FFeste 6 Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Nazwa klasy: Plutonowy Co by nie mówić, ta klasa jest za słaba żeby w ogóle powiedzieć, że jest słaba. Aktualnie posiada p250 + nova, 1 Claymore (+1 za każde 75 poziomów) które zadaje 70 + (0.5 DMG/INT). Obrażenia z Claymore są za małe: na 76 poziomie zadaje 145 DMG, podczas gdy Saper zadaje z miny 240 (90 + 1 DMG/INT) obrażeń z miny. Dodatkowo moim zdaniem łatwiej jest o więcej niż jedno zabójstwo z miny niż Claymore - minę niektórzy przeskoczą a ich sojusznicy w nią wejdą przez co każdy odniesie obrażenia, Claymore ZWYKLE zadaje obrażenia tylko pierwszej osobie która wejdzie w jego zasięg. Nova nie jest złą bronią do tej klasy ale bez żadnych ulepszeń jest trochę słaba. Moje propozycje zmian: Wersja 1: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Zmiana przelicznika obrażeń z Claymore na 0.8 DMG/INT; - Zmiana ilości Claymore na 1 + 1 za każde 50 poziomów; - Dodanie przelicznika 0.05 DMG/INT do obrażeń z każdej broni; Wersja 2: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie szybkostrzelności (jak w perku Szybki Ben) zależnej od inteligencji (jakieś 1% za każde 5 INT? To raczej potrzeba przetestować); - Dodanie ammo za fraga; - Dodanie +5 DMG do Novy; Wersja 3: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie 1/10 na półobrót przeciwnika; - Dodanie +5 DMG do każdej broni; - Dodanie AutoBH; Wersja 4: - Odnowienie 1 Claymore za zabójstwo z Claymore (jeśli jest taka opcja, jeśli nie to za każde zabójstwo); - Dodanie AutoBH; - Dodanie 1/7 szansy na oznaczenie wroga, który po 3 sekundach wybucha zadając sobie i sojusznikom w pobliżu 40 HP (jak w perku Bombowy Talib); - Dodanie +5 DMG do każdej broni; Edytowane 8 Lutego 2023 przez FFeste 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 18 godzin temu, FFeste napisał(a): Obrażenia z Claymore są za małe: na 76 poziomie zadaje 145 DMG, podczas gdy Saper zadaje z miny 240 (90 + 1 DMG/INT) obrażeń z miny. Dodatkowo moim zdaniem łatwiej jest o więcej niż jedno zabójstwo z miny niż Claymore - minę niektórzy przeskoczą a ich sojusznicy w nią wejdą przez co każdy odniesie obrażenia, Claymore ZWYKLE zadaje obrażenia tylko pierwszej osobie która wejdzie w jego zasięg. zwróć też uwagę, że claymory możesz stawiać w każdym miejscu i nawet na ścianach gdzie możesz je naprawdę fajnie ukryć, a miny maja restrykcje i można je kłaść tylko na ziemi, dodatkowo claymory biją na odległość co też sprawia, że ciężej je ominąć niż miny(a mało kto ogarnia ze claymory można niszczyć i to wykorzystuje), więc nie możemy im dać obrażeń takich jak mają miny, ale będziemy pracować nad tą klasą, żeby zwiększyć jej obrażenia, albo coś jej dodać i jakoś to zbalansować, aby była bardziej grywalna. Co do novy, tutaj jest problematyczne dodanie dmg z tego względu, że nova przy 1 strzale ma 9 pocisków, a każdy z pocisków dostaje bonusy od dmg, czyli jak mu damy jakiś dmg to przy trafieniu każdym pociskiem będzie on mnożony razy 9(max), jak zdobędzie jeszcze jakiś perk +10 dmg to ma to wtedy ogromne obrażenia. Jeśli chodzi o ilość claymorów, to raczej lvl będzie zmniejszany na kolejnego claymora, albo zamiast zmniejszać lvl, opcja z refillem claymora po killu tez brzmi spoko 19 godzin temu, FFeste napisał(a): - Dodanie AutoBH; Klasy z ABH się raczej nie sprawdzają i nie będziemy znowu tego dodawać 19 godzin temu, FFeste napisał(a): - Dodanie 1/10 na półobrót przeciwnika; 18 godzin temu, FFeste napisał(a): - Dodanie 1/7 szansy na oznaczenie wroga, który po 3 sekundach wybucha zadając sobie i sojusznikom w pobliżu 40 HP (jak w perku Bombowy Talib); tak samo jak w przypadku dmg, przy jednym strzale ta szansa 1/10 czy 1/7 może być aktywowana nawet 9 razy. 18 godzin temu, FFeste napisał(a): - Dodanie szybkostrzelności (jak w perku Szybki Ben) zależnej od inteligencji (jakieś 1% za każde 5 INT? To raczej potrzeba przetestować); To akurat jest ciekawe i podoba mi sie ten pomysł może uda się go wprowadzić. Bombowy talib tez może być ciekawą opcją, ale szansa w przypadku novy to przynamniej od 1/16-7 przemyślimy te opcje i zobaczymy co da się zrobić na nowy sezon, poczekamy tez jakie pomysły ma reszta graczy co do tej klasy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 A może granat taktyczny? Jak się nie mylę to ma go chyba tylko szpieg. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mettiB) 17 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 sredni pomysł, bo nie rozwiązuje on problemu dmg a w tym ma ta klasa problem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hewitt 71 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 No może i problemu nie rozwiązuje, tylko rzuciłem luźną propozycję. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 3 Marca 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Na razie dodałem mnożnik obrażeń i najwyżej w trakcie sezonu jeszcze przemyślę czy nie zmniejszyć tego lvl dla dodatkowego claymore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 3 Marca 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Twoja propozycja została przyjęta. Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi