Kamuel 2 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Witam, chciałbym się odnieść do ostatniego "hype'u" na klasę kapitan. Klasa jest zbyt bardzo przesadzona odnośnie neutralizacji pocisków. Sami gracze kapitana grają nim bo jak twierdzą "jest to broken to gram jak mam możliwość". Propozycja: dać kapitanowi szansy 1/4 na neutralizacje pocisku albo zostawić 2 neutralizacje na ciało i dać zmniejszone obrażenia na głowe. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 44 minuty temu, Kamuel napisał(a): dać kapitanowi szansy 1/4 na neutralizacje pocisku Takie coś odpada. Wielokrotnie było poruszane już, że robienie losowości jest bezsensu, bo potem jest płacz, że jednemu wchodzi, a drugiemu nie i tworzą się jakieś z dupy teorie spiskowe, które są podłapywane przez mniej ogarniętych graczy Co do reszty, pozostaje czekać na komentarz Opiekunów 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamuel 2 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Okej ale radze rozważyć dodanie możliwości mu dmg na głowę ponieważ gdy gram klasą z m4a1-s to muszę mu zadać aż 4-5 pocisków i to samych HS. A sniperem to nie mówmy bo jak mnie zraszuje to nie mam możliwości go zabicia, jedyną nadzieją byłoby że trafie mu hs a to z awp jest to o wiele cięższe ale możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Godzinę temu, Kamuel napisał(a): dać kapitanowi szansy 1/4 na neutralizacje pocisku Jak napisał wcześniej Karol, odpada. Godzinę temu, Kamuel napisał(a): albo zostawić 2 neutralizacje na ciało i dać zmniejszone obrażenia na głowe. Fakt, że 3 neutralizację mogą się wydawać dużą ilością, ale zwróć też uwagę na to, że one się nie odnawiają, zobaczymy co będzie na wyższych lvlach wtedy zastanowimy się o zmniejszeniu ilości neutralizacji do 2, ewentualnie innych zmianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamuel 2 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 15 minut temu, Sticzu napisał(a): Fakt, że 3 neutralizację mogą się wydawać dużą ilością, ale zwróć też uwagę na to, że one się nie odnawiają, zobaczymy co będzie na wyższych lvlach wtedy zastanowimy się o zmniejszeniu ilości neutralizacji do 2, ewentualnie innych zmianach. Jeśli grasz snajperem nie masz szansy go zabić nic a nic, a jak grasz z karabinem nie snajperskim to czasem jeden magazynek to za mało bądź musze zadać mu aż 5 hs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fumefu 111 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Jak najbardziej da się go zabić snajperem , masz max 3 neutralizację co za tym idzie każdy pocisk jaki dostaniesz od innych po drodze odbiera ci 1 neutralizację , dodatkowo jeżeli snajper jest na daleko to i tak ma dużo większe szanse. A odnośnie możliwości zabicia przez inne klasy to również nie graniczy to z żadnym cudem , bo wystarczy zbić te 3 neutralizację i normalnie już idzie DMG. Jest to klasa premium i czymś musi się wyróżniać od tych zwykłych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamuel 2 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 20 minut temu, fumefu napisał(a): jeżeli snajper jest na daleko Nie no większość osób na serwerze nie ma problemu i wywalenie tapa z ak dla sniper to nie problem, temu są miejscówki na gdzie można złatawośćią peakować snajpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Kapitan zdecydowanie za mocny z taka neutralizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) Kapitan za mocny bo ma 3 neutralizacje które się nie odnawiają. Strażnik za mocny bo może się tepać bez ograniczenia czasowego i jest niewidzialny przez 2.5 sekundy Najemnik za mocny bo może się uleczyć do 300 hp i ma za dużą regenerację. Pułkownik za mocny bo się leczy i ma duży DMG Elitarny za mocny bo ma 1/1 Skończcie już płakać tylko jak są propozycje normalnie dawane i omawiany dany sezon to tam wyrażajcie swoje opinie a nie siedzicie cicho tylko po to by móc wylać swoje żale tydzień później. Edytowane 20 Stycznia 2023 przez DonSalerii 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 8 Lutego 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja propozycja została przyjęta. Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi