Skocz do zawartości

BH mordo

Call of Duty 201 CS:GO
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana BH mordo w dniu 21 Lutego 2023

Użytkownicy przyznają BH mordo punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje o Profilu

  • Nick
    BH
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

353 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BH mordo

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Zmotywowany Wyborca Unikat
  • Zmotywowany Uczeń Unikat

Najnowsze odznaki

99

Reputacja

  1. BH mordo

    Nowy Perk

    Koledze godzi chyba o efekt drugs. Przekrzywia Ci POV i zmienia kolory czerwony, zółty, zielony etc
  2. Skoro mamy skróty do !perk i !drop do dlaczego nie? Pod warunkiem, że nie będzie to kolidowało z !klasy.
  3. Przede wszystkim jezeli proponujesz jakies mapy to dawaj linka do nich, mozna jes wtedy przestestowac pod katem widocznosci i FPS’ow. Ja ogolnie jestem za rotacja map na serwerze, ale nie usuwalbym dusta2002. Przedstaw mapy z linkami i mozna zrobic glosowanie ktore z nich dodac
  4. Po co zostawiac leczenie za zadawany DMG, jak to jest umiejętność Najemnika? Wtedy wychodzi, że Pułkownik to Najemnik na sterydach. Co do porównania do Admirala, to wydaje mi się że gracz wybierający klasę z AK wyżej postawi odporność na flashe niż 2x Jumpa, a dodatkowy DMG w Pułkowniku jest stały w przeciwieństwie do Admirala. Tak jak mówię jedyna kwestia do rozważenie WEDŁUG MNIE to ilość HP za fraga
  5. Bez przesady. Nie zgodzę się, że Pułkownik jest teraz porównywalny do klas normalnych, ponieważ wciąż jest to klasa z najmocniejszym riflem w grze, który ma dodatkowy DMG, refill ammo, odporność na flashe oraz dalej dodatkowe HP za fraga? Jedyne co można zrobić wg, to podniesienie tego bonusu HP z 20 do 25 HP i tyle. Złodzieja według mnie nie ma co ruszać. DMG jest niewielki w stosunku do innych klas, i na daleko za wiele tą klasą nie zrobisz. Co do El Pistolero, można ewentualnie zastanowić się nad wyrzuceniem szansy na instakilla, bo i bez niego ta klasa dlaej będzie dobra lub też zmniejszenie tej szansy, ale pytanie czy to cokolwiek zmieni.
  6. Nick: BH Powód: Brak chęci oraz czasu na grę. Czas nieobecności: Do końca sezonu Coś od siebie: Aż głupio mi pisać ten post po nieobecnościach Kelula i Siwej oraz rezygnacji Sticza [*], jednakże troszkę się wypaliłem i potrzebuję małej przerwy. Nie zgłaszam całkowitej nieobecności, ponieważ będę się starał wbijać chociaż na tą godzinkę, ale może się zdarzyć też tak, że cały dzień/dwa mnie nie będzie. Pozdrowionka
  7. Był już poruszany temat tej klasy. Jakiekolwiek dodatki ammo spowodują, że klasa będzie za mocna na zwykłą.
  8. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1143020 Ilość godzin: 7+ Dzień: 2.04.2023 Nagroda: 1 przeniesienie XP Nick: BH SteamID: STEAM_0:0:192693231
  9. Czy Kapral nie jest bardzo podobny do obecnego Strażaka, którym nikt nie gra? Dla mnie ta klasa nie ma sensu, bo umrze po kilku dniach i nikt jej nie będzie używał. Co do Rushera to na pewno nie można dać mu XM'a, natomiast wersja z Nova wygląda obiecująco. Wyjaśnij jeszcze jak wg Ciebie miałby działać ten sprint. Dodatkowa kondycja?
  10. Pomysł ciekawy, ale należy uważać z dodawaniem DMG do shotguna, zwłaszcza jeżeli klasa ma się tepać na plecy przeciwnika, bo wtedy masz pewnego killa. Wrzucasz to jednak do klas Premium, więc jeżeli po ewentualnych testach tej klasy znajdzie się optymalny balans to jestem ZA.
  11. Szczerze mówiąc nie wiem czy taka opcja jest konieczna. Nawet jeżeli spotkasz się na blisko ze wsparciem ogniowym to zada Ci ono około 120 HP z tej rakiety, a mierząc nią w nogi przypuszczalnie zapomni o strzelaniu i z takiego duela możesz wyjść zwycięsko. Jednakże jeżeli poruszasz ten temat to proponuje np aby DMG z rakiety odbijał się od repliki (jeżeli jest to możliwe), tak jak replika odbija DMG z HE.
  12. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1143020 Ilość godzin: 7+ Dzień: 18.03.2023 Nagroda: 1 przeniesienie XP Nick: BH SteamID: STEAM_0:0:192693231
  13. BH mordo

    Snajper

    1/1 ze scouta na klasie zwykłej będzie na pewno za mocne. Pozostaje przetestowanie przeliczników
  14. Link do Gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1143020 Ilość godzin: 7+ Dzień: 5.03 Nagroda: 1 przeniesienie XP SteamID: STEAM_0:0:192693231
  15. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1143020 Ilość godzin: 7+ Dzień: 19,21.02.2023 Nagroda: 2 przeniesienia XP SteamID: STEAM_0:0:192693231
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności