Skocz do zawartości

Apelacja o UB na Supermocach


zawijam

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Zawijam
Wycinek z konsoli(bez IP)*:

[Networking] Created poll group for socket 'client'
[Networking] Created poll group for socket 'server'
[Networking] Connected loopback client=f90f0e69@loopback:1 <-> server=9480a847@loopback:0
[NetSteamConn] Associating NetChan ★ 𝘇𝗮 @ loopback:0 (loopback:0) with Steam Net Connection handle #2491459655 (userdata 0)
[NetSteamConn] Associating NetChan server @ loopback:1 (loopback:1) with Steam Net Connection handle #4178513513 (userdata 1)
[Client] CL:  Connected to 'loopback:1'
ClientPutInServer create new player controller [★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺]
[Server] Client 0 '★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺' setting rate to 786432
[Client] Game: "Counter-Strike 2"
[Client] Map: "<empty>"
[Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans
[Client] Build: 10072 (revision 9131964)
[Client] Server Number: 2
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::ProcessServerInfo
[VScript] Initializing CSGO VScript Game System
[Client] CL:  CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules
ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000234 seconds
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists)
[Client] Client missing networkable entity class CMoverPathNode
[Client] Client missing networkable entity class CPathMover
[Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire
[Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 16.264 msec
[Client] CL:  CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded
[Server] SV:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  1 player server started
[Client] CL:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Client] CL:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success )
[Server] SV:  Sending full update to client ★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺 (reason:  initial update)
[Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server
★ 𝘇𝗮𝘄𝗶𝗷𝗮𝗺 connected
[Networking] server @ loopback:1:  NetChan Setting Timeout to 30.00 seconds
[Client] CL:  Signon traffic "server":  incoming 12.191 KB [13 pkts], outgoing 1.054 KB [12 pkts]
[Networking] ★ 𝘇𝗮 @ loopback:0:  NetChan Setting Timeout to 20.00 seconds
[WorldRenderer] CWorldRendererMgr::ServiceWorldRequests long frame: 13.531824ms
(17155) Dynamic prop prop_dynamic (model models/chicken/chicken.vmdl): no sequence named:idle01
Serwer: Supermoce 
Link do bana:
https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:0:755018673&advType=steamid&Submit

Hello, ponownie ban za wh, ktorego ni ma pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
W momencie kiedy zostałem powiadomiony przez system report że ktoś ciebie zgłasza po raz kolejny za to że posiadasz WH to wszedłem na serwer aby ciebie spectować z mojej ponad 30 minutowej obserwacji wynika że posiadasz WH.
1.Strzelasz szybciej w dane miejsce niż gracz zdąży z niego wychylić (Nie miałeś jak usłyszeć kroków przeciwnika oraz nie mogłeś wiedzieć że w tym danym miejscu jest przeciwnik).
2.Rzucasz random granaty akurat tam gdzie jest gracz z przeciwnej drużyny (Nie są to typowe granaty jakie się rzuca w dane miejsca oraz nie masz informacji ze akurat w tym miejscu jest jakiś gracz z przeciwnej drużyny).
3.Czasami patrzysz się randomowa w jakąś ścianę (Wygląda to tak jakbyś sprawdzał przez ścianę gdzie znajdują się gracze z przeciwnej drużyny).
4.W miejscach w których mógł by ktoś być ty jak niby nigdy nic idzie bez ryzyka na kosie (Nie posiadasz informacji że kogoś nie ma w tym miejscu gdzie idziesz na kosie a są to miejsca w którym ktoś by mógł być).

Edytowane przez Fuzzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Fuzzy. napisał(a):

Witam
W momencie kiedy zostałem powiadomiony przez system report że ktoś ciebie zgłasza po raz kolejny za to że posiadasz WH to wszedłem na serwer aby ciebie spectować z mojej ponad 30 minutowej obserwacji wynika że posiadasz WH.
1.Strzelasz szybciej w dane miejsce niż gracz zdąży z niego wychylić (Nie miałeś jak usłyszeć kroków przeciwnika oraz nie mogłeś wiedzieć że w tym danym miejscu jest przeciwnik).
2.Rzucasz random granaty akurat tam gdzie jest gracz z przeciwnej drużyny (Nie są to typowe granaty jakie się rzuca w dane miejsca oraz nie masz informacji ze akurat w tym miejscu jest jakiś gracz z przeciwnej drużyny).
3.Czasami patrzysz się randomowa w jakąś ścianę (Wygląda to tak jakbyś sprawdzał przez ścianę gdzie znajdują się gracze z przeciwnej drużyny).
4.W miejscach w których mógł by ktoś być ty jak niby nigdy nic idzie bez ryzyka na kosie (Nie posiadasz informacji że kogoś nie ma w tym miejscu gdzie idziesz na kosie a są to miejsca w którym ktoś by mógł być).

Dobrze, w takim razie poprosze o wysłanie mi demka oraz o pełne rozpisanie go, dopiero w tedy możemy rozmawiać.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem, nie posiadasz ani nagrania ani nic, wypisujesz jakieś totalne bzdury a znając życie nie słuchasz nawet VC W gierce. Wallhacka ani nie miałem ani nie będę miał, oskarżenia tzw. "Z dupy" jak ostatnim razem od innego administratora.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności