Skocz do zawartości

[WAŻNE] Proponowane zmiany na nową edycje // START -> 1/10/2022


Nyuu

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie zastanawia dlaczego wy takie duże wartości dajecie klasą np 1/9, 1/8 jak to prawie wgl nie wchodzi XD jest mapa że wejdzie a jest 2/3 mapy że nic nie wejdzie XD biorąc pod uwagę, że to jest cod mod 201 lvl to max hp możemy z perkiem osiągnąć około 300, bez perka to gdzieś 250 zależy od klasy, także przeliczając jak ktoś potrafi strzelać to 3/4hs pod rząd, albo 2hs pod rząd i 2 strzały w klatę czy coś to jakieś 250hp XD a wy dajecie szanse 1/8, 1/9 gdzie prędzej idzie kogoś z broni zabić samej niż z tego skilla 1/x XD wiadomo to nie chodzi o to, żeby to wchodziło co strzał No ale fajnie jak by takie coś siadło parę razy na mapę a nie jest mapa, że to 1/x siadze fajnie parę razy a potem trzeba grać parę map żeby wgl siadło XD moim skromny zdaniem te wartości powinny być w przedziale takim 1/5-6

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
40 minutes ago, ExTr3m said:

Mnie zastanawia dlaczego wy takie duże wartości dajecie klasą np 1/9, 1/8 jak to prawie wgl nie wchodzi XD

To co mówisz jest nieprawdą i było wielokrotnie obalane. To że któremuś z Was nie wchodzi, nie oznacza, że w ogóle tak się nie dzieje.
Właśnie o tym mówiłem gdy była mowa o losowości. Po co ją w ogóle dodawać skoro nie jest identyczna (jak sama nazwa mówi, losowość) dla każdego gracza.
Na przestrzeni covida zrobiłem Wam test z logowaniem i okazało się, że nie jest to prawdą (że przy większych wartościach nie wchodzi w ogóle) i wiadomo, że głównym czynnikiem który decydował o szansie, była broń którą się grało, bo shotguny były w uprzywilejowanej pozycji ze względu na ilość uderzeń (5-6). Jeden powie, że mu nie wchodzi, a drugi będzie darł się, że wchodzi mu co chwilę

40 minutes ago, ExTr3m said:

No ale fajnie jak by takie coś siadło parę razy na mapę

No to przestańmy zabiegać o losowość skoro chcemy mieć pewność, że na pewno trafimy x razy w ciągu mapy. Nie możesz mówić jednocześnie o losowości, a potem wtrącać, że musi trafić ileś razy, bo jak chcesz o tym decydować? Nie mam fizycznej możliwości decydowania o tym co wylosuje skoro jest to losowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem dzisiaj Złodziejem który ma 1/10 na rozbrojenie chyba że zmienione było ale mniejsza może nawet jak 1/8 jest to nie jest dużo i nie raz strzelając miałem na czacie po 2-3 razy pod rząd że rozbroiłem typa na 1 magazynku więc jednemu będzie 1/10 siadać co chwile a inny będzie płakać że mu 1/3 nie siada i nie działa 

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie co do Elektryka to M249 zniszczy tą klase ja bym dał famasa/ump. Dodatkowy piorun powinien być co 55/60 lvl a nie 65.  zmniejszył bym czas trwania sparaliżowanego przeciwnika z 1.5 s do 1s.
zeus powinien sie odnawiać co 15 sekund bo i tak mało kto pewnie będzie go używał więc 20 sekund to bezsens. zwiększył bym dmg pioruna 0.6/int. i tak na koniec przeniósł bym tą klase do klas premium oczywiście gdyby dostała takie rzeczy jak napisałem.

  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności