Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Października 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 [CS:GO] qEvent - Tworzenie eventu ze zbieraniem danych rzeczy Aktualna wersja: 1.1 *Odpłatnie pomagam przy tworzeniu eventu w oparciu o ten plugin* OPIS Event polegający na dropieniu rzeczy po śmierci gracza. Dzięki dostępnym convar można w prosty sposób tworzyć różnego rodzaju eventu na różne okazje, a forwardy pozwalają dodatkowo ingerować w samo działanie eventu, dodając jakieś nagrody, dodatkowe menu, itd. +use to odpowiednik IN_USE (domyślnie klawisz E), który pozwala nam z danej odległości zdobyć obiekt. Każde zdobycie obiektu wywołuje forward qEvent_OnDropPickUp zgodnie z convar qevent_whocanget opisanym w sekcji "CONVAR". Atakowanie jak sama nazwa wskazuje pozwala nam niszczyć obiekt za pomocą strzałów, wybuchów oraz uderzeń z kosy i tak jak wyżej, po zniszczeniu wywołuje się forward qEvent_OnDropPickUp zgodnie z convar convar qevent_whocanget opisanym w sekcji "CONVAR". Nie musimy dla każdego eventu mieć dostępnych obiektów. Sam event można zrobić także na zasadzie samego zabójstwa i zdobyciu czegoś, wystarczy zostawić qevent_modelpath puste. Jeżeli chcielibyśmy dodać zdobywanie jakiś nagród za pomocą "otwarcia" rzeczy z eventu, wystarczy ustawić convar qevent_open na 1 i w menu pojawi się opcja, która po wybraniu wywoła forward qEvent_OnDropOpen, w którym to możemy dodać dane nagrody i (UWAGA) pamiętać trzeba o zwróceniu Plugin_Changed jeśli chcemy zwrócić pluginowi informację, że nagroda zostana nadana prawidłowo. W innym przypadku nie zabierze rzeczy z eventu i będzie można w nieskończoność otwierać taki drop. Lokalizację plików do pobrania podajemy w pliku Event_Downloads.txt, który wrzucamy do addons/sourcemod/configs/Qesik. Sprzedawana przeze mnie wersja posiada już przykładowy event pod halloween z użyciem modeli dyni, które zbieramy za pomocą kliknięcia E lub zniszczenia, a następnie otwieramy je z poziomu menu by otrzymać nagrodę. Do tego oczywiście topka posiadanych zdobytych ogólnie dyni. Drop po zabiciu Przykładowy plugin i jego działanie: Po otwarciu dla przykładowego pluginu CONVAR // This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6911) // ConVars for plugin "qEvent_Pickup.smx" // Włączyć zapis? // Dodaj do databases.cfg dane do zapisu dla qEvPickUp // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" qevent_database "1" // Minimalna ilość graczy potrzebna do działania // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" qevent_minplayers "1" // Szansa w procentach na drop // 0 - disable // - // Default: "100" // Minimum: "0.000000" qevent_chance_drop "100" // Dodać w menu otwieranie rzeczy z eventu? // Gdy ma daną ilość rzeczy z eventu, odpala forward qEvent_OnDropOpen // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" qevent_open "1" // Lokalizacja modelu // Gdy puste, nie dropi obiektu tylko dodaje od razu rzecz z eventu zabójcy // - // Default: "models/models_kit/hallo_pumpkin_l.mdl" qevent_modelpath "models/models_kit/hallo_pumpkin_l.mdl" // Sposób "chwytania" // 0 - wszystkie (+use oraz atakowanie) // 1 - +use // 2 - atakowanie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "2.000000" qevent_pickup_type "0" // Kto może zdobyć obiekt po dropie? // 0 - każdy // 1 - sojusznicy ofiary // 2 - wrogowie ofiary // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "2.000000" qevent_whocanget "0" FORWARD // Wywołuje się po wyborze z menu. Pamiętaj by zwrócić Plugin_Changed po udanym procesie forward Action qEvent_OnDropOpen(int iClient); // Wywołuje się po zniszczeniu lub zdobyciu przez kliknięcie obiektu. // iOwner to ofiara z której wypadł obiekt forward void qEvent_OnDropPickUp(int iClient, int iOwner); LISTA ZMIAN v1.1 (04.04.2023) 1. Przebudowano convary 2. Dodano opcje ustawienia obiektu tylko na dotyk (wejście w niego by go odebrać) 3. Dodano opcje ustawienia obiektu do zdobycia tylko dla zabójcy 4. Dodano możliwość ustalenia hp obiektu: qevent_prophealth 5. Dodano dwa nowe natywy INSTALACJA Standardowa Translacja: addons/sourcemod/translations/ Config: addons/sourcemod/configs/Qesik/ materials i models do csgo/ Biblioteka: qeventpickup.inc CENNIK 30 zł Tu pliki z przykładowym zastosowaniem forwardów qPumpkinAward.sp A tu pliki potrzebne dla eventu dyniowego (jest tam parę typów dyni) pumpkins.rar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2023 Event wielkanocny (drop jajek) Modele do pobrania: EggEvent.rar W pliku Event_Downloads.txt dopisujemy models/spk_easteregg.dx80.vtx models/spk_easteregg.dx90.vtx models/spk_easteregg.mdl models/spk_easteregg.phy models/spk_easteregg.sw.vtx models/spk_easteregg.vvd materials/MOBENIC/v2/egg.vmt materials/MOBENIC/v2/egg.vtf Plugin z dropem pod event: qEggAward.sp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Nowa aktualizacja v1.1 (04.04.2023) 1. Przebudowano convary 2. Dodano opcje ustawienia obiektu tylko na dotyk (wejście w niego by go odebrać) 3. Dodano opcje ustawienia obiektu do zdobycia tylko dla zabójcy 4. Dodano możliwość ustalenia hp obiektu: qevent_prophealth 5. Dodano dwa nowe natywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.