Skocz do zawartości

UB


Intxa

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Intxa

Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_loading -> ss_active)
[Client] CL:  CWaitForGameServerStartupPrerequisite done waiting for server
[Client] CL:  CCreateGameClientJob creating client connection to 'loopback'
[SteamNetSockets] [#2543645630 pipe] connected
[SteamNetSockets] [#784269569 pipe] connected
[Networking] Created poll group for socket 'client'
[Networking] Created poll group for socket 'server'
[Networking] Connected loopback client=979cf3be@loopback:1 <-> server=2ebf0101@loopback:0
[NetSteamConn] Associating NetChan Intxa @ loopback:0 (loopback:0) with Steam Net Connection handle #784269569 (userdata 0)
[NetSteamConn] Associating NetChan server @ loopback:1 (loopback:1) with Steam Net Connection handle #2543645630 (userdata 1)
[Client] CL:  Connected to 'loopback:1'
ClientPutInServer create new player controller [Intxa]
[Server] Client 0 'Intxa' setting rate to 1000000
[Client] Game: "Counter-Strike 2"
[Client] Map: "<empty>"
[Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans
[Client] Build: 10231 (revision 9303172)
[Client] Server Number: 6
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::ProcessServerInfo
[VScript] Initializing CSGO VScript Game System
[Client] CL:  CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules
ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000362 seconds
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists)
[Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire
[Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 12.169 msec
[Client] CL:  CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded
[Server] SV:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  1 player server started
[Client] CL:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Client] CL:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success )
[Server] SV:  Sending full update to client Intxa (reason:  initial update)
[Client] CNetworkGameClientBase::OnReceivedUncompressedPacket(), received full update
[Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server
Intxa dołącza do gry.
[Networking] server @ loopback:1:  NetChan Setting Timeout to 30.00 seconds
[Client] CL:  Signon traffic "server":  incoming 12.148 KB [11 netframes], outgoing 1.217 KB [10 netframes]
[Networking] Intxa @ loopback:0:  NetChan Setting Timeout to 20.00 seconds

Serwer: Super Moce

Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:0:139782990&advType=steamid&Submit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności