Właściciel Qesik 11 971 Opublikowano 16 Października 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 [CS:GO] qEvent - Tworzenie eventu ze zbieraniem danych rzeczy Aktualna wersja: 1.1 *Odpłatnie pomagam przy tworzeniu eventu w oparciu o ten plugin* OPIS Event polegający na dropieniu rzeczy po śmierci gracza. Dzięki dostępnym convar można w prosty sposób tworzyć różnego rodzaju eventu na różne okazje, a forwardy pozwalają dodatkowo ingerować w samo działanie eventu, dodając jakieś nagrody, dodatkowe menu, itd. +use to odpowiednik IN_USE (domyślnie klawisz E), który pozwala nam z danej odległości zdobyć obiekt. Każde zdobycie obiektu wywołuje forward qEvent_OnDropPickUp zgodnie z convar qevent_whocanget opisanym w sekcji "CONVAR". Atakowanie jak sama nazwa wskazuje pozwala nam niszczyć obiekt za pomocą strzałów, wybuchów oraz uderzeń z kosy i tak jak wyżej, po zniszczeniu wywołuje się forward qEvent_OnDropPickUp zgodnie z convar convar qevent_whocanget opisanym w sekcji "CONVAR". Nie musimy dla każdego eventu mieć dostępnych obiektów. Sam event można zrobić także na zasadzie samego zabójstwa i zdobyciu czegoś, wystarczy zostawić qevent_modelpath puste. Jeżeli chcielibyśmy dodać zdobywanie jakiś nagród za pomocą "otwarcia" rzeczy z eventu, wystarczy ustawić convar qevent_open na 1 i w menu pojawi się opcja, która po wybraniu wywoła forward qEvent_OnDropOpen, w którym to możemy dodać dane nagrody i (UWAGA) pamiętać trzeba o zwróceniu Plugin_Changed jeśli chcemy zwrócić pluginowi informację, że nagroda zostana nadana prawidłowo. W innym przypadku nie zabierze rzeczy z eventu i będzie można w nieskończoność otwierać taki drop. Lokalizację plików do pobrania podajemy w pliku Event_Downloads.txt, który wrzucamy do addons/sourcemod/configs/Qesik. Sprzedawana przeze mnie wersja posiada już przykładowy event pod halloween z użyciem modeli dyni, które zbieramy za pomocą kliknięcia E lub zniszczenia, a następnie otwieramy je z poziomu menu by otrzymać nagrodę. Do tego oczywiście topka posiadanych zdobytych ogólnie dyni. Drop po zabiciu Przykładowy plugin i jego działanie: Po otwarciu dla przykładowego pluginu CONVAR // This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6911) // ConVars for plugin "qEvent_Pickup.smx" // Włączyć zapis? // Dodaj do databases.cfg dane do zapisu dla qEvPickUp // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" qevent_database "1" // Minimalna ilość graczy potrzebna do działania // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" qevent_minplayers "1" // Szansa w procentach na drop // 0 - disable // - // Default: "100" // Minimum: "0.000000" qevent_chance_drop "100" // Dodać w menu otwieranie rzeczy z eventu? // Gdy ma daną ilość rzeczy z eventu, odpala forward qEvent_OnDropOpen // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" qevent_open "1" // Lokalizacja modelu // Gdy puste, nie dropi obiektu tylko dodaje od razu rzecz z eventu zabójcy // - // Default: "models/models_kit/hallo_pumpkin_l.mdl" qevent_modelpath "models/models_kit/hallo_pumpkin_l.mdl" // Sposób "chwytania" // 0 - wszystkie (+use oraz atakowanie) // 1 - +use // 2 - atakowanie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "2.000000" qevent_pickup_type "0" // Kto może zdobyć obiekt po dropie? // 0 - każdy // 1 - sojusznicy ofiary // 2 - wrogowie ofiary // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "2.000000" qevent_whocanget "0" FORWARD // Wywołuje się po wyborze z menu. Pamiętaj by zwrócić Plugin_Changed po udanym procesie forward Action qEvent_OnDropOpen(int iClient); // Wywołuje się po zniszczeniu lub zdobyciu przez kliknięcie obiektu. // iOwner to ofiara z której wypadł obiekt forward void qEvent_OnDropPickUp(int iClient, int iOwner); LISTA ZMIAN v1.1 (04.04.2023) 1. Przebudowano convary 2. Dodano opcje ustawienia obiektu tylko na dotyk (wejście w niego by go odebrać) 3. Dodano opcje ustawienia obiektu do zdobycia tylko dla zabójcy 4. Dodano możliwość ustalenia hp obiektu: qevent_prophealth 5. Dodano dwa nowe natywy INSTALACJA Standardowa Translacja: addons/sourcemod/translations/ Config: addons/sourcemod/configs/Qesik/ materials i models do csgo/ Biblioteka: qeventpickup.inc CENNIK 30 zł Tu pliki z przykładowym zastosowaniem forwardów qPumpkinAward.sp A tu pliki potrzebne dla eventu dyniowego (jest tam parę typów dyni) pumpkins.rar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Qesik 11 971 Opublikowano 28 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2023 Event wielkanocny (drop jajek) Modele do pobrania: EggEvent.rar W pliku Event_Downloads.txt dopisujemy models/spk_easteregg.dx80.vtx models/spk_easteregg.dx90.vtx models/spk_easteregg.mdl models/spk_easteregg.phy models/spk_easteregg.sw.vtx models/spk_easteregg.vvd materials/MOBENIC/v2/egg.vmt materials/MOBENIC/v2/egg.vtf Plugin z dropem pod event: qEggAward.sp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Qesik 11 971 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Nowa aktualizacja v1.1 (04.04.2023) 1. Przebudowano convary 2. Dodano opcje ustawienia obiektu tylko na dotyk (wejście w niego by go odebrać) 3. Dodano opcje ustawienia obiektu do zdobycia tylko dla zabójcy 4. Dodano możliwość ustalenia hp obiektu: qevent_prophealth 5. Dodano dwa nowe natywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.