Kokolot 1 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Cześć, na wstępie przepraszam, jeżeli temat jest w złym dziale. :sweat: Przechodząc do prośby, potrzebowałbym skrypt do awp. Znalazłem kilka w google, ale żaden z nich nie był tym czego potrzebuje. Chodzi mi o to, aby po naciśnięcie scrolla, działo sie to: pojedynczy zoom ---> strzał ---> szybka zmiana na nóż i z powrotem na awp Chciałbym aby cały ten ciąg odbywał się najszybciej jak się da. Jako że w ogóle nie znam się na pisaniu skryptów i bindów do cs'a, nie wiem, czy zrobienie tego jest w ogóle wykonywalne. Jeżeli ktoś ma umiejętności i czas, to proszę o sporządzenie tego skryptu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwiRR 6 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Przydatny poradnik Leci lajk za checi ;d 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokolot 1 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wiedziałem, że coś pomylę... No trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Appl3. 86 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokolot 1 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Postanowiłem spróbować coś samemu i udało mi się zrobić takiego binda: bind "MOUSE3" "+attack2; wait; +attack; wait; lastinv; wait; lastinv" Działa, ale po pierwszym użyciu blokuje się przycisk mouse1 i broń cały czas strzela. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...