Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 05/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Po co zostawiac leczenie za zadawany DMG, jak to jest umiejętność Najemnika? Wtedy wychodzi, że Pułkownik to Najemnik na sterydach.

Co do porównania do Admirala, to wydaje mi się że gracz wybierający klasę z AK wyżej postawi odporność na flashe niż 2x Jumpa, a dodatkowy DMG w Pułkowniku jest stały w przeciwieństwie do Admirala.

Tak jak mówię jedyna kwestia do rozważenie WEDŁUG MNIE to ilość HP za fraga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli płacić za premke żeby mieć odp na flasha zamiast dobule jumpa ok.
Nie uważasz że to duży przeskok w porównaniu do snjapera? E, snajp zabija na hita bez inty a zwykły nawet full nie zabije z max hp i wytrzymką. :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, to dam swoje zdanie już nie będę taki, co prawda nie gram tej edycji, ale klasy o których mówiliście nie były zmieniane więc można się wypowiedzieć.

zacznijmy od pułkownika - To klasa która wcześniej nie miała hp z dmg, gdy dostała to była przyćmiona innymi klasami które nie musiały się martwić jej hp regenką (Kapitan gdy miał 3 neutralizacje, a później Wsparcie ogniowe które zabijało na hita) prawda jest taka, że płacz jest dlatego, że znerfili waszą klasę którą się wam najłatwiej grało i pojawiła się minimalna trudność i już jest płacz na forum. Twierdzicie ze Admirał jest lepszy mimo, że jest klasą normalną, podając 1,4x dmg jako argument, ale żeby mieć ten 1,4x dmg musicie spełnić warunek z tego co pamiętam 60% hp, w przypadku Pułkownika nie ma żadnego warunku macie stały dmg który od 1 strzału jest aktywny. Jeśli chodzi o leczenie pułkownika to można spokojnie to negocjować i np zwiększyć hp za killa, co do oddania mu znowu hp z dmg w sumie jestem przeciwny, on ma mocne staty hp 10 wytrzymka 15 co sprawia ze jest bardziej tanky, dodawanie mu hp z dmg robi z niego zbyt mocnego tanka, zważywszy na obrażenia jakie robi, chyba ze ustawi się mu niski % leczenia z dmg i jakieś blokady na max leczenie przy strzale w głowe.
Tez np zwiększenie mu hp za killa do 25-30 da praktycznie to samo co w przypadku dmg z hita, a będzie go łatwiej zabić w pojedynku 1v1, a on tak czy siak się uleczy o ile wygra pojedynek.

ELpistolero - usuniemy mu 1/15 to znowu nikt tym nie będzie grać tak jak było to wcześniej bo wtedy Bóg deagla całkowicie go deklasuje jako postać z pistoletem, a pojęcie losowości jest wam chyba obce, więc nie wiem czy jest w ogóle sens wchodzić w jakąś dyskusje na ten temat skoro twierdzicie ze jest to zbugowane xD

Złodziej - Pmy które podałes już były na tej klasie i była nie grywalna  z p90 jakoś ta postać działa do tego jest dobra tylko na bliski dystans, poza tym ma bardzo małe obrażenia, więc bardzo ciężko kogoś zabić jak nie wejdzie Ci rozbrojenie. 

E.Sniper- zrobilismy go 1/1 bo tak chcieli gracze, w zamian ma staty mocno na - co sprawia, że jest go dużo łatwiej zabić tym bardziej na początku gdy każdy go zabija na hita tak samo jak i on. Nie da sie go dobrze zbalansować, jak ustawimy znowu od inta to wtedy nikt tym nie gra do 75 lvla tylko przenosi sobie i jest to samo co teraz, więc nie rozumiem w ogóle twoich argumentów na temat tej klasy

Edytowane przez Sticzu
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzimy że jest lepszy ale że jest porównywalny. Jeżeli płacisz za premke to oczekujesz że będzie leszpy od takiego admirała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze ale zwróć uwagę ze nie musisz na pułkowniku spełniać żadnych warunków żeby mieć bonusy klasy, jeśli naprawdę ten pułkownik jest taki słaby to można mu zwiększyć hp za killa do tych 25-30, ale nie wydaje mi się, aby było to potrzebne. rozumiem ze oczekujesz od klasy płatnej, że będzie mocniejsza i moim zdaniem jest w dalszym ciągu, ale nie możemy zrobić tego tak, że da się grać tylko klasami premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa premium ma być klasą premium czyli płatna,może podmienić 20hp za fraga na leczenie z zadawanych i zobaczyć jak to będzie chodzić i czy dalej będą skargi,że jest za mocna.Lepiej pisać propozycję niż reagować 'HaHa' na wszystko co się nie podoba:),Intxie chodzi o to,że Admirał jest teraz bardzo podobny do Pułkownika a płk jest premium,zrobiłbym eksperyment na tym płk,żeby zabrać mu hp za fraga i dodać leczenie hp z obrażeń i zobaczyć jak to będzie chodzić,taka moja propozycja.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ MleczkoTy chyba sam nie wierzysz w to co piszesz xD twój płacz jest spowodowany jedynie tym ze grałeś tą klasą, gdyby była znerfiona w ten sposób inna klasa która była zbyt mocna nawet byś nie wszedł na forum xD twój argument "admirał jest podobny do pułkownika" jest bezsensu, w takim razie dodanie mu hp za dmg zamiast za killa jest równoznaczne ze Najemnik będzie podobny do Pułkownika, a poza tym mam wrażenie, że Ty nawet nie czytałeś ze zrozumieniem co było pisane we wcześniejszych postach ^^
Pułkownik miał od samego początku tylko hp za killa, a nie za dmg i był bardzo mocny, eksperymentem była właśnie regenka hp z dmg (bo robiłem nerfy dmg w klasach i chciałem dać coś innego do klas w ramach rekompensaty i dostał anty flasha oraz hp z dmg) i nie wypaliła bo był zbyt mocny w porównaniu do innych klas, więc wróciło do starej opcji na tej edycji czyli hp za killa którego można delikatnie zwiększyć do tego został antyflash, a nawet bez zwiększania tego hp Pułkownik jest dalej jedna z najlepszych i najłatwiejszych klas na serwie. 
Twój argument klasa premiuim ma byc klasą premium nie wiem jak to odebrać, czyli grając klasą premium masz zabijać wszystkich i twoja klasa ma być nie wiem 2x mocniejsza od innych bo płacisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Sticzu To nie jest żaden płacz,po prostu kupiłem tą klasę i nagle została zmieniona to zaciekawiłem się i postanowiłem spojrzeć na forum dlaczego,kupujesz takową klase czytasz opis i  nagle z chwili na chwilę zostaje zmienione stąd to postanowienie,że jestem tutaj i wypowiadam się na dany temat który mi trochę nie odpowiada .Nie jestem tutaj od początku serwera, nie wiem co było wcześniej, gram od 3sezonów,dałem po prostu pomysł,żeby było dobrze.

" więc wróciło do starej opcji na tej edycji czyli hp",nie sprawdziłem tego na forum ale wydaje mi się,że nie było takiej informacji ,że w nowym sezonie zmieniona zostanie klasa płk ponieważ "jest za mocna"bo gracze się skarżą,bo intxa robi 40-50killi na mape.Jakby była taka informacja to pewnie nikt by jej nie kupił,ale to takie moje przypuszczenia.Bieganie Płk po mapie nie sprowadza do tego,że zabijam wszystkich i jestem niezniszczalny bo tak nie jest,po prostu to była dobra klasa premium,ale nie niezniszczalna,a propo zabijania wszystkich wejdz czasami na serwer i zobacz co sie dzieje ze złodziejem albo el pistolero.Nie obraże się jak zostanie płk jak jest teraz,tylko wypowiedziałem się na temat który mi nie pasował,ale już mi się nie chce dyskutować o tym także pozdrawiam i miłej nocki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności