Skocz do zawartości

Plutonowy


FFeste

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa klasy: Plutonowy
Co by nie mówić, ta klasa jest za słaba żeby w ogóle powiedzieć, że jest słaba.
Aktualnie posiada p250 + nova, 1 Claymore (+1 za każde 75 poziomów) które zadaje 70 + (0.5 DMG/INT).
Obrażenia z Claymore są za małe: na 76 poziomie zadaje 145 DMG, podczas gdy Saper zadaje z miny 240 (90 + 1 DMG/INT) obrażeń z miny. Dodatkowo moim zdaniem łatwiej jest o więcej niż jedno zabójstwo z miny niż Claymore - minę niektórzy przeskoczą a ich sojusznicy w nią wejdą przez co każdy odniesie obrażenia, Claymore ZWYKLE zadaje obrażenia tylko pierwszej osobie która wejdzie w jego zasięg.
Nova nie jest złą bronią do tej klasy ale bez żadnych ulepszeń jest trochę słaba.

Moje propozycje zmian:

Wersja 1:
- Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo);
- Zmiana przelicznika obrażeń z Claymore na 0.8 DMG/INT;
- Zmiana ilości Claymore na 1 + 1 za każde 50 poziomów;
- Dodanie przelicznika 0.05 DMG/INT do obrażeń z każdej broni;

Wersja 2:
- Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo);
- Dodanie szybkostrzelności (jak w perku Szybki Ben) zależnej od inteligencji (jakieś 1% za każde 5 INT? To raczej potrzeba przetestować); 
- Dodanie ammo za fraga;
- Dodanie +5 DMG do Novy;

Wersja 3:
- Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo);
- Dodanie 1/10 na półobrót przeciwnika;
- Dodanie +5 DMG do każdej broni;
- Dodanie AutoBH;

Wersja 4:
- Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo);
- Dodanie AutoBH;
- Dodanie 1/7 szansy na oznaczenie wroga, który po 3 sekundach wybucha zadając sobie i sojusznikom w pobliżu 40 HP (jak w perku Bombowy Talib);
- Dodanie +5 DMG do każdej broni;

Edytowane przez FFeste
  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, FFeste napisał(a):

Obrażenia z Claymore są za małe: na 76 poziomie zadaje 145 DMG, podczas gdy Saper zadaje z miny 240 (90 + 1 DMG/INT) obrażeń z miny. Dodatkowo moim zdaniem łatwiej jest o więcej niż jedno zabójstwo z miny niż Claymore - minę niektórzy przeskoczą a ich sojusznicy w nią wejdą przez co każdy odniesie obrażenia, Claymore ZWYKLE zadaje obrażenia tylko pierwszej osobie która wejdzie w jego zasięg.

zwróć też uwagę, że claymory możesz stawiać w każdym miejscu i nawet na ścianach gdzie możesz je naprawdę fajnie ukryć, a miny maja restrykcje i można je kłaść tylko na ziemi, dodatkowo claymory biją na odległość co też sprawia, że ciężej je ominąć niż miny(a mało kto ogarnia ze claymory można niszczyć i to wykorzystuje), więc nie możemy im dać obrażeń takich jak mają miny, ale będziemy pracować nad tą klasą, żeby zwiększyć jej obrażenia, albo coś jej dodać i jakoś to zbalansować, aby była bardziej grywalna.
Co do novy, tutaj jest problematyczne dodanie dmg z tego względu, że nova przy 1 strzale ma 9 pocisków, a każdy z pocisków dostaje bonusy od dmg, czyli jak mu damy jakiś dmg to przy trafieniu każdym pociskiem będzie on mnożony razy 9(max), jak zdobędzie jeszcze jakiś perk +10 dmg to ma to wtedy ogromne obrażenia.
Jeśli chodzi o ilość claymorów, to raczej lvl będzie zmniejszany na kolejnego claymora, albo zamiast zmniejszać lvl, opcja z refillem claymora po killu tez brzmi spoko

19 godzin temu, FFeste napisał(a):

- Dodanie AutoBH;

Klasy z ABH się raczej nie sprawdzają i nie będziemy znowu tego dodawać

19 godzin temu, FFeste napisał(a):

- Dodanie 1/10 na półobrót przeciwnika;

18 godzin temu, FFeste napisał(a):

- Dodanie 1/7 szansy na oznaczenie wroga, który po 3 sekundach wybucha zadając sobie i sojusznikom w pobliżu 40 HP (jak w perku Bombowy Talib);

tak samo jak w przypadku dmg, przy jednym strzale ta szansa 1/10 czy 1/7 może być aktywowana nawet 9 razy.

18 godzin temu, FFeste napisał(a):

- Dodanie szybkostrzelności (jak w perku Szybki Ben) zależnej od inteligencji (jakieś 1% za każde 5 INT? To raczej potrzeba przetestować); 

To akurat jest ciekawe i podoba mi sie ten pomysł może uda się go wprowadzić.
Bombowy talib tez może być ciekawą opcją, ale szansa w przypadku novy to przynamniej od 1/16-7 przemyślimy te opcje i zobaczymy co da się zrobić na nowy sezon, poczekamy tez jakie pomysły ma reszta graczy co do tej klasy.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

Na razie dodałem mnożnik obrażeń i najwyżej w trakcie sezonu jeszcze przemyślę czy nie zmniejszyć tego lvl dla dodatkowego claymore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoja propozycja została przyjęta.
Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności