzelania,
Statystyki: HP: 10 WYT: 5 INT: -5 KON: 5
Bronie: MP7, USP-S
Typ: Zwykła

Dobra, nie będę się rozpisywał pod każdą klasą - po co dodajecie klasy, którymi nikt nie będzie grał - ten strzelec wyborowy to jeszcze miałby jakiś sens gdyby miał m4a1-s + 1/6, a od 100 lvl 1/5 na zamrożenie. 

 

30 minut temu, Nyuu napisał:

[ZMIANY W KLASACH] 

Komandos - Przechodzi do klas premium - usuńcie mu tę niewidoczność, klasa lepsza niż e.snajper + jeszcze ma niewidkę....

Lekki żołnierz - Zmiana broni głównej na M4A1-S 

Kapitan - 1 neutralizacja na start, max 1 neutralizacja za killa, 2 neutralizacje max od 100 lvla - kurwa, czyli jednak nie będzie wywalony całkowicie? to zróbcie mu, że neutralizacje ma tylko na zwykłe pociski, a insta kille go zabijają normalnie, plus, 1 neutralizacja na start? Kurde, to już lepiej, 1 neutralizacja od 50 lvl (biorąc pod uwagę, że to ma być śmieszna kontra na e.snajpera to przecież elitarny ma dopiero od 50lvl 1/1 - więc albo kontra na e.snajpera albo na wszystko inne przy okazji. I skoro ma być kontrą na e.snajpera, który korzysta ze snajperki, to do czego mu więcej niż 1 neutralizacja? Przecież e.snajper strzela jednym pociskiem na raz. Moja propozycja: Dodać 1 neutralizacje od 50 lvl, maksymalnie 1 neutralizacja, odnawia jedną neutralizację co killa jeśli ją stracił. 

Pułkownik - Anty-flash i dmg na start +4

MacGyver - DMG w głowę 1.15x

Assasyn - Ciche kroki na niewidce - niewidka trwa dwie/trzy(nie pamiętam xd) sekundy... szczerze myślałem, że dacie mu pełną niewidkę na kucaku z nożem po prostu, na przykład aktywowaną na 30 sekund raz na rundę. 

Strażak - Odporność na wszystkie negatywne efekty

Amadeusz - Cooldown w rzucaniu granatów 5s (Tylko HE) - zmniejszyć ilość granatów HE. 

Najemnik - +10 WYT, 30% dmg (max 45)

Admirał - Zwiększony dmg kiedy HP spadnie poniżej 60% (było 50%)

Piroman - Mołotow na ziemi, 1 na rundę (2 od 120lvl) - (Molotov kładziony na ziemi, wybucha gdy ktoś w niego wejdzie) - wybucha i zaczyna palić czy zadaje obrażenia raz jak zwykła mina? 

Specjalista - Usunięty

S. Tito - Usunięty 

Czemu tu nie ma nic o E.Snajperze?? Przecież to gówno jest straszne teraz... 100 w inta trzeba pakować tylko po to żeby było 1/1 co jest śmiesznym dodatkiem, mniej kondycji niż zwykły snajper, żadnej niewidki na kucaku ani nic... 

 

30 minut temu, Nyuu napisał:

 

[ZMIANY W PERKACH] 

 

Okrzyk Zayana - Do usunięcia

Bizon admina - Do usunięcia

Tajemnica Nekosa - Do usunięcia

Krytyczne Naboje - Do usunięcia - czeemu, to dobry perk lol 

Pakiet Partyzanta - Do usunięcia

Moc SMG - Połączony z perkiem bizon admina i losowy dmg od 8-12

Jasność paina - Paraliż na 1s (Zablokowany na elektryku) 

Wiedza Ziomków - Zamiast 1.5x xp z szansa 1/2-3 to damy mu stale 50xp za killa - kolejny perk, który wszyscy wyrzucali i dalej będą wyrzucać xd 

Ogniste naboje - Dodano broń XM1014 i zmiana szansy na podpalenie 1/14-16

 

[NOWE PERKI]

Mina odrzucająca - Otrzymujesz 3 miny, które odrzucają wrogów w różnym kierunku i zadają im 50 DMG

Tajemnica Szahida - Wybuchasz po śmierci zadając 150 (+0.5 DMG/INT) dmg wrogom w promieniu 300j.

Nóż do rzucania - Dostajesz 3 noże do rzucania 1/1

Żaden z tych perków nie jest do użytku... nożem se rzucisz w kapitana i chuj xd 

 

Edytowane przez krzysiek0426
  • Like 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Kochani :) Przychodzę z propozycją wzmocnienia medyka z racji jego praktycznie znikomej pojawialności się na serwerze, a żeby może zachęcić graczy do czestszego wybierania tej postaci we wczesnych tygodniach od startu edycji, jak i później. 
Proponuje by do aktualnego opisu i zawartości klasy medyk dodać następujące rzeczy:
+ Po wskrzeszeniu sojusznika medyk otrzymuje +15 do zdrowia (+0.1 int) (150int=+15hp) czyli na max incie +30hp za podniesienie do swojego statusu hp.
+ Po śmierci medyk posiada 1/3 szanse na wyrzucenie apteczki ze swojego ciała, która leczy sojuszników (zwykła apteczka jak pod umiejętnością klasy)
+ Zwiększenie expa za leczenie apteczką z 5xp do 10xp (5xp to jest w sumie praktycznie nic) }
+ Zmiana broni na m4a4. (Aug jest totalnie ussles w tak dynamicznej grze jaka panuje na serwie) :3 

Aby opis nie był za długi, proponuje w zamian za zmiany usunąć :
- Szanse na uzyskanie monety
- Bonus do dmg (to sie praktycznie wgl nie sprawdza w użyciu)

Myślę, że takie niewielkie, lecz przyjemne buffy mogą sprawić, że medyk będzie częstszym wyborem, a jednocześnie nie stanie się znacznie mocniejszy. 
Zapraszam chętnych do komentowania mojej propozycji . Peace ❤️ 

Edytowane przez Kyuba
  • Like 3
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Kyuba napisał:

Dzień dobry Kochani :) Przychodzę z propozycją wzmocnienia medyka z racji jego praktycznie znikomej pojawialności się na serwerze, a żeby może zachęcić graczy do czestszego wybierania tej postaci we wczesnych tygodniach od startu edycji, jak i później. 
Proponuje by do aktualnego opisu i zawartości klasy medyk dodać następujące rzeczy:
+ Po wskrzeszeniu sojusznika medyk otrzymuje +15 do zdrowia (+0.1 int) (150int=+15hp) czyli na max incie +30hp za podniesienie do swojego statusu hp.
+ Po śmierci medyk posiada 1/3 szanse na wyrzucenie apteczki ze swojego ciała, która leczy sojuszników (zwykła apteczka jak pod umiejętnością klasy)
+ Zwiększenie expa za leczenie apteczką z 5xp do 10xp (5xp to jest w sumie praktycznie nic) }
+ Zmiana broni na m4a4. (Aug jest totalnie ussles w tak dynamicznej grze jaka panuje na serwie) :3 

Aby opis nie był za długi, proponuje w zamian za zmiany usunąć :
- Szanse na uzyskanie monety
- Bonus do dmg (to sie praktycznie wgl nie sprawdza w użyciu)

Myślę, że takie niewielkie, lecz przyjemne buffy mogą sprawić, że medyk będzie częstszym wyborem, a jednocześnie nie stanie się znacznie mocniejszy. 
Zapraszam chętnych do komentowania mojej propozycji . Peace ❤️ 

Pomysły zajebiste, choć z racji tego że medyk to w teorii taka klasa która ma się skupić na leczeniu, więc dawanie mu broni którą ma każda klasa "bojowa" to troche non sens. Uważam że lepiej gdyby medyk miał broń krótkiego dystansu, tak jak to bywało na minionych wojnach czy jak to robią gry typu COD czy Battlefield, gdzie medyk dostaje bronie albo krótkiego zasięgu, albo takie które w teorii są bezobsługowe i łatwe w użyciu. To do czego dążę to to aby klasa ta miała jakiegoś PM , myslę najlepiej mp5 (które w wielu grach zawsze jest przypisane do medyka) lub mp9, ewentualnie ump - choć ump jest słaba bronią.

  • Like 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, StarK napisał:

Pomysły zajebiste, choć z racji tego że medyk to w teorii taka klasa która ma się skupić na leczeniu, więc dawanie mu broni którą ma każda klasa "bojowa" to troche non sens. Uważam że lepiej gdyby medyk miał broń krótkiego dystansu, tak jak to bywało na minionych wojnach czy jak to robią gry typu COD czy Battlefield, gdzie medyk dostaje bronie albo krótkiego zasięgu, albo takie które w teorii są bezobsługowe i łatwe w użyciu. To do czego dążę to to aby klasa ta miała jakiegoś PM , myslę najlepiej mp5 (które w wielu grach zawsze jest przypisane do medyka) lub mp9, ewentualnie ump - choć ump jest słaba bronią.

W sumie to każdy pm będzie lepszy niż Aug więc jak najbardziej popieram :)

  • Like 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Nyuu napisał:

 

[ZMIANY W KLASACH] 

Komandos - Przechodzi do klas premium To nie jest żadna zmiana od 120lvl on skaka jak małpa jeszcze z hp i wytrzymałością +skoczek, to jak to zabić  można by było pomyśleć nad jakąś zmiana 1/2 z kosy od jakiegoś lvl albo zmniejszyć jego wytrzymałość lub widoczność. I tak każdy przerzuca lvl po ~ 80 poziomie.

Lekki żołnierz - Zmiana broni głównej na M4A1-S Przecież on jest  mało grywalny dlaczego  go jeszcze osłabiać nie lepiej zostawić mu to ak a dodać jakieś dmg czy coś.

Assasyn - Ciche kroki na niewidce     całkowici ciche kroki już lepiej 

Amadeusz - Cooldown w rzucaniu granatów 5s (Tylko HE)  Powinien mieć max 3 na rundę.

Specjalista - Usunięty      Dlaczego dobrą klasę chcecie usuwać 

 

7 godzin temu, Nyuu napisał:

Krytyczne Naboje - Do usunięcia To jest dobry perk tylko można go delikatnie zbustować 

 

Edytowane przez Pufcio
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem Płaczu co do Komandosa ma tylko noz i jest szybki  nie jest go tak trudno zabic . To nie jest problem ze 80% ludzi jest slepa i nie widzi jak biegne i zabijam 5 osob za nimi a oni stoja i sie patrza .. 
Dziwne ze jakis Snajper potrafi mnie zabic a ludzie na normalnych klasach nie to co oni widza wiecej niz wy ? 
Najlepiej to usunmy :
Komandosa - bo jest szybki i malo widoczny

Kapitana - bo ma neutralizacje 
Wsparcie Ogniowe - bo na 1 rakietke 200hp 
Amadeusza -bo 1 He cale hp
Sapera - Bo ma w uj min  i sa nie widoczne 
E.Snajpera - bo jest gowniany (XD)
(UP- to sa narzekania ludzi na serwerze )

zostawmy klasy useless bo te co ludzie nimi graja sa jak zwykle zbyt OP.

  • Like 3
  • Haha 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ krzysiek0426Czemu m249, a nie m4a1-s? bo ta klasa była, by za mocna. A tak to jeszcze nie mamy klasy z tą bronią więc się nada :) 

Nie wiem, czy kapitan będzie mieć neutralizacje na zeusa. Trzeba zdecydować czy zaliczamy to jako pocisk czy nie.

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

Dobra, nie będę się rozpisywał pod każdą klasą - po co dodajecie klasy, którymi nikt nie będzie grał - ten strzelec wyborowy to jeszcze miałby jakiś sens gdyby miał m4a1-s + 1/6, a od 100 lvl 1/5 na zamrożenie. 

Ja tymi klasami będą z chęcią grał i pewnie nie tylko ja także pomijam to. A druga część twojej wypowiedzi to jakieś nie porozumienie, robienie takiej klasy z szansą 1/5 w dodatku z m4a1-s? To jak machina do zabijania xDDD 

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

usuńcie mu tę niewidoczność, klasa lepsza niż e.snajper + jeszcze ma niewidkę....

Rozumiem to tak, że według ciebie e.snajper ma być najlepszą klasą na serwerze?

 

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

kurwa, czyli jednak nie będzie wywalony całkowicie? to zróbcie mu, że neutralizacje ma tylko na zwykłe pociski, a insta kille go zabijają normalnie, plus, 1 neutralizacja na start? Kurde, to już lepiej, 1 neutralizacja od 50 lvl (biorąc pod uwagę, że to ma być śmieszna kontra na e.snajpera to przecież elitarny ma dopiero od 50lvl 1/1 - więc albo kontra na e.snajpera albo na wszystko inne przy okazji. I skoro ma być kontrą na e.snajpera, który korzysta ze snajperki, to do czego mu więcej niż 1 neutralizacja? Przecież e.snajper strzela jednym pociskiem na raz. Moja propozycja: Dodać 1 neutralizacje od 50 lvl, maksymalnie 1 neutralizacja, odnawia jedną neutralizację co killa jeśli ją stracił. 

Nawet nie wiem jak ci na to odpisać, bo to wygląda jakbyś chciał, aby elitarny był op klasą bez żadnej kontry ;/

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

niewidka trwa dwie/trzy(nie pamiętam xd) sekundy... szczerze myślałem, że dacie mu pełną niewidkę na kucaku z nożem po prostu, na przykład aktywowaną na 30 sekund raz na rundę. 

To nie hassasyn, aby dawać mu niewidkę na kucaku. 

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

zmniejszyć ilość granatów HE. 

Beznadziejne rozwiązanie imo

 

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

wybucha i zaczyna palić czy zadaje obrażenia raz jak zwykła mina? 

wybucha i zaczyna palić 

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

Czemu tu nie ma nic o E.Snajperze?? Przecież to gówno jest straszne teraz... 100 w inta trzeba pakować tylko po to żeby było 1/1 co jest śmiesznym dodatkiem, mniej kondycji niż zwykły snajper, żadnej niewidki na kucaku ani nic... 

No bo e.snajper jest mocny, pokazują to gracze którzy tym grają. Wystarczy trafić w stope przez 10 scian, aby zabić więc no, jest mocny.

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

czeemu, to dobry perk lol 

No jakoś mało używany jest dlatego

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

Żaden z tych perków nie jest do użytku... nożem se rzucisz w kapitana i chuj xd 

Ale czy nóż to pocisk? W opisie ma napisane, że odbija pociski dlatego ten nóż będzie omijać jego neutralizacje :D 

------------------------------------------------------------------------

@ Kyuba

Narazie zostawię to i odpowiem potem, muszę się dogadać z opiekunem drugim jeśli chodzi o twoje propozycje

------------------------------------------------------------------------

@ Pufcio

W dniu 24.09.2022 o 23:28, Pufcio napisał:

To nie jest żadna zmiana od 120lvl on skaka jak małpa jeszcze z hp i wytrzymałością +skoczek, to jak to zabić  można by było pomyśleć nad jakąś zmiana 1/2 z kosy od jakiegoś lvl albo zmniejszyć jego wytrzymałość lub widoczność. I tak każdy przerzuca lvl po ~ 80 poziomie.

Chodzi o to, aby nie było sytuacji w których jest 10 komandosów na serwerze. A co do tego nerfa tak jak mówisz, to go raczej nie będzie. Wystarczy patrzeć dookoła tak szczerze, aby uniknąć śmierci 😕 

W dniu 24.09.2022 o 23:28, Pufcio napisał:

Przecież on jest  mało grywalny dlaczego  go jeszcze osłabiać nie lepiej zostawić mu to ak a dodać jakieś dmg czy coś.

Zapomniałem dodać, że będzie +dmg na m4 :D 

W dniu 24.09.2022 o 23:28, Pufcio napisał:

całkowici ciche kroki już lepiej 

Taka klasa już istnieje

W dniu 24.09.2022 o 23:28, Pufcio napisał:

Powinien mieć max 3 na rundę

Przeważnie tyle ma

  • 1 na start
  • 2 po zakupie granatów ze sklepu
  • 25s po rzuceniu nade sie regeneruje, a niezbyt czesto udaje sie dostać 4 HE 
W dniu 24.09.2022 o 23:28, Pufcio napisał:

Dlaczego dobrą klasę chcecie usuwać 

Mamy limit na klasy, także trzeba 😕   Pozatym to była mało używana klasa dlatego też podjeliśmy takie kroki

Edytowane przez Nyuu
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2022 o 16:51, krzysiek0426 napisał:

Komandos - Przechodzi do klas premium - usuńcie mu tę niewidoczność, klasa lepsza niż e.snajper + jeszcze ma niewidkę....

jeśli o to chodzi to czemu  chcesz usunąć komandosowi niewidzialność jak chcąc nie chcąc do grania tą klasą potrzeba 2 rzeczy skilla i czasami mózgu, zabrał byś tej klasie tak naprawdę to dzięki czemu ma taki podjazd do innych klas bez niej postać była by pierwszym  kandydatem albo do jakiegoś boosta albo do wywalenia  

  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak jakąś klasę premium dodać z xm1014 ? 

Na 1.6 często występowały takie klasy , wedle mnie mega spoko się takową grało.

Np. 

Bronie Xm1014 , Deagle 

Opis:  1/? z xm1014 , posiada 2 rakiety (jakiś DMG +int) , jakiś dodatkowy skok 

Staty: do ustalenia 

Osobiście kupuje premium tak czy siak , a chętnie bym taką zagrał. 

 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Bless napisał:

A może by tak jakąś klasę premium dodać z xm1014 ?

Nie, klasy z tą bronią nie będzie bo jest to dość mocne. 

  • Dziękuję 1
  • Smutny 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 hours ago, Bless said:

A może by tak jakąś klasę premium dodać z xm1014 ? 

Na 1.6 często występowały takie klasy , wedle mnie mega spoko się takową grało.

Np. 

Bronie Xm1014 , Deagle 

Opis:  1/? z xm1014 , posiada 2 rakiety (jakiś DMG +int) , jakiś dodatkowy skok 

Staty: do ustalenia 

Osobiście kupuje premium tak czy siak , a chętnie bym taką zagrał. 

 

Dodam też coś od siebie
Robienie 1/x z broni, które nie sa kosą i snajperką, to przesada, ale przy XM jeszcze większa, ponieważ ta broń (jak każdy inny shotgun) uderza 5-6 razy przy celnym trafieniu, więc masz 5-6x szans na tę losowość.
Jeżeli masz skill, który działa "1/x na coś", to z shotgunów masz właśnie 5-6x losowań, a nie 1x jak w przypadku reszty broni

Co do rakiet w premkach, to lepiej jakby to było czymś na wzór tego, ale jednak innym, żeby nie tworzyć po prostu ulepszonego wsparcia, np: masz 2 bomby które spadają obok wybranego celu zadając x dmg - to oczywiscie przykład i nie bierzmy tego dosłownie, bo chodzi oto by gracze jednak wymyślali coś nowego, a nie skupiali się na robieniu jakiś niewidzialności, losowości i pierdyliarda dodatkowego DMG

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bless napisał:

A może by tak jakąś klasę premium dodać z xm1014 ? 

Na 1.6 często występowały takie klasy , wedle mnie mega spoko się takową grało.

 

 

Wedlug mnie jak najbardziej na plus sam chetnie bym pograł taką klasa. Tak jak napisal Zjem cie nie dawal bym 1/x z xm ale sam dmg by wystarczył + Np. AutoBh i odpornosc dmg w hs (oczywiscie skromna propozycja) mozna samo AutoBh to juz sadze ze bylo by fajne do zabawy.
Albo AutoBH + 1/2 x Moduł Odrzutowy na runde .
Nie dawał bym kolejnej klasy z Rakietami lub tym podobnymi bombami bo znowu bedzie placz ze 1 bomba i cale hp .

Edytowane przez Kris
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kris napisał:

Wedlug mnie jak najbardziej na plus sam chetnie bym pograł taką klasa. Tak jak napisal Zjem cie nie dawal bym 1/x z xm ale sam dmg by wystarczył + Np. AutoBh i odpornosc dmg w hs (oczywiscie skromna propozycja) mozna samo AutoBh to juz sadze ze bylo by fajne do zabawy.
Albo AutoBH + 1/2 x Moduł Odrzutowy na runde .
Nie dawał bym kolejnej klasy z Rakietami lub tym podobnymi bombami bo znowu bedzie placz ze 1 bomba i cale hp .

Ja po prostu pograł bym w sumie jakąkolwiek klasą z tą bronią w sumie 🤣😁

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra więc tak, przejrzeliśmy wasze propozycje i takie zmiany zastosowaliśmy 

Lekki Żołnierz - +4 dmg i +6 od 75lvla (do m4 oczywisice)

Medyk - Po wskrzeszeniu sojusznika medyk otrzymuje +15 do zdrowia (+0.1 int) (150int=+15hp) czyli na max incie +30hp za podniesienie do swojego statusu hp (ponad max HP). 
Po śmierci medyk posiada 1/3 szanse na wyrzucenie apteczki ze swojego ciała, która leczy sojuszników (zwykła apteczka jak pod umiejętnością klasy)
 Zwiększenie expa za leczenie apteczką z 5xp do 10xp

Strażak - +8 dmg

 

Edytowane przez Nyuu
  • Like 1
  • Smutny 1
  • Uwielbiam 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko 1 rzeczy tej zasady o nie zmienianiu klas jak dla mnie jest do strzał w kolano dla was jak osoby balansujące serwer na tej edycji wiemy ze dominuja 4 amadeusz komandos kapitan i e.snajper.

A co z reszta? Są za słabe? nie wydaje mi sie zeby wszystkie klasy byly za slabe ale te 4 dominuja bo sa za mocne. Wchodzicie w błędne koło przez to bo buffujecie klasy ktore niekoniecznie takowych buffow potrzebuja bynajmniej to moje zdanie.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bartex_ napisał:

Nie rozumiem tylko 1 rzeczy tej zasady o nie zmienianiu klas jak dla mnie jest do strzał w kolano dla was jak osoby balansujące serwer na tej edycji wiemy ze dominuja 4 amadeusz komandos kapitan i e.snajper.

A co z reszta? Są za słabe? nie wydaje mi sie zeby wszystkie klasy byly za slabe ale te 4 dominuja bo sa za mocne. Wchodzicie w błędne koło przez to bo buffujecie klasy ktore niekoniecznie takowych buffow potrzebuja bynajmniej to moje zdanie.

Tak, tylko nie ma sposobu, aby zbalansowac wszystko w taki sposob, aby wszystkie klasy byly grane tak samo

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Nyuu napisał:

Tak, tylko nie ma sposobu, aby zbalansowac wszystko w taki sposob, aby wszystkie klasy byly grane tak samo

Tutaj wg mnie nawet nie chodzi do konca o balans, a o przyjemnosc z gry.

 

Przyklad

Komandos - klasa mocna, dla mnie beznadziejny fun.
Medyk/Oszust - klasy srednie, ale bawie sie bardzo fajnie grajac nimi :)

 

To tak na marginesie, ode mnie :)

 

  • Like 1
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja dodania klasy Extra premium na nową edycję aby wprowadzić kontrę dla zbyt mocnego kapitana:

SNAJPER TERMINATOR - 25 hp / -100 inta / 20 wytrz / 35 kondycji / -100 obrażeń 

70% niewidzialności na kucaku jak się nie rusza 

1/1 z AWP omija wszystkie neutralizacje z klas/perki etc. 

Dostaje tylko AWP bez deagla.

koszt 20/30zł / tydzień. 

Plus - będzie kaska na opony zimowe do x6 

  • Haha 3
  • Zmieszany 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nyuu zablokował(a) i odblokował(a) ten temat
  • Właściciel
8 minutes ago, krzysiek0426 said:

Propozycja dodania klasy Extra premium na nową edycję aby wprowadzić kontrę dla zbyt mocnego kapitana:

SNAJPER TERMINATOR - 25 hp / -100 inta / 20 wytrz / 35 kondycji / -100 obrażeń 

70% niewidzialności na kucaku jak się nie rusza 

1/1 z AWP omija wszystkie neutralizacje z klas/perki etc. 

Dostaje tylko AWP bez deagla.

koszt 20/30zł / tydzień. 

Plus - będzie kaska na opony zimowe do x6 

Kiedyś po wycofaniu Super Premek powiedziałem jasno, że nie zamierzam ich znowu wprowadzać i prędzej dodam sprzedaż każdej premki z osobna niż jakieś super premki :D

PS: Dziękuję za pamięć o moich oponach, ale to x5, nie x6 ❤️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, -_- napisał:

Kiedyś po wycofaniu Super Premek powiedziałem jasno, że nie zamierzam ich znowu wprowadzać i prędzej dodam sprzedaż każdej premki z osobna niż jakieś super premki :D

PS: Dziękuję za pamięć o moich oponach, ale to x5, nie x6 ❤️

ah, literówka, x5 to prawie to sam co x6 tylko w biedniejszej edycji :D

Ale sprzedaż premek z osobna byłaby super bo teraz ludzie zmieniają na kapitana jak się pojawia snajper na serwerze zamiast grać klasą, która grają cały czas... trochę mogłaby spaść wartość przeniesień lvl'a 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 minute ago, krzysiek0426 said:

Ale sprzedaż premek z osobna byłaby super bo teraz ludzie zmieniają na kapitana jak się pojawia snajper na serwerze zamiast grać klasą, która grają cały czas... trochę mogłaby spaść wartość przeniesień lvl'a 

Na pewno pozwoliłaby lepiej śledzić to czy ktoś gra daną klasą, a co do przeniesień, to nie wiem. Według mnie ceny usług są naprawdę dość śmieszne, biorąc pod uwagę to co za nie dostajemy (mowa o vip i premkach) i jak ktoś lubi sobie skakać między klasami, to i tak to będzie robił

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności